Tina pov.
Ne sărutam ca niște nebuni . Nu știu ce ma apucat să-l sărut așa , pur si simplu simt ca buzele mele îi aparțin lui in totalitate .Și când te gândești ca asta e primul meu sărut . De când sunt eu asa de perversa sau mai bine zis asa pasionala si dornica de săruturi senzuale .
Ma simt asa bine ca i-am spus povestea vieții mele . Și totuși nu înțeleg de ce ?
Cum am putut sa o fac cu o asa mare ușurintă . Dar totuși simt ca lui chiar îi pasa de mine si tare cred ca am început sa nutresc sentimente pentru el ceea ce este ridicol i-l cunosc abia de câteva zile . Cred ca asta este lucrul bun care simțeam ca mi se va întâmpla .
După minute bune in care nu am făcut nimic decât sa ne sărutam si sa me oferim atingeri tandre într-un final ne despărțim stânjeniți din cauza lipsei de aer .
-Scu...scuz..scuze nu știu ce a fost in capul meu .
-Hei stai liniștita .Își pune ambele mâine pe fata mea si îmi magaie ambii obraji .
-Daca nu o făceai tu Tina , cu siguranța o făceam eu ,si chicotim amândoi .
-Acum hai sa mergem acasa sa te odihnești . Aprob dând din cap .
După 20 de minute unde nu am vorbit nimic exceptând atunci când îi explicam pe unde sa mearga ca sa ajungem la mine acasa . Ne tinenem de mâna si din când in cand îmi fura mici săruturi ca un cuplu ceea ce cred ca suntem nici eu nu știu .
Sunt prea obosita asa ca am sa discut cu el mâine pe tema asta .
Când ajungem într-un final coboram amândoi , ajungem in fata ușii acesta ma săruta tandru si se uita la mine de parca iar părea rău ca pleacă iar când vrea sa plece i-l prind de mâna acesta se întoarce cu fata la mine .
-Ramai cu mine , si îi ofer o privire de cățeluș plouat iar el normal ca rade pana la urechi .
-Esti sigura ? Nu ma supăr daca nu vrei . Iar in timpul asta in mângâie obrazul stâng .Stau si ma gândesc ce as putea sa îi zic in asa fel încât sa rămână fara ca eu sa par ridicola in fata lui , nici acum nu știu ce naiba ma apucat sa îi zic sa rămână cu mine . A fost doar un instinct . Parca as vrea sa rămână cu mine pentru întotdeauna si totuși nu i-l cunosc asa de bine . Gata , știu !!!!!
-Da sunt foarte sigura , îmi este cam frica sa stau singura pe ploaie din cauza tunetelor . Asta a fost singura soluție pe care am găsit-o , e cam jalnica dar e acceptabila .
- OK , hai sa intram nu vreau sa răcești . Are o privire asa de blânda dar vad in ochii lui si o mică flacara de dorința .
-Ai o casa foarte frumuasa , zice Andrew .
- Mersi , într-adevăr e frumuasa dar e cam goală .
Andrew îmi oferă o privire ce reda mila dar îmi si oferă un zâmbet încurăjător ce chiar are efect mare asupra mea .
Deodată simt ca sunt lipita de un perete si asaltata cu săruturi pe gât si pe linia maxilarului . Gem necontrolabil , nu am simțit niciodată acești fiori reci dar e atat de bine , după ce termina cu săruturile pe gât ma săruta atat de tandru încât ma lasă fara aer , eu îmi inconjor picioarele in jurul taliei lui neintrerupand săruturile.Urcam ușor scările pana in camera mea . Apoi începe ușor sa îmi deschidă nasturii de la cămașă , ma întoarce cu spatele la el unde îmi depune mici săruturi pe spate apoi imi scoate si maieul dar atat de lent încât îmi pierd cumpătul , îl arunca pe jos la fel ca si cu cămașă pe care acum vad ce a făcut cu ea , ma săruta in continuare pe spate , gât , si se oprește brusc dar îi simt respiratie sacadate pe ceafa ceea ce ma face sa ma întreb la ce se găndeste asa de concentrat .
După destul timp în care tot cea făcut a fost sa îmi magaie brațele atat de lent in cât simt o caldura in zona mea intimă foarte deranjanta dar si plăcuta . Oh Doamne !!! Sunt excitata pentru prima data in viața mea . Simt cum își da tricoul jos iar in momentul ala simt cum capsele sutienului ma eliberează , mi-l da jos la fel de repede cum am intrat aici , atunci simt nevoia sa ma acopăr si simt cum obraji meu ard la propiu , ma întoarce cu fata la el , si atunci îi vad splendoarea , Doame ce pătrățele are . 1,2,3,4,5,6...6 pătrățele foarte proeminente si numai zic de linia V-lui foarte scoasă in evidentă . Frate , e Adonnis in picioare . Măcar e legal sa arați asa de bine ? Eu nu cred . Doamne sta si ma privește de parca m-ar analiza si chiar asta face , cred ca o sa explodează la cât de rușinată sunt . Nici un băiat nu ma mai analizat pana acum si întrebarea mea este ce a văzut la mine de îi pasa atat de mult de mine ? Asa ca las capul in pământ .
-Hei hei nu te rușina de mine . De ai știi cât de frumuasa esti iubito . Atat de perfecta , atat de inocenta si sa fiu al naibii ESTI TOATĂ A MEA!!! A MEA , pricepi ? Nimeni nu o sa te atingă inafara de mine .
Clipesc atat de des , si acum simt niște fiori reci pe șira spinării de atunci când a zis ca sunt a lui ,nu a fost o rugăminte ci mai mult un ordin .
Deodată ma trântește in pat printre pernele mele atat de pufoase iar caldura dintre zona mea intimă care de pare ca se raspândește prin tot corpul meu se accentuează si mai tare . Ma săruta tot corpul , nici o porțiune nu scapă de săruturile lui asa de calde si tandre iar când ajunge la sâni i-l ia pe cel drept in mâna iar cel pe cel stâng in suge atat de tare încât ma pier cu firea , numai știu cine sunt nici cu buletinul in mâna . Apoi inversează rolurile iar cel drept primește același tratament ca cel stâng . Gem fara oprire dar din cauza jenei îmi mușc buza de jos si tare cred ca mi-a dat si sângele .
Când se oprește îmi magaie tot abdomenul pana la linia pantalonului apoi ușor si tandru îmi deschide nasturele blugilor si apoi ușor si lent mii da jos . Simt cum sângele mi sa urca la obrajii , cred ca as putea sa prăjesc niște oua pe ei la cât de fierbinți sunt . Nu pot sa cred sunt aproape dezbracata in fata lui , mai am o singura piesa vestimentare pe mine si aia fiind lenjeria intimă . Sta si ma analizează de minute bune numai zic ca vad ca își musca buza de jos cu o pofta... Ma întreb oare la ce se gândește .
-Esti perfecta Tina !!! Esti a MEA in întregime pentru întotdeauna!!!
Nu știu ce înseamnachestie asta cu "întotdeauna" da se simte prea de bine .
Amândoi respiram sacadat , se vede de la o poșta ca amândoi suntem excitați ca naiba . Ceea ce ma șocat dea dreptul a fost ca ma întors brusc cu fata in perne , mi-a ridicat bazinul in fata si mi-a despărțit picioarele mi-a dat si ultima piesa vestimentara jos si mai mult ca sigur sunt roșie ca un rac , bine ca nu poate se ma vadă pentru ca altfel as fi intrat de pâmant de rusine . Simt ca ma pipăie oriunde i-l duce capul si ceea ce e ciudat este ca nu ma deranjează , e ca și cum ar fi normal , asa ma simt .
-Andreeeewwww...respir asa de sacadat si gem in același timp încât nici nu pot vorbi .
-Sshhhh.... Știu ca esti virgina . Iar asta te face si mai specială decât esti deja .
De ce crezi ca am spus ca esti a mea ?
Îmi magaie orice porțiune de piele a spatelui când ajunge in zona coapselor ma strânge un pic , apoi începe sa ma lingă pe zona coloanei iar apoi simt ca îmi mângâie fesele atat de fin ca abia le simt . Si deodată îmi da o palma peste fese ce ma face sa ma excite si mai rău , simt ca îmi mai da una si încă una . Doame cred ca sunt uda leoarcă in zona intimă .
Se simte atat de bine , întotdeauna am crezut ca pălmuirea feselor este un abuz atat de crud , dar acum simt ca asta ma excitată ca naiba si simt ca sunt in al nouălea cer .
-Vrei sa ma opresc ? Respira sacadat înseamnă ca si el e la fel de excitat ca mine .
-Nu..uu...mai mult gem decât sa îi răspund si daca nu ma înșel rânjește diabolic dar si tandru in același timp .
Ma întoarce cu fata si atunci se uita la mine atat de profund încât nici nu îmi dau seama când se năpustește la buzele mele atat de brutal . Ușor ușor sarutul începe sa fie tandru si delicat . Coboară cu săruturile pana in zona mea intimă si începe sa se joace cu clitorisul meu pana ma lasă fara aer .
-Esti pregătită iubito ? Aprob cu capul chiar daca nu știu ce o sa îmi facă , dar cu siguranța știu ca o sa îmi placa si o sa simt mai bine ca niciodată , ca pana acum .
Atunci ma pătrunde cu un deget , simt o durere mică ca niște înțepături ,face mișcări de dute-vino destul de lente pentru a ma obișnui , după minute bune începe sa se miște mai repede si se simte ca in al nouălea cer . Îi simt privirea pătrunzătoare a lui Andrew pe mine dar simt ca se uita cu admiratie .
-Cum se simte iubito ? Se simte bine ?
-Daaa...aaaa. Sfinte Sisoie , nu am mai avut parte de emoțiile astea , numai zic de aceste atingeri ce sunt provocare de un zeu grec .
Deodată simt ca pereții mei vaginali pompeaza din ce in ce mai tare înseamnă ca o sa am primul meu orgasm . S-ar putea sa vi se para ciudat din moment ce nici la vârsta asta nu am avut primul meu act sexual . Ei mama întotdeauna ma încurajat sa citesc despre lucrurile astea , pt ca atunci când voi ajunge sa le pun in aplicare sa stiu ce se poate intampla . In scurt timp
sunt cuprinsă de orgasm , simt o stare de eoforie , ma simt de parca am fost drogata dar se simte fenomenal . In secunda doi i-l vad pe Andrew cum își linge degetul , ceea ce mi se pare cam scârbos dar când i-l vad pe el nu am cuvinte decât de lauda .
- Ai fost superba Tina ! Acum hai la somn , bănuiesc ca esti foarte obosita . Coboară din pat își ridica tricoul si vine înapoi si mi-l pune mie . Ridica pilota si ne băgam ea .
Îmi așez usor capul pe pieptul lui cald si tare.
-Noapte buna micuțo . Sa ai vise plăcute .
-Noapte buna Andrew , răspund cu glas stins . Ușor ușor încep sa simt ca intru in lumea viselor , si daca nu ma înșel in ultima secunda l-am auzit pe Amdrew spunând te iubesc...
CITEȘTI
Îndrăgostită de Lucifer
FanfictionNiciodata nu stii ce te astepta in viata , niciodata nu ai de unde te stii de cine te poți îndrăgostiți , sau cine se poate îndrăgostit de tine într-un scurt timp . Iar apoi te trezești ca de fapt de ai îndrăgostit de cel crud om de pe pământ sau m...