II poglavlje

201 16 0
                                    


Bili su u sobi za sastanke, soba je bila puna muškaraca. Ladonna je sjedila pokraj Malika. Na sebi je imala bijelu haljinu dužih rukava, zlatni remen oko struka i šarenu maramu oko vrata, dok su muškarci bili u svojim crnim odijelima. Kosa joj je bila u opuštenoj punđi.

„No gospođice de Montgomery, imate li kakav prijedlog?"

„Imam, hvala na pitanju gospodine Malik. Modna kuća Louisiana uglavnom proizvodi i bavi se prodajom ženskih stvari; kozmetika, torbe, parfemi, cipele i naravno odjeća. Naš stil je poslovan i formalan. Koliko sam uspjela prepoznati vaš stil, vi prodajete muške stvari, također poslovno. Zato moj prijedlog je tajanstvena žena u sjeni uspješnoga muškarca."

„Pojasnite."

„Stvorili bi liniju modernih muških odjela gdje bi naravno vi napravili svoj poznati finish touch, no kod žena, iznijeli bi kolekciju elegantnih večernjih toaleta, haljina i donje rublje. Te ako biste voljeli mogli bismo i dati kolekciju nakita; manšete, ogrlica, narukvica, naušnica, satova i prstenja. Znam da ideja zvuči otrcano, no spoj naše modne kuće i vaše bila bi to najuspješnija kolekcija ikada."

„Nije li to rizičan potez?!"

„A šta nisu li sve kolekcije rizične?" Ladonna im je podijelila svoje crteže, svi su bili oduševljeni talentom crtanja.

„Sastanak je gotov." Malik je ustao sa stolice. „Vi idete za mnom." Prstom je pokazao prema Ladonni.

Malik je ušao u ured te Ladonna iza njega. Sjeo je za svoj stol i zaklopio oči. Ladonna je stajala malo dalje od stola.

„Jeli je tu ideju vaša majka odobrila?" upitao ju je.

„To je njezina ideja, gospodine."

„Dobro, neka vam bude. No kada vam se majka vraća sa putovanja?"

„Uskoro, gospodine."

„Možeš ići."

Konačno je izašla iz njegovog zagušljivog ureda. Uzela je svoj krzneni kaput i zagrnula se je. Izašla je iz zgrade i ušla u auto.

„Doma." Odmah je rekla i stavila sunčane naočale na oči.

Iz torbe je izvadila mobilni telefon i nazvala jednu od svojih prijateljica sa fakulteta. Sjela je na svoj krevet i čekala da se javi na mobitel.

„Halo?"

„Bok, ovdje Ladonna, ideš li danas na predavanja?" upitala ju je.

„Odlučila si da konačno ideš?" počela se je smijati, „I da, idem, da te pričekam ispred ulaza?"

„Naravno, dobro, vidimo se. U 2."

Mobitel je odložila na radni stol. Sišla je do kuhinje i iz hladnjaka izvadila tanjur sa nasjeckanim komadićima voća. Pojela je sve komadiće kivija i odložila tanjur na kuhinjsku podlogu. Vratila se je u svoju sobu. Presvukla se je u uredske hlače tamno plave boje, bijelu laganu košulju i na noge je obula zlatne sandale. Stavila je par knjiga i bilježnica u torbu i krenula.

Ispred glavnih ulaza fakulteta stajala je njezina najbolja prijateljica Michelle. Michelle i Ladonna družile su se već skoro četiri godina. Bile su nerazdvojne.

„Hoćemo li na kavu ići?"

„Naravno."

Umjesto odlaska na predavanja, odlučile su ipak na zabavno druženje u kafiću. Ušle su u najpopularnije mjesto puno studenata.

„Čujem da si se zaposlila?" Michelle ju je upitala.

„Jesam, Mallimeri."

Mallimeri? Kako si uspjela? Jesi li upoznala vlasnike?"

„Jesam." Nasmijala se je.

„Reci mi molim te da je Zayn zgodan?"

„Gospodin Malik?"

„Tako ga zoveš?" počela se je smijati „I?"

„Zgodan je, no mislim da se više pali na moju majku."

„Moraš ga začarati. Zaljubljeni muškarac radi sve za svoju ljubljenu. Zamisli, vaša veza, bili bi ste u svim časopisima."

„Da ga začaram i otmem mu bogatstvo, može."

Zayn i Ladonna nisu svjesni da dijele zajednički cilj, novac. Od tolike ljubavi prema tome papiru mogu završiti u potpuno drugoj ulici. Svatko ima svoj plan, biti će gubitnika, no pobjednika jedva.


Gospodin MalikWhere stories live. Discover now