Capitolul 2

11 1 0
                                    

Pana la urma ne-am dus la Coco Bitch pentru ca alt club nu stiam. Cand am ajuns la intrare erau doi bodyguarzi.
Ei-Nu puteţi intra aici. Nu aveti varsta corespunzatoare.
Austin- Ce ai zis ma?!? Ba tu stii cine suntem noi?!
Ei- Da. Niste puşti care blocheaza intrarea.
Eu-Haide Austin. Lasai in pace.
Erika- Dar pana acuma cum am putut sa intram?
Ei- Haideti puştilor pleacati odata!!
Eu- Haideti. O sa mergem pe plaja.

Dupa 29 de minute•

Am ajuns pe plaja unde era o petrecere. Fiecare s-a dus in directii diferite. Eu m-am dus la un bar sa imi i-au un MilkShake. Dupa ceva timp Erika a venit la mine suparata.
Eu- Ce s-a intamplat?
Ea- M-am asezat pe un sezlong.
Eu- Asa si,?
Ea- Si s-a rupt.
Radeam incet incecand sa nu vada Erika. Dupa aceea a venit si Austin suparat.
Eu-Si tu ce mai ai?
El-Am facut conostinta cu o fata.
Eu- Asa si,?
El- Si dupaia am facut conostinta cu tatal ei.
Eu- Asa si,?
El- Si dupaia am facut cunostinta cu nisipul.
Eu- Haha. Si te-a durut? Il intreb eu razand.
El- Nu. Dar o sa te doara pe tine daca mai razi mult de mine.
Eu- Da sigur. Haha.
Austin a inceput sa fuga dupa mine mult timp.

•Dupa 15 minute•

Ne-am dus fiecare la casa lui, desi Austin statea cu mine acasa. Eu m-am culcat pentru ca era ora 1:34AM.

•Dimineata•

Am sunat-o pe Erika.

Convorbire telefonica•Erika
Ea- Alo.
Eu- Neatza iuby. Ce faci?
Ea- Bine iuby imi este dor de tine.
Eu- Si mie de tine. Daca tot ti-e dor de mine ai vrea... Ah, ai vrea sa te muti la mine?
Ea- Ah, nu stiu ce sa zic. Nu stiu nici macar daca parintii mei o sa fie de acord. Te sun dupa 15 min.
Eu- Ok. Pa.
Ea- Pa.

•Dupa 15 min.
Convorbire telefonica•Erika
Ea- Pot sa ma mut la tine.
Eu- Ce bine!!. Cand vi?
Ea- Pai cat e ceasu?
Eu- 8:43 AM
Ea- Ajung la 9:10 AM
Eu- Bine. Te astept.
Dupa ceva timp a ajuns. Am fugit ca sa îi deschid usa.
Ea- Hei, imi iei te rog bagajele?
Eu- Normal. Dute in bucatarie. Acolo este si Austin.
Ea- Ok, dar sa te grabesti.
I-am dus bagajele Erikai in camera ei.
Eu- Erika!!
Ea- Da Derek, ce s-a intamplat!!??
Eu- Haide sa iti arat camera ta.
Ea- Ok.
Camera ei era cu un tapet rosu deschis,dulap rosu,pat cam tot ce ar vrea o fata-->(inafara de postere cu baieti).
Ea-Este minunata camera!!
Eu- Multumesc. Eu cu Austin am amenajat-o.
Am luat-o in brate si am sarutat-o. Ne-am dus toti in bucatarie ca sa mancam ceva.
Austin-Sper ca va place aerul.
Eu- De ce?
Austin- Pentru ca nu avem nimic de mancare.
Eu-Ma duc la SuperMarket sa i-au ceva de mancare.

•La SuperMarket•

Ma plimbam printre rafturi uitandu-ma la ce as putea cumpara. Imi suna telefonul. Era Erika.

Convorbire telefonica•Erika
Ea- Derek sa nu uiti sa cumperi si Always ca nu mai am.
Eu- Ah, bine.

Convorbire telefonica incheiata•Erika

Imi era foarte rusine sa cumpar Always dar daca nu cumparam Erika se supara pe mine. Am luat Always dar tot nu stiam ce sa i-au de mancare. Pana la urma am luat paste,cartofi,lapte,oua etc...
Am ajuns acasa. Am facut cartofi prajiti cu oua, si la desert paste.
Eu- Auziti, planuiam sa mergem undeva in seara asta.
Austin- Mie imi este dor sa ma duc la un club. Voua nu?
Eu- Ba da.
Erika- Ba da.
Eu- Dar unde putem merge? La Coco Bitch nu ne lasa badyguarzii sa intram.
Eu- Ma duc la mine in camera sa caut pe net un club fain.
Ea-Bine.

Dupa 10 minute•

Eu- Am gasit!!!!
Ea- Ce club?
Eu- Bamboo.
Austin- Cum nu ne-am gandit la Clubul asta?

Noaptea•

Ne-am imbracat fiecare ca sa mergem. Eu m-am imbracat cu niste blugi albi rupti cu turul lasat, un tricou negru putin mai lung, si o geaca de piele neagra.
Erika avea o rochie neagra cu ţinte strampta, tocuri inalte negre si un sacou de catifea.
Austin avea blugi, o bluza cu tinte si o geaca neagra de piele.
Ne-am urcat in masina dar mai intai trebuia sa ne oprim la un mall. Cand am ajuns fiecare sa dus in directii diferite. Am cumparat ce am avut fiecare de cumparat dupa care ne-am dus la club. V-a dura ceva pana ajungem deoarece noi suntem in Cluj si clubul este in Bucuresti.

Dupa 30 de minute•

Am ajuns. In club era foarte fain si muzica era pe masura. Am dansat cred ca 45 de minute incontinu. Dupa ce am petrecut aproape toata noaptea am vrut sa mergem acasa.
Erika-Derek, mai bine mergem cu un taxi.
Eu- De ce? Am parcat masina in fata clubului. Plus ca taxi-ul ne va lua foarte multi bani pana in Cluj.
Erika-Dar ai baut cam mult. Nu as vrea sa se intample ceva. Plus ca este seara si este mult de mers pana la Cluj. Mai bine luam un taxi.
Eu- Ai incredere in mine. Totul v-a fi bine.
Austin- Da Erika, ai incredere totul va fi bine.
Eu- Te-as fi sarutat dar imi miroase gura a bautura.
Erika- Mda, mai bine nu.
Austin- Deci pana la urma cu ce mergem?.
Eu- Cu masina mea. Haideti.

•Dupa 15 minute•

Inca eram pe drum catre casa. Lui Erika îi era foarte frica deoarece Derek a baut. Am mers noi ce am mers pana cand un camion apare in fata noastra. Toti am inceput sa ţipam. Chiar cand sa ne lovim de camion am virat foarte tare dreapta. Totusi am intrat intr-un stapl de curent. Eu am iesit cat de repede am putut din masina. I-am scos si pe Austin si Erika. Austin avea capul spart si era foarte tare taiat la mana. Erika era cea mai grav ranita deoarece a sarit prin parbriz. Am chemat salvarea.

•••••Sper ca v-a placut capitolul. Incerc sa le fac cat de lungi pot.••••••

••••••

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O Viata OarecareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum