Capitolul 6

486 30 6
                                    

21 Iulie,2013- New York

Alan's P.O.V.

Amy se comporta foarte ciudat, cea ce ma surprindea. Ea niciodată nu s-a plâns de imbracamintea pe care trebuie sa o poarte. Adică, ea mi-a dat o fata de "te urasc", dar s-a îmbrăcat oricum. Astăzi, face drama din orice. Imbracamintea ei, machiajul ei, parul, totul o enervează! Acum ea sta in scaunul ei in chiloti pentru ca refuza hainele pe care le-am ales pentru ea, asa ca a trebuit sa o trimit pe Clair sa i-a alte haine si sa o las pe Amy sa aleagă in timp ce ii fac parul. Pentru a doua oară. Nu imi place situația asta, nu imi place deloc.

"Amy, de ce faci toate astea? Știu ca nu îți place ce trebuie sa faci azi la shooting, dar scumpo, gândește-te asta e o oportunitate sa-"

"Alan m-am saturat ca toată lumea sa imi spună ca asta e o oportunitate pentru mine! NU este! Chiar te gandesti ca asta e bine?" Ea s-a uitat la mine furioasa. Cred ca asta e momentul ca trebuie sa tac si sa ascult. Ea sigur trebuie sa se scoată din asta. Doar m-am uitat la ea, iar ea continua sa vorbească, dar acum cu o voce mai joasa.

"Lucru asta primește prea multă atenție, toată media vorbește despre asta, si curând voi fii fata aia care l-a sarutat pe Harry Styles intr-un videoclip. Nu vreau sa fiu recunoscuta asa, vreau ca oameni sa ma știe pentru ca sunt eu, nu pentru ca am filmat un videoclip cu cinci cantareti idioti si m-am sarutat cu unul! Tu nu ma înțelegi, nimeni nu o face..." Apoi s-a uitat in jos.

"Gresesti, te înțeleg complet. Si tocmai ce ai spus e greșit. Toată lumea deja te știe ca Amy McCole, nimeni nu o sa zica 'fata care l-a sarutat pe Harry Styles'. Ce e in neregula cu tine? Ce defapt o sa zica oameni , este 'O Doamne, Harry Styles a sarutat-o pe Amy McCole, el e asa de norocos!"

"Taci din gura..." A spus ea razand. Nu am văzut-o razand toată ziua, deci asta poate fi considerat o cucerire.

"Si de ce îți pasa asa de mult de sarut? Tu nu ai avut...încă?" Ea a dat din cap. Naaah, ea trebuie sa ma minta. "Dar cu băieți cu care ai ieșit? Fata, ai avut câteva întâlniri luna asta, tu doar te joci cu mine acum" i-am spus.

"Asta nu înseamnă ca m-am sarutat cu fiecare băiat pe care l-am întâlnit, eww Alan, cum poti sa crezi asa ceva?" Oh. Cred ca e adevarat.

"Imi pare rau, este doar...ciudat."

"Da, sunt ciudata." A spus parand dezamagita. Am înțeles tot acum. Amy s-a purtat asa pentru ca primul ei sarut nu o sa fie un sarut real. Si se va întâmpla cu cineva pe care ea îl uraste absolut. Oh doamne, asta e chiar rau.

"Alan încetează sa îți mai para rau pentru mine. Poti sa imi aduci o cafea?" Ea s-a uitat la mine cu frumosi ei ochi. Cum poti sa sa-i spui nu?

"Bine, dar nu te obișnui, nu sunt omul cu cafeaua!" Am ras.

"Da, in fine, doar dute" a spus si ea razand. I-am zambit si am ieșit din cabina.

Harry's P.O.V.

Eram cu băieții afara din cabina noastră si ne prosteam ca de obicei si verificam fetele care se presupune ca fac parte din videoclip. Acolo era niște fete chiar sexy, tot nu înțeleg de ce din toate fetele astea trebuie sa o sarut pe Amy. Este ceva la ea ce nu imi place.

"Harry! " l-am auzit pe Niall stringandu-ma.

"Ce?!" Am spus.

"Las-o pe doamna sa treacă" Liam a spus uitandu-se cu ochi in spatele meu. M-am intors si am văzut o fata tinand niște haine. Ea nu arată prea bine. "Esti bine?" Am întrebat-o.

"Da, doar ma simt putin ametita. Scuza-ma." A spus încercând sa treacă, dar aproape ca a căzut si din fericire Niall a prins-o la timp.

Băieții si eu ne-am îngrijorat puțin, noi nu o știam, dar sigur nu era bine. "Băieți chemați un doctor" le-am spus baietilor.

Frozen - HS // F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum