Másfél héttel később:
Szóval már másfél hete járunk Cameronnal és hát bekell valanom fülig szerelmes vagyok belé. Ebben a másfél hétben nagyon sokat szörföztünk és segített felkészülni a versenyre. Nagyon sok időt töltötünk együtt és megis törtémt az aminek kellet... Lefeküdtünk.Igen nem rég óta járunk viszont én nagyon szeretem őt és ő is engem. Érzem, hogy ő más mint a többi fiú.. Külölegesebb.
Ez a másfél hét alatt mégjobban összebarátkoztam a fiúkkal és ők is örültek neki , hogy összejöttünk. Nash és Zoé is összejöttek a harmadik randi útán aminek nagyon örültem. Tegnap Cam bemutatott a családjának. Nagyon kedvesek voltak velem. A testvérével Sierrával nagyon jobban lettünk. Mutatott képeket Cameronról kiskorában. Már akkor is nagyon aranyos volt.
Reggel Cameron keltett.
-Gyönyörűm kelj fel hasadra süt a nap.-hintett csókot a nyakamra, amitől nekem nevetnem kellet.
Ugyanis én ott nagyon nagyon csikis vagyok.
-Cameron még 5 percet kérlek.-húztam a párnát a fejemre.
-Hát jó akkor egyedül megyek el a tesóidért a reptére. Ahogy meghalottam a tesóim szót egyből kiugrottam az ágyból.
-Uramatyám tényleg ma jönnek. Fuu annyi dolgom van elkel menni gumicukrot venni és új gördeszkát is nekik, mert azt nen engedtém fel a gépre és még fel kell öltöznöm, sminkelnem kell.-montam levegő vétel nélkül.
-Szíven vegyél levegőt! Oké?-nyugtatott le. -Mindent megveszünk. Viszont szerintem te smink nélkül is gyönyörű vagy. -ezzen mosolyogtan egyett. -De viszont nekem jó, ha egy szál fehér neműben vagy.-villantot csábos mosolyt.
Erre válaszul csak hozzá vágtam egy párnát. Cameron átment az ő házukba átöltözni. Addig ameddig át ment én is elkeztem elkészülni. Kiválasztottam a napi ruháimat.Gyorsan feltetem egy kis sminket, majd laza hullámokat csinàltam a hajamba a hajgöndöritő segítségével.
Még csak 9óra volt szóval lementem reggelizni. Lent nem találtam senkit, ezért megettem egy banánt és átmentem Cameronékhoz. Ahogy sejtettem Zoé is itt volt Nash mellet ülve a nappaliban ülve beszélgettek a többi fiúvval.
-Sziasztok.-köszöntem mosolyogva.
-Szia.-köszöntek a többiek.
-Na várod, hogy lásd végre Baailet és Thomast?-kérdezte Zoé.
- Hu nagyon már alig várom, hogy itt legyenek.-montam ugrándozva.
Mindenki csak röhögöt rajtam mint mindig.
Mivek Cameron nem volt itt felfuttotam hozzá az emeltre. A szobája ajtajába érve vettem észre ,hogy hátal áll nekem. Lassan oda setenkedtem a háta mögé, majd mikor már nem voltam olyan távol tőle felugrottam a hátára.
-Hát igy játszunk? -kédezte vigyorogva.
-Cameron mire készülsz?-kédeztem kicsit megilyedve.
De ő nem válaszolt csak futni kezdet velem egészen a kertben lévő medencéig.
-Cameron Alexander Dallas nehogy bemerj dobni az átkozot medencébe.-sikitoztam.
-Jó, de csak ha kapok egy csókot.-vigyorgot.
-Felejts el.-fordítottam el a fejem sértődöten.
-Ez esetben vegyél nagy levegőt.- emelt a medence felé.
-Jó, jó, jó megadom magam. Csak tegyél le kérlek.
- Oké.- és lettet. -Hol a csókom?
-Jaj te.-karjaimat nyaka köré fontam, majd lágyan megcsókoltam. Szenvedélyesen csókoltuk egymàst mikor valaki köhécselt.
Megfordultunk ahol Zoéval és a fiúkkal találktuk szembe magunkat.
-Csak szólni akartunk ,hogy ideje lenne indulnotok a reptére.-mondta Zoé vigyorogva.
-Hát jó.-mondtam, majd Cam kezét megfogva elkeztem húzni kifele a házból. Útközben felkaptam a táskámat, majd az ajtóból vissza kiabáltunk egy sziasztokot. Beszáltunk a kocsiba , majd elindultunk a reptére. Egész úton keresztül csak énekeltem a dalokat amin Cameron csak röhögöt. Fél 11-kor értünk be a reptérre. Elmentünk ahoz a kapuhoz ahona jönnek majd.
- Kicsim annyira izgulsz , hogy már szét szorítod a kezem.-fordított magával szembe Cam.
-Jaj neharagudj, de már egy hónapja nem láttam őket és te is tudod milyen fontosak nekem.-montam neki.
-Tudom kicsim és örülök ,hogy boldog vagy és mindját találkozol kis tesóidal.
-Nehogy előttük azt mond nekik, hogy kistesók, mert akkor már az első perctől kitagadnak a családból és én azt nem szeretném.Meg már nem is olyan kicsik hiszen 16 évesek lesznek. -momdtam egy gyors csók kiséretében.
-Hát azt én sem. -mondta Cameron miközben ölelgetett.
-A Londoni járat utasai megérkeztek.Köszönjük, hogy a mi légitársaságunkat választották.- mondták be a hangosba.
-Jézusom mindjárt itt vannak.-sikitoztam.
-Nyugi szívem. - de amint kimondta Cam megláttam az öcsémet és a húgomat egyből futásnak eredtem. Ahogy oda értem mindhárman padlot fogtunk, ugyain mindhárman egyszere akartuk megölelni egymást.
-Jaj annyira hiányoztatok.-öltem meg mindkettőjüket egyszerre.
-Teis nekünk .- mondták egyszerre.
-Ja és szeretnék bemutatni valakit nektek.-néztem mosolyogva Camre.- Ő a barátom Cameron.
-Atya úr isten te most komolyan
Cameron Dallasal jársz?!- sikitott a húgom. Igen a húgom nagy magcon fan. Hunter a kedvence, de persze mindegyik fiút imádja.
-Hát ugy látszik. -vigyorogtam Cam kezét megfogva.
Haza fele Cameron nagyon jobban lett a tesóimmal aminek nagyon örültem. Miutám otthon letetük otthon a cucokat elmentünk pár dolgot venni a közeli plázába. Vettünk gördeszkát és mi Baileevel bementünk pár ruha üzletbe mig a fiúk ps4 játékokat vettek. Este mikot haza értünk bedobtuk a cucokat az előszóbába, majd átmentünk a fiúkhoz. A házba beérve Zoé egyből rohant a srácokhoz:
-Na végre, hogy itt vagytok!-ölete meg a tesóimat.-Már nagyon hiányoztatok.
-Te is nekünk.-mondták ők is.
Miútán Zoé köszöntötte őket bemutatuk a fiúknak is a srácokat. Cameron barátai nagyon kedvesek voltak velük. Bailee mikor meglátta Huntert pillanatnyi sokot kapot, de mikor a fiú odajött köszöni neki egyből jobban lett. Thomas is jobban lett mindenkivel és Bailee is. Miútán a srácok beilleszkedtek megismertük Jack G barátnőjét Madisont és Aaron barátnőjét is Alisont. Egész este dumáltunk. A fiatalabb magcon srácok felmentek az emeltre Thomassal éd Baileevel ps-ezni. Az idősebbek pedig lent beszélgetek. Éjjel 1-kor értünk haza Cameron ma nálam alszik Zoé pedig Nashnél.
YOU ARE READING
*CAMERON DALLAS IS MY BOYFRIEND?.*(Hun Fanfiction)
FanfictionOlivia legjobb barátnőjével LA-be költözik, hogy megvalosítsa az álmát és profi szörfös lehesen. Ám ekkor találkozik a szomszéd srácal Cameronal , akiről elejinte nem tudja , de egy fiú társaság oszlopos tagja akikel mindenféle közöségi oldalon lett...