Nowy przyjaciel

3 0 0
                                    

(1)Nowa wiadomość od: Nieznany

Cześć :)

Do: Nieznany

Cześć...

(1)Nowa wiadomość od: Nieznany

Tu David, mam nadzieję, że nie przeszkadzam? :)

Do: David

Oh hej :) Nie, nie przeszkadzasz

(1)Nowa wiadomość od: David

Co robisz? :)

Do: David

Właśnie wracam z basenu, a ty?

(1)Nowa wiadomość od: David

Nudzę się, i tak sobie pomyślałem, że cię pomęczę :D

Do: David

Nie męczysz. :)

(1)Nowa wiadomość od: David

Kamień z serca :D Mam pytanko :)

Do: David

Pytaj

(1)Nowa wiadomość od: David

Masz jakieś plany na jutro?

Do: David

Właściwie tak.. Chcę jutro iść do parku i zrobić kilka zdjęć :)

(1)Nowa wiadomość od: David

Oo ok :)

Do: David

Może chcesz iść ze mną? :)

(1)Nowa wiadomość od: David

Jesteś pewna, że nie będę ci przeszkadzał? :)

Do: David

Nie będziesz. To jak? :)

(1)Nowa wiadomość od: David

No ja bardzo chętnie :) Więc... w parku o 16?

Do: David

Może być. Do zobaczenia. :)

(1)Nowa wiadomość od: David

Do zobaczenia xx

***

Spakowałam naładowany aparat oraz portfel do plecaka i ruszyłam w stronę parku. Byłam ubrana w czarne rurki z wysokim stanem oraz czarny przyległy crop top, który w połączeniu z rurkami nie odkrywał mojego brzucha. Do tego na biodrach miałam zawieszoną czerwoną koszulę w kratkę. W takim stroju czułam się bardzo dobrze, i chociaż korciło mnie aby ubrać sukienkę stwierdziłam, że wolę robić zdjęcia w takim stroju.

Piętnaście minut później byłam już w parku. Położyłam więc plecak na ławkę i pochyliłam się chcąc wyciągnąć aparat kiedy ktoś zasłonił mi oczy.

-Zgadnij kto to?

-Leonardo DiCaprio? Mówiłam ci już, żebyś za mną nie chodził.

-Bardzo śmieszne. - powiedział David i przytulił mnie na przywitanie. -Jakie zdjęcia chcesz zrobić?

-Najlepiej ludziom. Takie są najlepsze. -uśmiechnęłam się.

-Rozumiem, więc chodźmy.

Świetnie spędzaliśmy razem czas. Nie pamiętam kiedy ostatnio tyle się śmiałam. Oprócz tego dużo zdjęć było naprawdę ładnych. Podczas gdy robiłam zdjęcie chłopcu i dziewczynce podeszła do mnie mama któregoś z nich i już myślałam, że zacznie na mnie krzyczeć, chociaż dzieci były odwrócone. Jednak ona była bardzo miła i zapytała, czy nie mogłabym jej wysłać tych zdjęć na maila. Oczywiście się zgodziłam, więc zostawiła mi swoje dane. Nie obyło się również bez głupich zdjęć moich i blondyna. I to chyba te zdjęcia podobały mi się najbardziej.

-Wiesz Em.. pierwszy raz kiedy się spotkaliśmy nie byłaś zbyt szczęśliwa. Mogę wiedzieć co się stało?

-Przyłapałam chłopaka na zdradzie.

-Strasznie mi przykro. Ale teraz już wszystko w porządku?

-Myślę, że chyba tak.-odpowiedziałam

-To dobrze-uśmiechnął się. -Wiem, że nie znamy się za dobrze ale zawsze mogę z tobą pogadać .

-Dziękuję- przytuliłam go.

-Więc...

-Więc?

-Gonisz! -krzyknął i zaczął uciekać jak dziecko.

Na początku wytrwale go goniłam ale w pewnym momencie nie zauważyłam kamienia i pośliznęłam się a chłopak zamiast mi pomóc zaczął się śmiać. Od tego momentu już wiedziałam, że będziemy przyjaciółmi.





























Nie na zawszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz