Bilge hadi uyan artık kızım. Bugün yeni okulunda ilk günün . Geç kalmak istemessin değil mi.
-aman allahım sonunda o gün gelmişti. Yeni okuluma gidecektim.okulundan ayrılmak istemiyordum ama benim için en iyisinin bu olduğunu söylemişti annem.
Yatagimdan kalkıp banyoya gittim ,o sırada annem kahvaltiyi hazırlıyordu. Hazirlandigmda annem çoktan hazırlamıştı bile.
"Hadi sene gec kalicaz yoksa "diye söylenen abimin sesiyle elimdeki catali bırakıp kalktım .zaten canım birşeyler yemek istemiyordu .okulun ilk günü nasıl geçecek acaba,korkuyorum.düşüncelerimi bi kenara bırakıp evden çıktım..
Bilge:
Abimle okula doğru yürürken babamın bana dogum günümde aldığı kolyeyi takmadigimi fark ettim. benim için çok ozel olduğundan herzaman takarim ama bugün aceleyle çıktığımdan dolayı takmayı unutmuştum.babamdan bana kalan tek şey di o.abime okula tek başıma gelebilirim sen git ben kolyeyi alıp gelirim dedim. Başta izin vermedi ama onu ikna ettim.kolyemi alıp evden çıktım.okula ilk günden gec kalmamak için aceleyle yürüyorum .hatta kosuyordum.
Ah kahretsin birine carptim
- ben gerçekten özür dilerim sizi farketmedim diye kekelerken 'önemli değil'diye yanıt verdi.
Sanırım aynı okuldan dik ama o benim üst sinifimdi galiba. çok havalı ve bi o kadarda yakışıklı bir cocuk.ne oluyo bana kendine gel bilge çocuğa yavsiyorsun resmen tövbe tövbe.Ben bunları düşünürken o çoktan gitmişti bile.okula gec kalmıştım hemde ilk günden.sınıfını öğrenmek için müdürün yanina çıktım.biraz iri yapılı ve yaşlı bir adamdı.-Yeni geldim efendim ben Bilge Guven.
-Güven ha Kaan Güven neyin oluyor.
-Şey efendim abim oluyor.
-inşallah abim gibi sorunlu biri değilsindir.
Abim sayesinde bana yargiyla yaklasanlar ahh abi ah.Sinif listesini uzatıp 11-A dedi.bende listeyi alıp odadan çıktım.
Bennnnn şey pard pardon.
Bilge neden kekeliyo ne oldu oldu hepsi bi dahaki bölümde.
Oylarinizi ve yorumları bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Aşıklar
Teen FictionGenç kızın abisi ve sevdiği cocuk arasında kaldığı.intikam,macera,tutku,aşkın olduğu bir hikaye. Saf masum ve güzel (bilge) Serseri ve acimasiz bir abi (kaan) Aşka inanmayan serseri bir genc (Ege) ........................................