Z Dawidem spotkałam się wcześniej niż przewidywałam chłopak powiedział, że ma dla mnie niespodziankę i, że musimy się pospieszyć. Jechaliśmy samochodem prawie godzinę, do wielkiej hali...
____________________________________Dawid powiedział, że to moja niespodzianka. Powiedział, żebym weszła do hali i stanęła w kolejce a on zostanie tu.
Zrobiłam to co powiedział, kolejka się zmniejszała coraz bardziej, nagle dostrzegłam Leo i Charliego. Była moja kolej, przedstawiłam się im, zrobiłam sobie z nimi zdjęcie, poprosiłam o autografy i przytuliłam każdego z osobna. Kiedy przytuliłam Leo ten szpenął do mojego ucha Przyjdź po koncercie do naszej przeczepy. Nie dowierzałam, że Leo zaprosił mnie do ich przyczepy. Myślałam, że się przesłyszałam ale nie.
Przeszłam do wielkiej sali w której za parę minut miał odbyć się koncert. Nie było dużo osób bo parę osób stało jeszcze w kolejce do BAM. Dawid już tam czekał, stanełam obok niego i powiedziałam to co powiedział mi Leo. Dawid się na zgodził ale wiedziałam, że tego chce i robi to tylko dlatego, że chce abym była szczęśliwa.
Nagle słychać było piski dziewczyn, oznaczało to, że chłopcy weszli na scenę. Skierowaliśmy wzrok na scenę. zZaśpiewali 143 - piosenkę którą uwielbiam, Hopeful - od której wszystko się zaczęło i parę innych piosenek.
Po koncercie skierowałam się w stronęich ich przyczepy. Co dziwne ochroniarz mnie przepuścił. Zapukałam do drzwi, które nagle się otworzyły. Stał w nich Charlie, chłopak uśmiechnął się po czym wpóścił mnie do środka.
- Natalia! - zawołał Leo przychodząc do nas
- Leo! - krzyknełam tak jak on z głupkowatym uśmiechem
- Jesteś ślliczna. - powiedział, ździwiło mnie to. Czyżby Leondre Devries się we mnie zakochał? Nie to nie możliwe
- Dziękuje. - zarumieniłam się
- Masz ładny angielski akcent, jesteś Polką? - zapytał Charlie, jak wiadomo chłopaki mówią po angielsku bo są Anglikami
- Urodziłam się w Polsce, ale wyjechaliśmy do Anglii jak byłam mała, chodziłam tam do szkoły przez parę lat. Późnniej przenieśliśmy się do Polski z powodu wizyty u cioci. - Odpowiedziałam
- Od kiedy jesteś Bambino? - zapytał Charlie po czym Leo szturchnął go w rękę
- Od waszego występu w Brytyjskim Mam talent. Siedziałam na widowni i prosiłam o złoty przycisk. - odpowiedziałam z uśmiechem
- Naprawdę? - zapytał Leo
- Tak. - odpowiedziałam po czymLeo podszedł i przytulił mnie - A to za co?
- Zakochałem się w Tobie. - szepnął mi do ucha. Po tych słowach zamurowało mnie
- Jak to? - wyszeptałam
- Zakochałem się w Tobie od kiedy Cię zobaczyłem. - wysyłał
- Leo puść ją bo się udusi. - zażartował Charlie po czym Leo mnie puścił
- Będziesz na naszych kolejnych koncertach w Polsce? - zapytał Leo
- Nie mogę, za dwa dni wyjeżdzam do Anglij. - powiedziałam
- Szkoda. - odparł
Rozmawialiśmy przez godzinę, chłopaki dali mi swoje numery telefonu a ja im dałam swój. Zbliżała się godzina 22 pożegnałam się z chłopakami i wyruszyłam do domu.
_____________________________________Kolejny rozdział za nami, mam nadzieje, że wytrwaliście jeśli tak to dziękuje i zapraszam do kolejnych. Przepraszam za błędy jeśli są.
CZYTASZ
Dziewczyna z przeżyciami |Skończone
Fiksi RemajaNatalia ma 15 lat, ma brata Wiktora, który ma 17 lat. Pewnego dnia poznaje brązowo włosego chłopaka, po jakimś czasie nastolatkowie zakochują się w sobie. Czy ta miłość jest bezpieczna? Jak potoczą się losy dziewczyny?