Capitolul 5 - Timpul impreuna

682 47 1
                                    




       Lucifer pov.

Ma trezesc inaintea micutei mele , are un chip atat de angelic trebuie doar sa te uiti la ea si sa iti dai seama ca este raiul intruchipat . Totul la ea ma inebuneste , m-am indragostit de ea ca un nebun .Simt ca nu pot trai fara ea , fara sa ii vad chipul , fara sa ii simt atingerea , fara sa ii simt mirosul ei de piersici coapte . Vad in ochii ei ca are nevoie sa fie alinata , ca cineva sa ii vindece ranile trecutului , nu este usor sa ramai pe lumea asta fara nimeni si nimic mai ales atunci cand esti obisnuit sa ai o viata normala si fericita , ceea ce am invata in lumea asta in care sunt este ca perfectiunea nu exista . Niciodata nu a existat , singurul care pot spune ca este perfect este EL. Omul care ma creat , cel care ma facut sa fiu asa , regret enorm greseala mea , nu merita tradarea mea , el mi-a oferit tot cea a crezut ca mi se cuvine iar eu.... . Mi-as dori sa imi pot repara greseala , sa-l fac sa ma ierte , sa fiu aproapele lui ca pe vremuri , ce vremuri... . Nu cred ca as mai putea da ochii cu el , daca as avea pe cineva care sa ma indrume in drumul ala . Stiu cine e acea persoana , ba chiar e langa mine , dar mi-e frica ca atunci cand va afla adevarul , cand va afla cine sunt nu va mai vrea sa ma vada . Imi doresc ca atunci cand va afla adevarul sa nu ii fie frica de mine , si sa inteleaga ca o iubesc mai presus de mult , indiferent de orice , nu o voi lasa sa imi scape asa usor , sunt dependent de ea, de orice tine de ea . Sa ne vindecam renile recirpoc , sa avem grija una de alta , sa bata una pentru cealalta . Nu stiu cum m-am abtinut aseara , cum mi-am gasit puterea sa nu o ating mai mult , sa vada , sa inteleaga si sa simta ca ea imi partine trup si suflet indiferent de orice . Nimeni si nimic nu imi poate lua singura fericire si iubire . Simt ca fara ea nu pot trai , nu vrea sa plec fara ea , nu pot sa o las , nu ma lasa inima , si stiu ca de mute ori nu imi folodesc sufletul dar acum e timpul .
Ma gândesc mai bine si ma duc sa pregătesc micul dejun micuței mele .

       Tina pov.

Razele soarelei im intra in ochii asa ca decit sa ma trezesc . Deschid ochii iar apoi realizez ca sunt am doar un tricou pe mine care nici macar nu e al meu. Amintirile de aseara ma trezesc la realitate  imi amintesc vag cele doua cuvinte „te iubesc"dar cred ca am visat-o mai mult ca sigur si Doamne ce am facut !? m-am simtit atat de bine aseara nu-mi vine sa cred ce am facut aseara cu Andrew!? Deodata simt un miros de trandafir , ma intorc si vad unul pe perna impreuna cu un bilet unde scria "Buna dimineata iubita mea , sper ca ai dormit bine pentru ca eu nu am dormit nicioadata in viata mea atat de bine si ma bucur ca a fost cu tine , stiu ca esti rusinata fata de mine apropo de faptele tale de aseara si nu tebuie ,sa stii ca ma bucur ca eu am fost primul care ti-a furat primul sarut si ca am avut sansa sa te ating pentru prima data cum nu a mai facut-o nimeni si stiu ca nimeni nu o so faca " . Posevitatea din cuvintele ma intrigau la culme , si ma gandesc ce a facut de ma ales fix pe mine . Simt un vag miros de cafea si clatite si ma gandesc ca Eve (menajera mea) a venit dar ma indoiesc .Cobor scarile si ma duc in bucatarie si imi cad ochii cand il vad pe Andrew la bustul gol si cu o cana de cafea si ziarul in mana . Vai doamne ce bine arata!!!! 

- Buna dimineata micuta mea !!!

- Buna dimineata...

- Ti-e foame scumpa mea ? Te-am asteptat sa mancam impreuna .

- Sunt lihnita de fapt , chicotim amandoi 

Cand ne punem la masa imi dau seama ca se holbeaza la mine si ii simt mana pe piciorul meu , imi maseaza piciorul atat de lent si simt din nou acea caldura in zona intima .

Se apropie de mine si ma saruta patimas , ii raspund imediat , imi era dor de gustul buzelor lui chiar daca sunt cam stangace .

- Ai dormit bine iubito ?

-Foarte bine pentru ca mai tinut in brate tu . Si mai ales nu am mai avut cosmaruri .

-Nu mi-ai spus ca ai cosmaruri , si se uita la mine cu o fata crunta ce mi se ridica parul pe maini .

-Probabil am uitat , dar totusi vreau sa te intreb ce suntem noi doi ? 

-Pai...s-ar putea sa ti se para ciudat dar tu esti aleasa mea , singura care ma poate schimba si cea care imi poate arata calea spre orizonturile lumii . Cea care imi poate arata iubirea adevarata...Nu am mai iubit pe nimeni si sincer nu am mai simtit acest sentiment pentru nimeni . Ma uitam uimita la el , nu imi venea sa cred ce  imi auzeau urechile  . Ma uitam la el cu ochii mari si patrunzantori nu imi venea a crede , cea vazut la mine asa special, sunt ca toate celelalte .

-Stiu ca ti se va parea ciudat , tise va parea ca nu am tiglele pe casa si ca sunt dus cu pluta , acum e randul tau sa imi spui ce simti pentru mine inafara de atractie fizica dar daca ti se pare mult prea devreme , inteleg .

-Pai eu....cred ca si eu te iubesc . Ii spun aceste cuvinte cu lacrimi in ochii iar apoi el ma saruta patimas , salbatic dar in acelasi timp si tandru .



Acest capitol l-am scris impreuna cu cea mai buna prietena a mea  Alinutaa;)))))))))


Îndrăgostită de Lucifer Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum