Tina pov.
Azi ma întâlnesc cu Andrew.
Nici măcar nu știu de ce am spus da . Pur si simplu a vorbit gura fara mine .
E atat de sexy băiatul asta , prima data când l-am văzut mi-a căzut fata . Cu parul ala șaten închis si ondulat , îmi venea sa ma ridic de pe banca si sa îmi bag mâna in el . Ochii aia verzi atat de intenși de culoarea jadului , de buzele alea așa cărnoase ce te făceau sa le săruți . Doamne!!! Stop De când gândesc eu așa .
Doar o sa fie o simpla întâlnire . Atat !!! Nu îți face gânduri prea deplasate .
Ma duc sa fac un duș , aleg gelul meu de piersici , fructul meu preferat . După 20 de minute de relaxare , ma duc sa caut ceva acceptabil pentru întâlnire .
Optez pentru o pereche de blugi tăiați , un maieu negru strâns , o cămașă in carouri albastra si o pereche de ghete cu toc mic . Parul l-am ondulat . La machiaj nu prea am insistat doar un pic de rimel si un luciu de buze , oleaca de parfum si Gata. Voila !!! Arat super după părerea mea . Așa ca pornesc spre parc , îmi iau cheia de la mașina , încui casa si plec .
Când ajung i-l vad pe Andrew pe banca pe care
l-am întâlnit ieri si pot spune ca arată atat de Sexyyyyyyyy , doamne băiatul asta scoate partea întunecata si perversa din mine .Lucifer pov.
Îmi sta capul doar la Tina . Mi-am si uitat vechile mele obiceiuri pe care le voi dezbate altădată . Mai este doar o ora si trebuie sa ajung in fata parcului . La dracu!!! De ce nu i-am zis sa îmi dea adresa ca sa o iau eu . Mare dobitoc pot sa fiu , mare...
Ma duc repede sa fac un dus si optez pentru o pereche de blugi negri un tricou bleumarin mulat , totuși sa îmi arat si eu minunățiile mele , si îmi iau geaca de piele din cuier , chiar daca știu ca o sa ploua azi , eu tot ma îmbrac subțire . Eee asta e .
Vad ca mai am 20 de minute si trebuie sa ajung .
După un drum de 10 minute ajung . Nu e nicăieri înseamnă ca va trebuie sa aștept .Sper sa nu îmi tragă țeapa ca sa scape de mine . Rahat !!! Normal ca asta era intenția . Ce idiot pot sa fiu , măcar de îi ceream numărul de telefon . Cum am mai spus sunt așa un mare dobitoc , mare , rău de tot .
Insa ma mai gândesc si stau pana la 1 fix . Sper sa ajungă , deja îmi e dor de mirosul ei de piersici coapte ,de vocea ei suavă , de ochii ei albaștri ca cerul senin ce pur si simplu te fac sa zâmbești ca un prost , e cea mai frumuasa ființa pe care am cunoscut . Afundat in gândurile mele despre micuța mea simt o mâna firava de umărul meu , când întorc capul o vad pe ea . Enigma mea .
-Hey!
-Hey ! Ce faci ? O întreb
-Bine ! Tu ?
- La fel , bine , uite te așteptam pe tine , pentru o secunda am crezut ca nu ai sa mai vii . Si zâmbesc ca un tâmp la ea . Doamne Lucifer , nu mai zâmbi ca un idiot , ai sa o sperii , si mai mult ca sigur o sa își ia talpasita mult mai repede . Si uite ca intervine si conștiința mea cretina sa ma frece la creieri . De fapt ce tot spun are dreptate .
- De ce ? Întreba nedumerită
- Pai nu știu ...am crezut ca te ai speriat de mine..și...și am fost oricum mult prea insistent si de asta .
Sta si ma privește blând si parca vad o sclipire in eu si cred ca si o urma de amuzant , in timp ce eu stau si vorbesc sau mai bine zis bâlbâii pentru ca se pare ca nu pot sa leg doua vorbe in prezenta ei .
- Nu m-am speriat , stai liniștit , e adevărat ai fost cam insistent dar e a fost amuzant . Nimeni nu sa mai obosit sa vorbească cu mine asa ca...
- Scuze , zic eu stânjenit .
Doar ca eu chiar vreau sa te cunosc .
- OK, deci un mergem ?
-Pai ma gândeam sa mergem la cinema .Tu ce părerea ai ?
- Mi-ar plăcea . Nu am mai fost de un car de ani . Doamne ce zâmbet frumos are , e atat de special atat de natural , atat de firesc .
-Pai atunci hai sa mergem . Si ii zâmbesc .
După ce pornim ajungem in 10 minute in fata cinematografului .
Ce ma mira si mai tare e ca nu alege un film stupid de dragoste ca toate minorisitele . Ce un film de comedie si familie . Daca nu ma înșel e "Me and Marley"daca țin minte bine , in fine cui ii pasa , totul a fost super am ras amândoi , bă chiar făceam glume pe seama oamenilor , in special tinerilor cupluri . Bun ca ea încerca sa ma oprească din cauza ca îi era jena . După terminarea filmului ne-am gândit sa mergem la o cafea .
Ajunși in fata cafenelei ne așezăm la o masa mai retrasa .
-Deci cum ți sa părut filmul ? O întreb eu. Ți-a plăcut ?
-Glumești !!!
A fost super nu m-am mai distrat așa de mult de când..., se oprește brusc.Ceea ce ma face sa ma întreb ce a pățit de a revenit brusc așa de trista și...daca nu ma înșel ranita și îndurerată.
-De când ce ? Cu speranța ca o sa aibă încredere in mine .
Hei! Si îmi impreunez mâna cu a ei , foarte ciudat am simțit un fior rece pe șira spinării si daca nu ma înșel si ea a tresărit la fel ca mine .
Poți avea încredere in mine . Știu ca esti imdurerata vad asta , simt asta , o vad in ochii tăi . Știu ca ma cunosti abia de ieri , dar poți sa îmi spui ce ai pe suflet .
Își ridica privirea spre mine si vad niște mici lacrimi in ochii ei .
-Uite...stai liniștit nu trebuie sa stai si sa ma suporti si mai ales sa îmi asculti problemele ,de o obicei nu plâng in fata nimănui , nu știu ce am pățit . Si ceea ce mi se pare ciudat este ca simt ca pot avea încredere in tine si totuși ce este si mai ciudat este ca abia de ieri de cunosc si deja am făcut lucruri de pare nu le-am făcut de 2 ani . Cum ar fi ca am ieșit din casa , am ras cu tine mai mult decât am ras in cinci ani. Si rade amar .
-Imi poți spune Tina , eu sunt aici ca sa te ascult . Când am spus ca vreau sa te cunosc m-am referit si cu bune si cu rele . Ce te frământa atat de tare ?
-Pai...vezi tu acum doi ani am avut un accident de mașina , eram in mașina împreuna cu părinți mei si cu fratele meu . Din câte mi-au spus doctori un bărbat ce era beat a uitat sa semnalizeze si atunci ne-am ciocnit . Părinți mei au murit de loc . Fratele meu a intrat in coma profunda , eu din păcate am scăpat doar cu un picior si o coasta rupta .După vreo 3 luni fratele meu...a murit si el , si cu toate ca dădea semne ca își va reveni intr-o seara a făcut stop cardiac si a murit pe loc .
Apoi după încă vreo 3 luni sora mea , mai mică cu doi ani , sa aruncat pur si simplu in rău special știind ca nu știa sa înoate . Mi-a lăsat o scrisoare unde îmi spunea sa trec peste , ca merit ce e mai bun si rahaturi de astea . La naiba nu le merit . Pana si cea mai buna prietena a mea mi-a spus ca nu merit sa trăiesc ca eu ar fi trebuit sa fiu in locul fratelui mei , normal fiind împreuna , chiar la iubit , dar totuși tot nu înțeleg de ce a reacționat așa , l-am jelit amândouă împreuna .
Deci îți poți imagina ce ma frământa așa mult . Nu am ieșit din casa de 2 ani . Eram sălbatica , ba chiar am încercat sa ma sinucid de destule ori dar când ajungeam in fata momentului îmi apărea imaginea mamei , si mi-am dat seama ca greșesc , ca părinți mei nu ar fi prea mândrii de mine . Deci de asta sunt așa trista , mi-am pierdut toată familia din cauza unui incompetent care nu știe limita alcoolului .
Vad ca izbucnește in plâns .
Ma duc repede la ea si o iau in brațe , iubita mea , Doame cât a suferit frântură asta mică . Am să-l omor de nenorocitul ala . O sa fac orice . Oricât ma va costa .
-Mersi Andrew, mersi ca mai ascultat . Nimănui nu ia pasat de mine pana acum -Nu ai pentru ce micuțo întotdeauna am sa am grija de tine . Știu ca ne cunoaștem de puțin timp dar simt sa ne cunoaștem dintotdeauna , si îi sărut ușor creștetul si o mângâi ușor spatele , după 10 minute in care ea sa calmat , am reușit sa o fac sa rada. Din nou .
Dar in înăuntrul meu simt ca vreau sa o sărut atat de tare , sa îi sărut orice porțiune din pielea ei , sa îi șoptesc vorbe dulci .Doame fata asta e o mare epava, este distrusă , dar lasă ca eu sa am grija de ea pentru întotdeauna . Indiferent de orice .
După 3 ore unde am vorbit , am ras si am depanat amintirii si știu ca ia fost un pic greu , o înțeleg .
Ne-am decis sa plecam vad ca afara ploua cu găleata , îmi iau geaca si o pun peste ea ca sa nu sa se ude din cap pana in picioare .
Doar vreo doua minte in care mergem la mașina pun ca eu ma uit mai mult la buzele ei . Ma oprea brusc , ea se întoarce cu o privire confuza , nu mai pot rezista așa ca ii dau geaca un pic mai jos , o pun pe umeri eu îi magaie ușor obrazul si apoi ma năpustesc la buzele ei , sunt așa de moi si calde . La imceput ezita , si vad ca e cam stângace . Doamne nu cred ca e primul ei sărut . Ma simt așa de bine ca eu sunt primul, asta însemna ca e virgina . Îmi vine sa țopăi ca un copil mic . E toată a mea . A mea!!
Încep sa îi descopăr orice colțisor din gura ei , are niște buze atat de dulci . Nu mai pot . O vreau . O vreau acum , deja am o erecție cât Turnul Eiffal . Bine ca asta o patesc de când am văzut-o , trebuie sa ma gândesc la ea si atat . Are un efect asa mare asupra mea , cum nu a avut nimeni .Cretinule , abia te cunoaște , se vede ca ți sau urcat femeile la cap . Nu o vezi cât de inocenta e . Abia v-ați săruta prima data . Doame tu chiar ca esti prost rău . Doame Sfinte....da-mi Doame răbdare .
Are dreptate am sa o iau încet . Am sa o învăț tot . Daca stau bine si ma găndesc... Gata știu , am sa i iau cu mine in iad , o s-o fac soția mea dar mai întâi trebuie sa o fac sa se îndrăgostesca de mine , așa cum sunt eu de ea . Nu știu ce mi-a făcut micuța asta dar pur si simplu îmi vad viața cu ea . Primul copil , TOT. O iubesc mai mult ca orice . Cred ca a fost dragoste la prima vedere si totuși niciodată nu am crezut in ea uite ca acum am pățițo .
După ce ne dezlipim din cauza lipsei de respiratie . Amândoi respiram sacadat , are obrajii asa de îmbujorați si nu doar din caiuza frigului ci si din cauza jenei . Cred ca știe ca mi-am dat seama ca a fost primul ei sărut .
O iau de mâna si ne ducem in mașina, mie nu îmi pasa ca este frig dar ma gândesc sa nu răcească micuța mea .
Ne ducem in spate . E jenata . Vad asta in ochii ei ce te fac pur si simplu sa te piezi in ei la o singura privire .
-Uite îmi pare rău doar ca vream sa o fac de când te am văzut prima data...ceea ce face ma șochează maxim , este ca se năpustește la buzele mele , si asa începe un război de săruturi pasionale .
CITEȘTI
Îndrăgostită de Lucifer
FanfictionNiciodata nu stii ce te astepta in viata , niciodata nu ai de unde te stii de cine te poți îndrăgostiți , sau cine se poate îndrăgostit de tine într-un scurt timp . Iar apoi te trezești ca de fapt de ai îndrăgostit de cel crud om de pe pământ sau m...