Reggel izgatottan keltem, hisz ma van a verseny. Cameron tegnap nálunk aludt. Mikor felkeltem ő még aludt. Apró csókokkal hintetem be a nyakát, amitől egyből elkezdet ébredezni.
-Ez csikiz!Hagy abba kérlek.- nevettet, de én folytatam.
-Hát ha igy játszunk.-mire kimondta már fölém kereledet és elkezdet csikizni.
-Cam hagyd abba befogok pisilni.-könyeztem már.
-Csak ha kapok egy csókot.-csücsörített.
-Felejtsd el.-mondtam és kiszabadultam a fogásából , majd futni keztem egészen a konyhályig.
-Megvagy.-rántott vissza, majd számra tapasztotta az ővét.
Csókcsatánkat levegő hiányában hagytuk abba.
-Szeretlek Olivia.-mondta. Ezt a szót még sosem semelyikönk sem mondta ki.
-Én is szeretlek Cam.-mondtam füllig érő vigyorral.
Kb.még 3percig áltunk egymást ölelve néha-néha lopva egymástól egy csókot. Majd mikor meghalotuk, hogy a drága tesóim jönnek lefele szétlibentünk.
-Sziasztok.-köszöntünk nekik.
-Reggelt.-mondta Thomas.
-Sziasztok.Liv ugye ma van a verseny és nem lenne baj , ha elötte elmenék Hunterel kávézni és együtt mennénk a verenyre.
-Nem dehogy is nyugodtan menjetek.-mosolyogtam elösször Camre majd a húgomra.Nagyon örülök neki, hogy ilyen jobban lettek Hunterrel és akár ebböl több is lehet mint barátság.
Csináltam palacsintát, majd miútán végeztünk megkértem Thomit és Bailet, hogy mosogasanak el. Mi addig Cammel felöltöztünk. Én ezt a szettet választottam:Cameron pedig egy sima fekete pólot vett fel egy szürke térdnél koptatott farmerral. Én még feltettem egy kis sminket, ameddig ő telfonozot.
-Ugye tudod, hogy smink nélkül is gyönyörű vagy?!-mondta mire én enyhén elpirultam.Mire oda jött és megcsókolt.Miközben hevesen csókoloztunk letetem a szempilla spirált kezemből. Két kezzemel átkaroltam a nyagát ,mire ő felkapot a derekamnál fogva lábaimmal átkaroltam az ő derekát. Csókunkat a kopogás szakította félbe. Cameron gyorsan lerakot , majd kinyitottam az ajtót.
-Jó reggelt tubicáim.-ugrott a nyakamba Zoé.
-Neked is kis majmom.-mondtam neki.
-Szia Zoé.-Köszönt Cam is.
-A verseny előtt mit csináltok?-kérdezte.
-Hát semmit igazából.-mondtam Camre nézve.
-Akkor menjünk át Camékhez, mert Nash és a többiek pizzát akarnak enni.-mondta.
-Oké.-mondtuk egyszere Cammel.
A fiúkhoz átérve rendeltünk pizzát ameddig az megjött elkeztünk filmet nézni, de mivel horror volt én, Zoé és Madison kimentünk a kinti medence mellé és belelogatunk a vízbe a lábunkat.
-Igulsz a verseny miatt?-kérdezte Zoé.
-Hát elégé ez egy elég nagy verseny, úgyhogy igen azért izgulok.-mondtam.
-Nyugi nagyon jó leszel.-mondták.
-Köszönöm lányok.-öletem meg őket egyszere.
Bentről kiabálás hallatszodot,ezért gondoltuk vége a filmnek.
Egyszer csak Cam lépeg ki az ajtón.
-Szívem gyere megyünk.-mondta.
-Hova?-kérdeztem.
-Az meglepi.-mondta egy fülig érő vigyorral.
-Hát oké.-mondtam,majd hagytam, hogy felsegítsen.
-Lányok, akkor 2 óra múlva a parton.-mondtam nekik.
Cameronnal még gyors haza rohantunk a szörf cucomért , hátha nem jövünk még haza. Betetem a táskámba ezt a fürdő ruhát és hozzá még egy szörf felsőt.
YOU ARE READING
*CAMERON DALLAS IS MY BOYFRIEND?.*(Hun Fanfiction)
FanfictionOlivia legjobb barátnőjével LA-be költözik, hogy megvalosítsa az álmát és profi szörfös lehesen. Ám ekkor találkozik a szomszéd srácal Cameronal , akiről elejinte nem tudja , de egy fiú társaság oszlopos tagja akikel mindenféle közöségi oldalon lett...