Capitolul 8 - Vrei sa fii sotia mea ?

639 45 16
                                    

Lucifer pov.

Nu imi vine sa cred ca ingerasul meu chiar vrea sa vina ! Sunt cel mai fericit , in toate lunile astea m-am straduit sa o fac cat mai fericita si vad ca mi-am dus planul la bun sfarsit . Azi nu mi-a venit a crede ca a acceptat sa mergem in iad , atat de usor , vreau sa o cer de nevasta acolo , vreau sa o fac sa se acomodeze cat mai repede , vreau sa ii fac incorobarea dar cel mai important vreau sa pregatesc cat mai bine si frumos prima noastra noapte , numai eu stiu cat m-am abtinut sa nu o ating mai mult , e atat de pura si inocenta incat imi este frica sa nu o ranesc dar sunt mult prea egoist sa ii dau drumul , nu pot pur si simplu , simt ca si cum mi-as rupe din suflet . Acum suntem in pat , ea doarme ca un ingeras si cred ca e timpul sa deschid portalul . Ma imbrac repede si deschid portalul spre iad , mai exact in camera mea , ma duc spre Tina si o i-au stilul miresei si o duc in patul meu , o invelesc si ma duc sa i-au bagajele , dupa ce termin inchid portalul imi sarut iubita pe frunte si ii las un bilet , in care ii spun ca vin in maxim 2 ore in caz ca se trezeste . Imi pun geaca si ies afara dar nu inainte sa ii mai dau o privire ingerasului meu . Trebuie sa mai dau pe la consiliu , or sa creada ca nu ma voi mai ocupa deloc .

Tina pov.

Deschid ochii si vad ca sunt intr-o camera straina , dar pot zice ca e chiar frumos modelata , dar doamne unde imi sta capul ! Cat de toanta pot fi ! Daca am fost rapita si totusi nu imi amintesc , tin minte ca discutasem si cazudem de comun acord sa mergem intr-o mini vacanta in Iad , apoi am facut bagajele si ne-am pus la somn si de acolo nimic . Doamne daca...Deodata gandurile imi sunt intrerupte de un Andrew zambareț care intra pe usa. Hmm... ce bine arata in tricoul ala...

-Ce faci iubito ? Iti place noua camera ? si ma saruta dragastos .
-Glumesti !? E geniala ! O ador ! Dar unde suntem ?
-Am ajuns , imi spune cu un mare zambet .
-Am ajuns ?! Deja ?! Dar cum...acesta imi pune un deget deasupra buzelor si imi sopteste...
-Shhhhh....iti povestesc maine , ok ? Incepe sa ma sarute deasupra gatului urca usor deasupra linii maxilaruliu si ma saruta pasional , simt cum mainile lui imi ridica lent tricoul ceea ce imi face pieale de gaina , imi mangaie usor abdomenul si vad ca vrea sa mi-l scoata , ii fac munca mai usoara si imi ridic mainile in sus iar acesta mi-l scoate , ma intinde usor pe pat intre timp isi da jos si el tricoul si se napustește deasupra sanilor mei , iar eu deja sunt uda , scot gemete peste gemete fara oprire , coboara cu mainile deasupra pantalonilor, se opreste brusc si se uita patrunzator , are venele dilatate si respira sacadat , la fel si eu...
-Scuze...scuze iubito...doar ca nu ma pot abține ,il trag putin de par , acesta maraie si ma saruta inapoi...
-Iubito daca nu ne oprim acum , nu cred ca o sa pot sa fiu capabil dupa...
-Cine a spus sa te opresti ? o spun zambind la el , are o fata șocata de parca nu s-ar astepta sa spun asta.
-Iubito esti sigura adica daca vrei putem astepta , nu e nicio graba...
-Da! Sunt foarte sigura !
-Ok , dar intai vreau sa imi raspunzi la intrebare...intre timp vad ca se duce spre geaca si scoate ceva ducandu-l la spate , vine spre mine... Tina , te iubesc enorm de mult , in aceste 6 luni de cand suntem impreuna m-ai vrajit . M-ai vrajit cu frumusetea ta , cu inteligenta ta , cu puritatea ta , cu intelepciunea chiar si cu comportamentul tau copilaros de a fi,  iar intrebare mea este.... Mi-ai face marea dar marea onoare de a fi sotia mea ?
Doamne nu imi vine sa cred , nu nu nu , nu are cum , visez , ca sa ma asigur ma ciupesc si inchid ochii sa fiu sigura , ar fi prea frumos sa fie adevarat ! Vad ca nu se intampa nimic . Iiiiiiii , nu visez !
-Da ! Normal ! Ohh... Si eu te iubesc scumpule . Ma saruta usor peste buze si imi pune inelul care apropo este superb , e perfect !
-Ok ! Acum ce zici sa mergem sa mancam putin ? Nu iti e fomica ingeras ?
-Ba da , sunt lihnita !!! Hai!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndrăgostită de Lucifer Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum