2.rész:

3.1K 172 0
                                    

Itt ülünk Zoevval a repülőtér várótermében. Anyuék már elmentek. Még egy óra és fellszál a gép.

-Liv én annnyira izgulok!-mondta Zoe.

-Én is. Alig várom, hogy újra kint lehesek a parton a melegben. 

-Én is.Annyira örülök, hogy teljesül az álmunk.- ölelt meg.

-Én is.-öletem vissza.

Még fél órán keresztül beszélgetünk aztán a hangszóron beszóltak , hogy szálljunk fel a gépre. Igy is tettünk.A gépen elhelyezkedtünk. Jöhet 11 óra repülő út.Az első pár órában arról dumáltunk ,hogy milyen lehet a ház amit az én anyukám és az ő szülei vettek nekünk, ugyanis mi nem is látunk róla képet sem , mert azt akarták, hogy meglepetés legyen. Aztán ugy 5 óra elteltével el aludtam.

Arra keltem, hogy a hangszóróból egy női hang ennyit mond:

-Megkérjük utasainkat kösékbbe öveiket a leszállást megkezdjük.

Ennek hallatára azonnal kinéztem az ablakon és megpillantottam az egykori otthonom. Rámtörtek az emlékek. Minden kiskori emlékem ehhez a helyhez kötödik. Nagyon boldog vagyok, hogy vissza térhetek ide és megvallosíthatom az álmom....amit még apuval tervezgetünk.

A gépről leszállva egyből a csomagjainkét mentünk. Miután azok is megvoltak elindultunk kifele a repülőtérről. Kiérve egyből fogtunk egy taxit.  

- A Bel Air Road utcába legyen szíves.

Az utcába érve már láttuk , hogy ez egy nem olcsó környék, de mikor megpillantotuk a házat mindketten ledöbentünk. Gyorsan fizetünk a taxi soförnek és már rohantunk is az új házunkba....

*CAMERON DALLAS IS MY BOYFRIEND?.*(Hun Fanfiction)Where stories live. Discover now