Capitolul 1

28 3 2
                                    

Mike cu Angie( din povestea veche) pana la urma au murit din cauza unui de masina.
Derek a ramas singur intr-un apartament de 100$ pe luna.
Totusi el vroia sa isi gaseasca o iubita.
Pana la urma s-a facut seara. S-a dus la un club numit Coco Bitch. Au trecut 45 de . Pana la urma a vazut o fata care era foarte frumoasa. S-a dus la ea si a intrebat-o:
Eu: Auzi gacica vrei sa vi la mine acasa sa bem ceva?
Ea: Dute d***u. Nesimtitule asa se vorbeste cu o fata?
Eu: Scuze dar ma uit la tine de 10 minute si...
Ea: Si ai venit sa ma duci la tine acasa si acolo sa ma sechestrezi si sa ma ti acolo pana cand putrezesc?!?! Si dupa aceea...
Eu: Nu!! Am venit sa iti spun ca ma uit la tine de 10 minute pentru ca imi place de tine. Cum te numesti?
Ea: Erika. Tu cum te numesti?
Eu: Derek. Apropo Erika este un nume foarte frumos.
Ea: Multumesc. Si numele tau este.... frumos.
Eu: Poti sa imi dai numarul tau de telefon?
Ea: Desigur. 0765238904.
Eu: Multumesc. Ai vrea sa mergem maine dimineata la un suc?
Ea: Desigur. Dar parca ai zis ca ai vrut sa ma intrebi ceva. Ce ai vrut sa ma intrebi?
Eu: A da. Ah, vrei sa fi iubita mea, adica doar daca vrei nu te oblig...
Ea: Da
Eu: Sa sti ca nu te oblig... stai ce??
Ea: Vreau sa fiu iubita ta.
Atunci m-am apropiat incet de ea si am sarutat-o.
Ea: Ah, off.
Eu: Ce este? M-am spalat inainte sa vin aici pe dinti. Si acuma miros?
Ea: Ce?!??! Nu, nu de aceea am zis off.
Eu: Aaaa.

•In mintea lui Derek•

O fuck! M-am facut de ras.Fuck!!

Ea: Am zis of pentru ca a fost primul meu sarut.
Eu: Aaa. Pai stai calma, este si primul meu sarut.
Atunci Erika a fugit la ea acasa,iar eu am ramas in club gandinduma daca am facut ceva gresit si am supart-o pentru ca nu stiam de ce am fugit acasa.
M-am dus acasa si am mancat ceva,mi-am pus ceasul sa sune,am facut un duş scurt si dupa m-am culcat pentru ca trebuia sa ma trezesc la 6:45 AM.

Dimineata•

Am mancat ceva si am facut o baie. Era ora 7:10 AM. Am sunat-o pe Erika.

Convorbire telefonica•Erika

Ea: Alo. Cine este?
Eu: Eu Derek. Ieri in club te-am intrebat daca vrei sa iesim la un suc.
Ea: Aaaa. Da. Scuze am uitat. Ah, te sun dupa 15 min.

Convorbire incheiata•Erika

Dupa 15 minute

Ea: Deci iesim?
Eu: Da, de ce nu?
Ea: Ok. Ne intalnim in fata clubului de aseara.

Convorbire incheiata•Erika

Eu cum aveam masina ( Porsche) nu a durat asa de mult pana am ajuns acolo. Erika totusi nu a ajuns. M-am decis sa o sun.

Convorbire telefonica•Erika

Ea: Alo! Acuma ajung.
Eu: Ok dar haide odata.

Incheiere convorbire•Erika

Intr-un timp Erika a ajuns.
Ea: Deci, unde mergem?
El: Pai ma gandeam sa mergem la Crocetta Ristorante. Vrei?
Ea: Desigur.
Am ajuns acolo si ne-am asezat la o masa.
Chelneriţa: Ce doriti?
Eu: O pizza Diavolo.
Chelneriţa:Desigur. Vine acuma
Eu: Staţi, era sa uit. Si un suc pentru ea.
Am baut sucurile, am mancat pizza si am mers fiecare la casa lui.
Cand am ajuns acasa in faţa scarii era un tip lesinat. Am chemat cat de repede am putut salvarea. M-am dus cu el la spital ca sa vad daca este bine.

Peste 25 de minute•

Insfarsit s-a trezit. M-am dus sa vad cum se simte.

Eu- Cum te simti?
El- Tu cine esti?!
Eu- Numele meu este Derek. Te-am gasit lesinat si am chemat salvarea.
El- Aaa. Imi cer scuze ca am tipat la tine.
Eu- Nu conteaza ca ai tipat la mine. Care este numele tau?
El- Austin.
Eu- Pari un tip de treaba.
El- Si tu. Oricum mersi ca m-ai salvat. Cine stie ce paţeam daca nu ajungeam la timp la spital.
Eu- Pari cam suparat. Ce s-a intamplat?
El- Pai, eu nu mai am casa. Mama cu tatal meu erau mult prea severi cu mine asa ca am fugit de acasa.
Eu- Poti sa te muti la mine.
El- Mersi bro esti tare!

•Dupa 3 zile•

Austin a plecat din spital si a venit la mine cu bagajele. L-am ajutat sa despacheteze. I-am aratat care este camera lui. Era cu tapet albastru deschis, un birou pe masura,dulap,pat cam tot ce iar fi trebuit.
El- Auzi, ai ceva de mancare.
Eu- Uitate in frigider. Sigur o sa gasesti ceva. Am tipat eu din camera.
M-am dus la el si l-am intrebat daca ar vrea sa faca cunostinta cu iubita mea. Normal ca a vrut. Am sunat-o pe Erika.

Convorbire telefonica•Erika

Ea-Alo. Ce este Derek?
Eu- Vrei sa vi la mine ca sa iti fac cunostinta cu un nou prieten?
Ea-Un nou prieten? Da,de ce nu?...

Dupa 30 de minute•

Erika a batut la usa. Am fugit ca sa îi deschid usa.
Ea- Buna.Unde este acel prieten nou?
Eu- In bucatarie, mananca.
Dupa ce Erika s-a dus la Austin si a vorbit puţin de tot cu el ne-am dus toti in sufragerie unde i-am povestit Erikai cum l-am intalnit pe Austin. A fost putin socata de posvestea lui Austin.
Eu- Ati vrea sa mergem in seara asta la un club. Am auzit ca s-a deschis unu nou.
Austin- Care club.
Eu- Am zis ca stiu ca s-a deschis un nou club, nu ca stiu si cum se numeste. Austin a incercat sa caute pe net ceva despre acel club nou. Eu si Erika am ramas in sufragerie.

•••••Sper ca va placut Capitolul 1 din O Viata Oarecare. O sa incerc sa le fac umpic mai lungi in functie de ce timp am.••••••

••••••

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O Viata OarecareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum