8.rész:

2.1K 113 2
                                    

"Pontban 4 órakor csengetek...."
Mig Zoé ajtót nyitot gyorsan felkaptam a fekete vansemet és a táskámat. Az előtérbe érve Camet pillantotam meg.
-Szia.-mosolyogtam rá.
-Szia.Azta de gyönyörű vagy.-mosolygot.
-Köszöm.-néztem a földet rák piros fejjel.
-Mehetünk?
-Persze.-öletem meg Zoét.
Kiérve a kapun Cameron kinyitotta az autoja ajtaját nekem , majd ő is beült.
Az út közben Camet fagatam, hogy mit fogunk csinálni de nem mondot semmit. Az út maradék idejében a rádióban szóló zenéket dudoltam amin ő vagy nevetet vagy mosolygot.
15 perc múlva a parton áltunk meg egy olyan résznél , ahol senki sem volt. Cam kinyitotta az ajtó ,majd kivette a csomagtartóból két szörfdeszkát.
-Tényleg szörfözni akarsz?-mosolyogtam.
-Igen kiváncsi vagyok mit tudsz.-mosolygot.
-Hát jó csak nehogy lemardj mondtam majd az egyik deszkát felkaptam és futásnak eredtem a part félé. Mielőtt beértem volna a homokban levetem az ruhamat és egy szál bikinibrn futotam a deszkával a vízbe. Cameron még mindig csak ott ált és engem nézen. Én csak vigyorokva elkeztem evvezni a hullámok felé.

 Én csak vigyorokva elkeztem evvezni a hullámok felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Camerom is bejött a vízbe. A deszkán ülve figyelte , ahogy elkapom az első hullámot. Pár trükköt csináltam mint például backflip és hasonlok a hulám végén pedig egy víz alagútból tőkéletesen kisiklótam. Mikor tudatosult bennem ,hogy ez egy 10-ből 9,5- ös mennet volt mosolyogva eveztem óda.
-Hát ez nagyon király volt. Ki tanított meg igy szörfözni?-kérdezte mosolyogva.
-Apukám mielőt meghalt.-mondtam kicsit szomorúan.
-Értem sajnálom.-fogta meg a kezemet.
Még vagy 2 óráig szörföztünk. Mikor már fáradtak voltunk kiültünk partra. Néma csöndben ültünk egymás mellet majd Camerom megszólalt.
-Tudod ebben a pár napban nagyon megkedventelek. Nagyon szeretek veled lenni és remélem még sok időt tölthetek el veled, de bekell vallanom kicsit belédzúgtam.-pirult el.
Istenem de aranyos.
-Camerom én is nagyon megkedveltelek és biztos vagyok benne, higy sok időt fogunk még eltöltenk együtt és bekel valanom én is kicsit beléd zúgtam.-pirosodtam el mostmár el én is.
-Lenne egy kérdésem, mielőtt felteszem elkel mondanom, hogy a fiúkal együt showkat szoktunk adni, mert pár közöségi oldal által ismertek lettünk, de visszont én nem akarom, hogy ez a kapcsolatunk utjában áljon , mert én szeretlek.- pirosodot el megint.
Istenem azt mondta szeret és mostmár tudom, hogy ebben a pár napban én is bele szeretem. Ő olyan kedves volt az első perctől fogva, vele tudok nevetni , bármi van segít. Kikelj jelentenem teljesen beleszeretem Cameron Dallasba.
-Már tudom honnan voltatok ismerősek.-mosolyogtan.- De Cameron ez nem fog a kapcsolatunk útjaban állni, mert én is szeretlek.-mosolyodtam el.
Ő mosolyva pedig csak ennyit kérdezet:
-Lennél a barátnőm?-mosolygot.
-Igen, igen, igen.-már szinte sikitotam.
Mikor háromaszor is kimondtam a választ közeledni kezdet és én is hozzá.
A következő pillanatban azt vettem észre , hogy ajkaink össze érnek.
Átkaroltam a derekát ,ő pedig a derekamat. Éreztem , ahogyan a vízes börünk összeér. Csókunk levegő hiány miatt abba maradt és evvel a lepkék a hasamban nyugovora tértek. Nagyon boldog voltam. Ott ültünk a parton egymást ölelve és csak arra tudtam gondolni ,hogy milyen szerencsés vagyok, hogy pár nap alatt rá találtam Cameronra. Késő este értünk haza. Egy búcsú csókkal köszöntem el tőle. Bementem a házba , majd az asztalon lévő cetlit elolvasva, amiben az állt, hogy Zoé is randira ment méghozzá Nashel. A cetlit lent téve elindultan fölfelé, majd fönt letusoltam. Mikor végeztem boldogan döltem be az ágyba. Éppen Cameronnon járt az esszem amikor lecsukodtak a szemeim.

*CAMERON DALLAS IS MY BOYFRIEND?.*(Hun Fanfiction)Where stories live. Discover now