Salvarea a venit. M-am dus cu ei la spital ca sa vad daca sunt bine. Doctorul a vrut sa imi fac cat mai repede analizele pentru ca nu le-am mai facut de 4 luni.
《 Dupa 3 saptamani》
Austin si Erika au iesit din spital. Am fost dupa ei cu masina.
《Acasa》
Ne-am dus in bucatarie si am mancat ce a mai ramas din paste. Dupa aceea m-am dus la mine in camera. M-am aruncat in pat si am deschis laptop-ul. Ma uitam pe facebook si am vazut o stire la intamplare. Am intrat pe site si am citit ce scria.
" Atentie!! Baietii care nu si-au facut analizele in ultimele doua saptamani trebuie atentionati ca pot suferi de cel mai rau cancer care îti macina oasele."
Am inchis nepasator laptop-ul si am incercat sa ma culc. Era ora 12:00 AM.《Dimineata》
M-am trezit ( de 3 ori) si m-am dus sa fac un duş pentru ca urma sa ma duc sa imi fac analizele. Dupa ce am facut duş m-am dus sa imi fac ceva de mancare. Austin cu Erika inca dormeau. Era normal sa doarma pentru ca era ora 8:00 AM. Am plecat catre doctor. Dupa ce le-am facut doctorul mi-a zis sa ma duc dupa ele dupa 3 zile.
《Dupa 3 zile》
M-am trezit de dimineata si mi-am facut rutina. Erika cu Austin erau in sufragerie.
Erika- Neatza iuby. Ce faci?
Eu- Neatza iuby. Ma duc dupa analize.
Austin- Ce analize?
Eu- Cand voi dormeati, ieri dimineata m-am dus sa imi fac analizele.
Am plecat.《 La doctor》
Am intrat in cabinet. Doctorul era foarte trist.
Eu- Deci, cum sunt analizele.
Doctorul- Mmm, ma tem ca aveti cancer. Acel cancer care îti macina oasele.
Am plecat de acolo speriat. Cand am ajuns acasa am fugit la mine in camera. M-am aruncat in pat si ziceam incontinu:
" Nu e posibil, nu e posibil,nu e posibil!!"Dintr-o data bate cineva la usa. Era Erika.
Ea- Derek ce s-a intamplat?! De ce ai fugit asa de nervos in camera?!
Eu- Lasa-ma!! Pleaca!!《Din perspectiva lui Erika》
Am plecat suparata la mine in camera. Ca sa ma simpt putin mai bine am deschis laptop-ul sa vad ce mai este nou pe facebook. Am dat peste o stire care era despre cel mai rau cancer in care scria: "Atentie!! Baietii care nu si-au facut analizele in ultimele doua saptamani trebuie atentionati ca pot suferi de cel mai rau cancer care îti macina oasele."
În acel moment mi-am adus aminte ca Derek nu si-a mai facut analizele de 4 luni. Am fugit cat de repede am putut la el in camera.
Eu- Derek, ah, tu ai cumva cancer? I-am zis eu plangand speriata.
El- Da.《Din perspectiva lui Derek》
Am fugit afara unde puteam sa fiu linistit. Dorința mea era sa mor cat mai repede. Am incercat orice dar nu am avut curaj. Pana cand am vazut o şina de tren. Am asteptat ore intregi ca sa treaca trenul. Cand venea eu stateam nemiscat pe şina de tren. Fix cand trenul era sa ma loveasca parca timpul se opreste. Aud o voce in capul meu care imi spune:
"Derek nu!! Orice moment rau al vietii trebuie ocolit!! Nu trebuie sa te omori! Niciodata nu trebuie sa te lasi batut!! Niciodata nu trebuie sa lasi toata viata ta in urma!! Niciodata!!!"Am fugit din fata trenului cat am putut de repede. M-am urcat in masina dar cand sa plec timpul se opreste si in momentul ala ma trezesc din visul meu retardat. Asta rezulta ca eu nu am cancer.
Ma dau jos din pat si ma duc sa imi fac repede un duş pentru ca aveam in plan sa ma duc la o plimbare cu masina alaturi de Erika si de Ausitn.《In masina》
Austin cu Erika vorbeau despre ce si-au luat din mall.
《In mintea lui Derek》
"Oare tot ce mi sa intamplat a fost un vis. Inseamna ca Erika nu s-a suparat pe mine. Dar de ce am visat ca aveam cancer? De ce fix asta?"
Dupa ce ne-am plimbat cu masina aproape 2 ore ne-am dus acasa.
Eu- Auziți? De ce sa stam noi intr-un apartament de 100$ pe luna cand putem sa ne mutam in alta tara?
Erika- Alta țara?? Parintii mei aproape ca nu m-au lasat sa ma mut aici. Nu cred ca o sa ma lase sa ma mut in alta tara.
Eu- Stai calma. Asa cu te-au lasat sa te muti aici sigur o sa te lase sa te muti in alta tara.
Ea- Pai si cum am sa îi fac sa ma lase?
Eu- O sa vorbim eu cu Austin cu ei. Sigur de vor lasa.《Acasa la Erika》
Mama lui Erika- Nici sa nu te gandesti fetițo!!!!!
Erika- Dar mama...
Mama lui Erika- Niciun dar!! Nu te lasam sa te muti in alta tara cu doi baieti pe care deabia i-ai cunoscut!
Erika- In primul rand ma cunosc cu ei de mult timp. Si in al doilea rand Derek este iubitul meu. O sa aiba mereu grija de mine. Doar ma iubeste.
Mama lui Erika- Mmmm... Bine te las.
Erika- Yeeeeeeeeeeeey!!! Esti cea mai buna mama!Am fugit toti acasa la noi ca sa ne facem bagajele. Dupa aceea am plecat la drum.
《Catre aeroport》
Erika- Dar unde mergem.
Eu- La New York.《La aeroport》
Eram cu sufletul la gura de emotii. Cand am urcat in avion am vrut sa ma culc ca sa treaca timpul mai repede.
《 Dupa 12 ore》
Am ajuns. New York-ul era atat de frumos. Le-am aratat casa cea noua lui Austin si lui Erika. Era cu doua etaje....aveai cam tot ce iti trebuia. Ne-am ales fiecare camera lui.
《Dupa 2 zile》
Eu am vrut sa ma duc sa mai vizitez orasul. In drum m-am oprit la o chafenea. Am comandat o chafea. Totusi ceva ma deranja acolo. Erau doi baieti care se uitau la mine si radeau de cand am intrat in cafenea.
Eu-Aveti o problema?
Ei- Tu ce vrei?
Eu- Pai va uitati la mine de ceva timp si na.... am zis sa vad daca aveti ceva cu mine. Nu trebuie sa va enervati.
Ei- Hai pleaca de aici!
Eu- Bine dar va rog nu dati in mine.
Ei- A da! Era sa uitam, sugeo.
Eu- Da mai ducetiva voi dracu de c***ti!!
Ei- Ca ai zis ma?
Eu- Ce ma? Ce o sa imi faci?!?!? Mai dute dracu de pisat ce esti. Daca îti fut una te las plat.1121 de cuvinte
Scris pe 27.03.2016-publicat pe 28.03.2016
《《《Sper ca va placut
capitolul. Scuzati eventualele greseli gramaticale. Nu uitati sa lasati un vot pentru incurajare》》》
PS:Nu uita-ti sa cititi cartea lui @Ralucagabriela110 "Chimie
Perfecta".