2. Kapitola

717 64 0
                                    


    Jen tam tak ležel na lůžku a pozoroval bílé stěny zatímco Emilia na povely Shingena pohybovala jeho dolníma končetinama a chtěla aby se přinutil s nimi sám pohnout. Ale nešlo to. Nešlo..Spíš nechtěl. K čemu by mu to bylo zase chodit. Vrátil by se snad ke své staré práci a provokování Shizua? Ten by na něj už neměl čas, vždyť je přeci s tou blonďatou...mrchou! Izaya zatnul pěsti při pomyšlení, že zrovna ona je Shizuova přítelkyně. Že se k němu v noci tulí a budí se vedle něj. ,,Pane Oriharo, jestli nebudete spolupracovat tak to nemá cenu" řekne rázně Shingen sledující ho skrz obrazovku tabletu. ,,Nemá to cenu vůbec. Akorát tu zbytečně ležím polonahý" ušklíbne se Izaya a pohlédne na tablet. ,,Líbí se vám mě tu tak pozorovat? Nechcete mě vysléct celého?" zatváří se na oko eroticky. ,,Zbláznil jste se? To si nechte pro někoho jiného" zasmál se Shingen a poupravil si masku.
Z POHLEDU SHIZUA
    A zase jsem se vypařil pryč. Vymluvil jsem se na sraz s Kadotou. Trochu mi bylo líto, že jsem Varoně takto lhal, ale není mi dobře. Musím pořád myslet na Izayu. Od mých myšlenek jsem se na okamžik odsekl, když jsem v dálce zahlédl tři známe tváře. Mikado, Anri a Masaomi. Byl jsem rád, že jsou zase přáteli jako dříve a všechny tu hrůzy co se staly už jakoby neexistovaly. Masaomi jim očividně vyprávěl nějaký svůj vtip, kterému se Anri ani Mikado nezasmál. Usmál jsem se. Klasické Masaomiho nevtipné vtipy. Přišel jsem blíže k nim. ,,Masaomi o takových věcech se nevtipkuje. Je to celkem hnusné" namítl Mikado. ,,O čem se tu bavíte?" pousmál jsem se na ně přátelsky. Anri jako jediná se na pozdrav uklonila. ,,Jen jsem jim říkal vtip o jednom chlápkovy na vozíčku" uculil se Masaomi. ,,Opravdu? O jakém?" podíval jsem se na něj. ,,O Iz...." nedořekl, protože v ten moment mu Mikado zezadu přiložil ruku na ústa. Překvapeně jsem zamrkal. ,,Slíbili jsme, že jeho jméno neřekneme. Stydí se za něj a každý se mu jen směje" vykoktal nervózně Mikado zatímco Anri se raději vydala rychle pryč. Nemohl jsem jim nějak věřit, a tak jsem se musel zeptat. ,,Mně to můžete říct. Já se smát nebudu" založil jsem ruce na prsou. Měl jsem pocit, že chtěl říct o Izayovy, ale to mi přišlo trochu divné. ,,No um...o...o..Iz..Hmm..Izukim" vykoktal po chvíli. ,,Izuki? Neznám a není to tak hrozné jméno. No kluci víte..." nervózně jsem se poškrábal na zátylku. ,,Hledám informace nebo cokoliv o Izayovy. Chtěl bych se mu omluvit..a..promluvit si s ním" povzdechl jsem a pohlédl na reakce dvou chlapců. Jen na mě překvapeně hleděli. Nastala trapná chvilka ticha, kterou přerušil po chvíli Mikado ,,Nic jsem o něm...n-neslyšel. Omlouvám se Shizuo, ale už budeme muset jít" chytl Masaomiho za ruku a rychle se vypařili za první roh, který tam byl. Proč se všichni chovají tak divně? První Kadota a teď i Masaomi s Mikadem pomyslel jsem si.
Z POHLEDU IZAYI
    Konečně doma řekl jsem si když jsem zavřel dveře od bytu a přijel ke svému stolu s počítačem. Mairu a Kururi byly někde venku. Možná s Aobou. Nevím. Hodně o něm povídali. Zapnul jsem si počítač a přihlásil se na Dollars Chat pod mojí oblíbenou přezdívkou Kanra. ,,Tak co děláte moji milovaní lidé?" usmál jsem se. Četl jsem si konverzaci mezi ostatními členy. 
          [Bylo to děsivé. Opravdu jsem se bála] (Anri)
          [To ano. Jedno špatné slovo a dopadlo by to špatně] (Masaomi)
          [Ty máš co říkat. Málem si mu naznačil, že je Izaya na vozíčku] (Mikado)
          [Heheheh, pardón. Znáte mě..Jsem prostě ukecaný] (Masaomi)
          [Zajímalo by mě co by se stalo kdyby Shizuo zjistil, že je Izaya stále ve městě] (Anri)
          [A pořád ve městě] (Masaomi)
          [Ano. To by mě taky zajímalo] (Mikado)

Zarazil jsem se.
          [Co po vás Heiwajima chtěl?] (Kanra)
          [Nic. Jen si nás všiml a pozdravil nás] (Anri)
          [Jenže ty si pak odešla. Nás se ještě na něco ptal] (Masaomi)
          [Na co se vás ptal?!!] (Kanra)
          [Na nic se neptal! Jen říkal, že hledá informace o Izayovy] (Mikado)
          [A dál?!] (Kanra)
          [To bylo vše. Jen pak dodal, že by se mu chtěl omluvit] (Masaomi)
          -KANRA OPUSTILA MÍSTNOST-

,,To určitě! Omluvit se?! Spíš mě ještě domlátit a vysmát se mi, že sem mrzák!" vykřikl jsem na celou místnost. Naštěstí tam nikdo nebyl. Vzal jsem mobil a zavolal jedné známé mladé holčičce. ,,Ahoj Akana. Tady je velký bráška Izaya" usměji se. ,,Měl bych prosbu. Potřeboval bych aby jsi něco vyřídila Shizuovy. Pamatuješ si na něj? Ten velký drsňák" ušklíbl jsem se. ,,Ano ano. Toho myslím. Teď mě poslouchej" .
Z POHLEDU SHIZUA
    Procházel jsem se po městě a rozhlížel jsem se všude kolem sebe. Dělal jsem si naději, že bych Izayu někde zahlédl, ale prakticky, i kdyby ve městě byl mohl by udělat cokoliv. Změnit styl oblékání, jít na plastiku nebo si obarvit vlasy. Povzdechl jsem si a málem přehlédl drobnou dívenku, která mi skočila do cesty. ,,Akane! Dlouho jsme se neviděli!" přiklekl jsem si k ní aby jsme aspoň částečně byli na stejné výškové úrovni. ,,Ahoj Shizuo" usmála se na mě nevinně. ,,Mám pro tebe vzkaz" pohoupla se trošku blíže ke mně a já ji jen pozoroval. ,,Povídej" položil jsem ji ruku na hlavu s tím, že ji pohladím jako otec svoji dceru. Z ničeho nic vytáhla z kapsičky batohu nůž a chtěla mi ho zabodnout do ruky, kterou jsem ji hladil. Jen tak tak jsem s ní ucukl a vstal. ,,Co to má být?! Akane!" rozzlobil jsem se, ale ne tak moc. Vždyť je to malá holka. ,,Velký bráška Iza-nii ti vzkazuje, že ho nemáš hledat" řekla rychle a utekla. Zůstal jsem tam stát jako opařený. Izaya? Vzkaz od Izaye? Takže on žije?! Jak se dozvěděl, že ho hledám?!! promítal jsem si v mysli. ,,Akane! Počkej!" chtěl jsem i zastavit, ale už bylo pozdě. Vypařila se. Přemýšlel jsem co dál. Pokud je Izaya stále ve spojení s Akane, tak o něm určitě musí vědět více lidí, ale teď už ty lidi jen najít. To byl můj plán a byl jsem 100% odhodlaný. Najít lidi co o Izayovy ví cokoliv, najít Izayu a promluvit si s ním!!

~KONEC DRUHÉ KAPITOLY~



PrázdnotaKde žijí příběhy. Začni objevovat