Macera Başlasın

66 14 0
                                    

Yine gece , göz kapaklarım ağırlaşırken karanlık yine koynumda , yalnızlığımın tenimdeki hafif soğukluğu , kırılmış , yorulmuş , incinmiş,  sessiz sessiz ağlayan kalbim . Yorgunum neden diye bilmiyorum bir bilinmezliğe gidiyorum sanki , bağırıyorum bağırıyorum ama sesimi duyan , elimi uzatıyorum  tutan biri olur belki diye ama Hayır ne bir elimden tutan nede beni bu derin kuyudan çıkaracak biri var . Kimsesizliği iliklerime kadar hissediyorum ...
"Hey ! O ses ne " kapıyı yavaşça açıyorum Sima da sesi duymuş olacak ki oda karşımda sesleri tanımlamaya çalışıyor birbirimize bakıyoruz ayak sesleri geliyor lanet kim var aşşağıda ne kırıldı orada Sima 'yla  yanımıza ne olur ne olmaz  diye bir biber gazı bir de çakı bulundururuz . Ikimiz sanki aynı şeyleri düşünmüş gibi odaya girdik ben elimde sprey çakı Sima elinde sopa ve spreyle çıktı , aşşağı doğru inmeye başladık merdivenlerden Sima önde ben arkasında "ışığı açıyorum Helin " " ne bekliyorsun Sima açsana " Işıklar tek tek yandı bir de ne göreyim "Fındık ! Sen ne arıyorsun burada " kucağıma atladı hiç böyle yapmazdı . Sima "kırılan yerdeki çerçeveler canım önemli bir şey yok " "tamam hadi Fındık odamıza gidelim " Fındık çok korkmuştu ama neden ama neden o kadar yıllık köpeğim her hareketini bilirim ama bu farklı  bir dakika bir dakika Fındık en alt kattaydı yukarı çıkması için asansörü kullanması gerekir ama nasıl ya !!!

Sima 'nın kapısını tıklattım ama ses seda yok pencereyi mi açtı bu kız "Sima açsana kapıyı Simaa " iki defa anahtar çevrilmesinden sonra kapı açıldı "niye açmıyorsun hani kapı kitlemek yoktu ayrıca penceren neden açıktı hasta mı olmak istiyorsun " "Helin Helin sakin ol kapıyı elimde olmadan kilitledim alışkanlık yani korktum seslerden ve müzik dinleyip temiz hava alıp rahatlama çalışıyordum rahatladın mı " "ya tamam da neden bağırıyorsun " "kusura bakma tatlım sinirlerim gerildi sen sen bana bir şey mi diyecektin " "evet ya unutmadan söyleyeyim Fındık en alt kattaydı yukarı çıkması için asansörü kullanması gerekir ama o kullanamaz nasıl çıktı öyleyse evde birileri var bizden başka " " tatlım Fındık zaten üstteydi hatta akşam yemeğini ben verdim mutfakta sen yanlış hatırlıyorsun neyse hadi yarın okulda ilk günümüz dinlenmen lazım bu arada yalnız değilsin yanında ben varım seni seviyorum " daha ne olduğunu anlamadan kendimi dışarıda buldum Sima bana neden böyle dediki bu kız aklımı mı okuyor ne hem sanki olayın üstünü kapatıyor gibi geldi bana ne oluyor bu kıza !!!!
"Helin kalksana yavrum suyla uyandırtmak zorunda bırakma beni bak kötü olur " "ya bırak yastığımı git kahvaltı hazırla birşey yap " "kahvaltıyı hazırladım Fındığı besledim havuz suyla doluyor hem bi Gel seninle bi havuz keyfi yapalım "ya git Sima kendin yap havuz keyfini "tek yapılmıyor canım o keyif kalk hadi kalk " tamam tamam Offff bi uyutmadın "....
"Vay vay vay kahvaltının güzelliğine bak sen harika " Sima "tabi kızım ne sanıyorsun sen kim hazırladı kendimi övmek gibi olmasın ama çok güzel hazırlamışım kıskanma " " ahahah çok kıskandım lütfen bidaha beni kıskandırma" "tamam o zaman canım kahvaltılar artık sen-" " tamam tamam devamını getirme :-D ellerine sağlık canım benim " Sima "kalk havuza girelim bak dolmuştur şimdiye kadar" "tamam Fındık nerde hiç görmedim onu bu sabah neler oluyor bu köpüşe sen git içecekleri ben getiririm " .
"Oh be keyfe bak " Sima "garson içecekler nerede kaldı " gülüştük ...
Ne kadar suyun yüzeyine çıkmaya çalışsamda biri beni derine çekmeye çalışıyor sanki , başım dönüyor gözlerim kararıyor kulaklarımda Fındığın havlama sesleri geliyor neye bağırıyor bu köpüş vücudum ağırlaşıyor biri beni kendine çekiyor Serdar bu iyi ama nasıl !!!!!

Başım ağrıyor kafamı bir yere sertçe vurmuşum gibi  ben nerdeyim heryer neden bu kadar bulanık  en son neredeydim ben ?
Kendime geldiğimde saat akşam altıydı Sima başımda bekliyordu ve bana dalmış öylece bakıyordu kalkmaya çalıştım durdurdu beni "kalkma dinlen tatlım " "Sima  ne oldu bana en son  en son havuzda yüzüyordum ve Fındığın sesini duydum bir de ... " " evet birde canım " " birde Serdar' ı gördüm ama sonrasını hatırlamıyorum " canım havuzdaydın başın döndü sanırım birden çırpındın seni ben çıkardım " Sima Serdar burdaydı diyorum anlamıyor musun "canım canım ben de oradayım ama üzgünüm tatlım " "Sima " diyip ağlamaya başladım ...

Sima nın düşünceleri:
Ona gerçeği nasıl söyleyebilirim ki bu bi sır en azından şimdilik saklamak istemiyorum ama bunun da bir zamanı var .

Helin in düşünceleri :
Sima bana yalan söylüyor gördüm eminim adım gibi eminim ama neden

Sima nın düşünceleri:
Canım kardeşim düşüncelerini okuyabildiğimi bilmiyor ama nedenini şimdilik sana söyleyemem .

"Ağlama canım geçecek onu hep düşündüğün için bayılırken de halisilasyon görmüşsün iyi olacaksın doktor geldi sen baygınken herşey normal 3 gün rapor verdi dinleniceksin " " Sima saçmalama ben iyiyim gerek yok rapora mapora " "dinlenmek zorundasın doktor psikolojik olduğunu söyledi konu kapandı ben yemeği hazırlarken telefonla uğraş televizyon izle bir şey yap hadi tatlım seni seviyorum " "Offff offfff
Elime telefonu aldım okulun başlangıcında tüm okulu bölümleri ayırıp wp grubu açmışlar  okulda kimler var diye bakmaya başladım  sınıf 60 kişilik 35 tane erkek  25  kız var . Konuşmalara baktım Sima hemen çevresini kurmuş milletle sohbete başlamış Sima çok cana yakın bi kız gittiği yerlerde sanki o kişiyi önceden tanıyormuş gibi  konuşur sohbet eder ama ben öyle deilim insanları yavaş yavaş tanırım hemen güvenmem aklıma Serdar geldi yine sabahki Serdar  mıydı beni kurtaran yoksa Sima mı ?
Telefonuma mesaj geldi kim Serdar

Serdar :  
iyi akşamlar telefonlarımı neden açmıyorsun?

Ben:
Iyi akşamlar  telefonunu açmadım çünkü sesini duymak istemedim doğal olarak

Serdar:
Evet haklısın ama sesini duymak istiyorum göremesemde sesini duymak istiyorum.

"Demekki Serdar gelmemiş böyle konuşuyorsa  peki herzamanki  gibi yalan söylüyorsa ama Sima da mı yalan söyleyecek asla söylemez ."

Ben :
Nedense ben istemiyorum .

Serdar :
Okulda ilk günün nasıl geçti ?

Ben:
Gitmedim .

Serdar :
Neden?

Ben:
Sanane

Serdar :
Helin söylesene

Ben:
Hayır !!!!

Serdar :
Helin hadi be güzelim neden gitmedim bak endişeleniyorum

Ben:
Banane ya endişelenme sen bu sabah nerdeydin .

Serdar :
Çok  mu merak ediyorsun ?

Ben :
Yılışma hemen Serdar ..

Serdar :
Tamam tamam sevgilim .

Ben :
Salak mısın ya ne sevgilisi ayrıldık Serdar bitti .

Serdar :
Of tamam Helin bu arada sana bir şey söyleyeceğim ama kızmak yok ..

Ben :
Duruma bağlı .

Serdar :
Hadi ama lütfen

Ben :
Ya Of söylesene yada söyleme bb

Serdar :
Sizin okula geçiş yaptım seni yalnız bırakmamak için şimdi Sima seni satar yeni arkadaş bulur .

Ben :
Oha Serdar saçmalama  delimisin sen ayrıldık diyorum sen neden bahsediyorsun uzak dur benden .

Serdar :
Söylesene Helin hayalimiz bu değilmiydi aynı okulda el ele ?

Ben :
O ayrılmadan önceydi .  Benden birşeyler saklamasaydın bunların hiçbiri olmazdı .

Serdar :
Helin zamanı geldiğinde ...

Ben :
Yeter ya valla yeter zamanı gelince bıktım Serdar yeter bb o dilekçeni de geri çek .

Serdar :
Üzgünüm dilekçem kabul edildi .

Ben:
....

     O SENİN HERŞEYİN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin