3 Gün Sonra

48 6 2
                                    

Işık gözlerime vuruyordu Sima " hadi kalk prenses yeter bu kadar uyku ders erken başlıyor bugün hemde dışarıda bi kahvaltı yapalım " "sıkılmıştım yat yat yat günler nasıl da geçmek bilmedi Sima valla çok mutlu oldum  üstümü değiştirip geliyorum canoom benimmm " "yesinler ikizini hadi bekliyorum " tam o sırada mesaj geldi telefonuma "Günaydın güzellik bugün yataktan çıkma günün bi kahvaltıya ne dersin ?" "Tabikide Hayır Serdar " diye karşılık verdim mesajına offf yine attı " peki peki okulda görüşürüz " tabi ya bide okul var delirmiş olmalı ...

Hava sıcaktı malum bahar havası balkona çıktım miss gibi toprak kokuyordu burnuma bu sıcak havada yanmak istemezdim siyah şort üstüme beyaz sıfır kol bir gömlek siyah şapkam ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip aşşağı indim "Sima ! Sima ! Sima ! Nerdesin ya Of şakanın zamanı değil bak ben çok acıktım " evi gezmeye başladım ama hiçbir yerde yoktu bide bahçeye bakayım . Bahçeye çıktım ama ön tarafta değildi sonra sesini duydum biriyle konuşuyormuş gibiydi telefonda , beni görünce bir heyecanla biraz da korkuyla kapattı telefonu " kusura bakma canım bulamayınca seni rahatsız ettim galiba özür dilerim " "hayır tatlım ne alakası var önemli bir şey değildi zaten aman boşver acıktım hadi gidelim " arabaya bindik " Sima ya güneş gözlüğümü unuttum alıp gelir misin ?" Sima hiç cevap vermeden arabadan inip eve girdi . Telefonu çaldı alıp almamakta kararsızdım kardeşimdi sonuçta bişey demez diyip aldım "Aman Allahım Serdar " ama ama neden arıyorki bu telefonu elime aldığımda müzik durdu neden arayabilirdiki Serdar , Sima'yı mesaj geldi hiç tereddüt etmeden açtım .

Serdar:
Sima güvenlik tamam bizimkileri uyardım gözleri üstünüzde olacak sakin ol hiçbir şekilde sorun olmayacak sizi bekliyorum görüşürüz

Nasıl ya kimi kimden koruyor bunlar neler çeviriyordu ikisi bir olup bunu öğrenmeliydim telefonu yerine koydum . Korkuyordum neyden bilmiyorum ama Korkuyordum !
Sima geldi "tatlım noldu tenin bembeyaz olmuş al gözlüğün " "yok bir şey Sima " "peki canım " ...

Helin in düşünceleri :
Sima ya belli etmemeliyim ama çok merak ediyorum ve korkuyorum.

Sima nın düşünceleri :
Olamaz ya nasıl böyle bir aptallık yapıp telefonu yanında bıraktım kahretsin offfff !

Kafamı dağıtmak için müziği son ses açtım okuduklarım beni allak bullak etmişti zor da olsa Sima ya bakıp gülümsedim oda bana . Kahvaltı yerine geldik siparişlerimizi verip birbirimize baktık Sima ellerimden tutup "seni çok seviyorum bitanem ama eğer bir gün bizim aramızı açacak bir şey olursa yargılamadan gel bana sor olur mu " " tabi " diye kısa bir cevapla yanıtladım sorusunu ...
Okulun kapısına gelmiştik girişte güvenlikçi kimliklerimizi kontrol etti ve " okulunuza hoş geldiniz " dedi arabayı uygun bir yere parkedip okula fakülteye doğru ilerlemeye başladık Sima koluma girmişti herkes bize garip garip bakıyordu sanırım hayatlarında ilk kez ikiz görmüşlerdi "Sima bunlar neden böyle bakıyor " " canım merak etme hayatlarında ilk kez ikiz görmediler bizim fakültenin yarısı ikiz bu yüzden bize değişik bakıyorlar " "çok gizemli :D " " evet canım aman boşver gel bizim kızlar burdaymış hadi gel seni onlarla tanıştırayım . Selam kızlar "

Sena :
Aa meraba hoşgeldiniz Sima ve Helin demi Helin di ismin

Ben :
Teşekkür ederim evet ismim Helin .

Sena :
Bende Sena tanıştığıma memnun oldum .

Sevda :
Offf Sena ilk günden kızı sıkboğaz etme okulumuza hoş geldin canım bende Merve .

Defne:
Ayy tatlım sanki sen hiç sıkmadın kızı . Bende Defne otursanıza atakta kaldınız .

Ben :
Teşekkür ederim kızlar çok memnun oldum .

Sena' yla Sevda ikizdi Sima ve benim gibi Defne de çok güzel bi kızdı hepsi çok cana yakınlar .

Sevda : Artık grup tamamlandı artık hep böyleyiz yan yana can canayız

Defne :
Kesinlikle kesinlikle kopmak yok

Sima telefonuyla uğraşıyor tedirgin tedirgin etrafına bakıyordum kızların yanında seslensem ayıp olacak sanırım mesaj atayım bari

Ben : Sima neyin var senin neden tedirginsin bana söylemediğin bir şey mi var .

Sima : Hayır tatlım Serdar da bizim bölümde ya ona bakıyorum. Serdar In yanımızda durmasında senin için bi sakınca var mı ?

Ben : Hayır artık yok umrumda deil zaten dursun durmasın bir şey değiştirmez yüzün gülsün biraz lütfen.
Sima: Tamam canım seni seviyorum

Ben : Bende seni seviyorum .
Ilk ders Enformatik ti hoca gelip kendini tanıttı herkes sırayla kendini tanıtmaya başlamıştı ki kapı sert bi şekilde çaldı gelen Serdar dı hocadan Özür dileyip yanıma oturdu herkez bize bakıyordu ama neden ?
Ayakta kendini bize tanıtmak için bekleyen sarışın mavi gözlü uzun boylu yakışıklı bi oğlan bize bakıyordu daha doğrusu Serdar a , Serdar da ona bakıyordu ama o nasıl bakış birbirlerini yiyorlardı sanki hoca dikkat toplamak için ellerini birbirine çarptı herkez hocaya döndü ve hoca "evet arkadaşlar devam edelim " "Ben Asrın buraya ilk senemde geldim " dedi ve oturdu yakışıklı çocuk diye aklımdan geçirirken Sima beni dürttü Allahım ya sanki aklımı okuyo!
Hoca ders boyu neler işleyeceğimizi anlattı en son "bu günlük bu kadar arkadaşlar " diyerek son buldu .
Sevda "hadi kafeteryaya inip bir şeyler yiyelim çook acıktım ben " Sena "sen ne zaman doydun ki " dedi kıkırdayarak kafeteryaya indik bir masaya oturduk . Serdar "söyleyin bakalım ne istiyorsanız herşey benden tabi bu günlük " kızlar sırayla isteklerini söyledi "Sima sen birşeyler yemicekmisin " "gerek yok ben alırım " deyip kalktım Serdar önden alıp masaya döndü ben alırken arkamdan birisi çarptı dönüp baktığımda Asrın'dı " çok özür dilerim ayağım dolaştı birden kusura bakma " dedi heyecanla "hayır hayır lütfen önemli değil Asrın'dı demi " "evet sende Helin " tam tokalaşacağımız sırada Serdar araya girdi "Helin seni kızlar çağırıyor " "tamam "

Asrın: Helin daha sonra bi kahve içer miyiz ?

Ben : Tabikide görüşürüz sonra .

Masaya döndüm Serdar hararetli bi şekilde Asrın la konuşuyordu derdi neydise . Helin "uzak dur kızım şu oğlandan ilk günden başımıza dert açma " "Siz koruyorsunuz ya benim dikkat etmeme gerek yok " ağzımdan kaçırmıştım Sima yüzü buz gibi olmuştu neyapayım benim hayatım onlara ne . Serdar masaya döndü "Helin bir daha o çocukla konuşmayacaksın " "sanane be " diyip masayı terkedip bahçeye manzaralı olan bir yere oturdum istemsizce gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı ....
Arkamda birden bir el hissettim dönüp baktığımda Asrın'dı elinde bardaklar vardı
Asrın: kahvelerimizi şimdi içsek olur mu ?

Ben :Tabi gel.

Asrın : İyimisin ?

Ben : Bilmem .

Asrın : Üzme o tatlı canını kantinde biraz oturdum senin ağlayarak çıktığını görünce bir bakayım dedim nerden bu samimiyet diyeceksin ama orasını bende bilmiyorum yakın hissettim sadece kendimi sana rahatsız ediyorsam eğer gidebilirim !

Ben : Hayır hayır kal yani istersen .

Asrın : o zaman burdayım anlatsana yurtta mı kalıyorsun ?

Ben: Hayır ev tuttuk orda kalıyoruz .

Asrın : Kalıyoruz ?

Ben : Sima ve ben Sima benim ikizim .

Asrın : Evet evet pardon biliyordum .

(Biliyorsan neden soruyorsun ?)

Ben : Evet öyle sen nerde kalıyorsun ?

Asrın : Bende evde kalıyorum bir tane kız kardeşim var o da benimle birlikte bu yıl liseyi kazandı aynı şehirde o liseyi ben üniversiteyi okuyorum .

Ben : Ne güzel .

Asrın : Çok güzelsin .

Ben : Ne nasıl yani ?

Asrın : Özür dilerim bunu söylememeliydim demi içimden düşündüm ama dışarı yansıdı lütfen kusura bakma . Bi gün bir yerde yemek yermiyiz ?

Ben : Bilmem belki .

... göz yaşlarım yavaş yavaş tenimden akmaya devam ediyordu Asrın yaklaşıp yanağımı silmeye başladı ama birden irkildim bana Serdar dan başkası dokunmadı ki ...

     O SENİN HERŞEYİN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin