Capitolul 4

9 1 1
                                    

Am ajuns acasa si m-am pus in pat. Erika cu Austin stateau si ei la ei in camera pe laptop-urile lor.

~A doua zi~

M-am gandit sa imi fac un tatuaj. Cobor in bucatarie unde erau Austin cu Erika.
Eu-Stiti eu astazi ma duc sa imi fac un tatuaj. Ma gandeam ca poate vreti sa va faceti si voi unul. ,,Da, de ce nu?" spun ei in cor.
Ne-am indreptat spre un magazin numit ,, TATOO SHOP".

~Dupa 2 ore~

Fiecare dintre noi si-a facut cate un tatuaj. Austin si-a facut un leu pe umar, Erika o inima pe spate, iar eu o ancora pe umar. Toti eram foarte fericiti ca avem tatuaje.

~Acasa~

Ne gandeam sa mergem la un club sa vedem cu sunt si cluburile din New York. Partea proasta este ca nu stiam niciun club pentru ca New York-ul este nou pentru noi. Am intrat pe net ca sa caut un club fain. Pana la urma am gasit. Clubul se numea ,,Drink and Dance".Totusi inca aveam o problema. Nu stiam unde este acest club. Austin s-a dus pe strada sa intrebe lumea de acel club. Erika le trimitea mesaje pe facebook oamenilor necunoscuti cu:,,Stiti cumva unde este clubul Drink and dance?". Eu ca un om normal am intrat pe net sa caut unde ar fi asazisul club. Dar nimic. Nimic!! Nici macar strada. Nimic!! Asa ca am hotarat sa iesim la o pizza si poate si la un suc. Din nou am cautat pe net un local.

~Dupa 30 min.~

Pana la urma am gasit. Localul se numea ,,Food and drink".Dar din nou nu stiam unde se afla.
Austin: Stii ceva?. Hai sa stam acasa. Am obosit sa tot cautam incontinu' locatia unui local sau a unui club.
Erika: Da chiar! Putem sa cautam maine. Sincera sa fiu si eu sunt obosita.

~Scuze daca capitolul acesta este mai scurt dar momentan vreau doar sa vad daca ,,O Viata Oarecare" mai este apreciata...

336 cuvinte-->Scris pe 01.05.2016~Publicat pe 09.05.2016

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Viata OarecareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum