Şey bennn pardon özür dilerim gerçekten.
_bir daha ki sefere K urtulamassin küçük.
Ne küçük mu ? Bana küçük mu dedi.ve yine mi o cocuk ya.okulun ilk günü sakarligim üstümde yine.
Pis pis siritip bidahaki sefere kurgulamazsin dedi ya .özür diledim ya
Ya ne diyecekti önemli değil herzaman bana çarp mi
-Sen sus iç ses
Iç sesimle konuşmamı bitirip sınıfın kapısını çaldım .
-hoş geldin kendini tanitirimisin bize.
"Ben Bilge Güven "diyip bos bir yere oturdum .suanda tek istedigim sey kimseyle muhatap olmamakti.o yuzden kafami sıranın üstüne koyup uyudum.-pist uyansana Bilge hey uyansana .
Ne oluyor ya kim bu uykumun en guzel yerinde beni uyandıran.
Merhaba ben zeynep ama arkadaşlar bana Zeyno derler.sende zeyno diyebilirsin.
-Tanıştığımda memnun oldum ben de Bilge.Medya Bilge.
Nasıl alisacaktim yeni hayatıma arkadaşlarıma bilmiyorum.diye düşünürken uyuya kalmışım.takı uyan diye bağıran zeyno beni uyandirana kadar.zeyno çok iyi bir kiz ve çok ta anlayışlı onun sayesinde okulun tamamını nerde az çok ne olduğunu öğrendim.ee tabi bide çok beğendiği Murat denen cocugu da gösterdi.2 yıldır cocuga karsi ilgisi varmış ama cesaret edip soyliyemiyormus.ama Murat ta yakışıklı çocukmuş Zeyno işini biliyormuş.Murat 12 sınıflardan mis.Bide çok yakın arkadaşı Ege denen bir cocuk varmış.Murat hakkında kış sürede bir sürü bilgi edindim Zeyno sagolsun.
Ama ona şimdilik abimin de bu okulda olduğunu söylemedim.nedenini bilmiyorum ama sanirim abime tanınmak istemiyor olusumdu.
Zeyneple yan yana oturduk bundan sonra da beraber oturmayı düşünüyoruz.okulun ilk günü olmasına rağmen abim hiç yanıma gelmemişti ama yinede.neyse ya zaten gelmemesi isimede yaramıştı.
Öğle arasında zeynep le yemekhaneye gittik oranın çok kalabalık olacağını düşünüyordum ama hic de öyle değildi sessiz ve sakindi öğrencilerin azlığından kaynaklaniyordu.yemek haneye gelmek zorunlu değildi bu yüzden herkes okul dışında takılıyordu.Medya Ege.
Yine sabahın köründe kalk okula gel.ve yine gec kaldım müdüre kalsa beni çoktan okuldan atmıştı ama peder sağolsun. Sabah sabah bizim okuldan sanirsam biri bana çarptı ama farkli birine benziyordu .değişikti normalde olsa kıza bağırmak gerekirdi ama onda birşeyler vardı çok masum duruyordu.Ah ne sacmaliyorum kızlar masum olamaz sadece
Koridorda yürürken yine aynı kiz bu ne arkadaş ses çıkarmadık ama bir yere kadar hafif sırıtarak "bir dahaki sefere K urtulamassin küçük "dedim küçük değildi ama kızlar öyle şeylere sinir olur o yüzden ona öyle dedim.
-Naber kardeşim
IYIDIR kardeşim senden.-Iyi dir kahvaltı yaptın mi,yapmadiysan kantinden birseyler alicam sanada aliyim
- yok yapmadım.beraber gidelim seni yanlız birakmiyim Kaan serefsizi yanliz gorup laf falan atar.Zaten kavgaya yer arıyorum.
-aman abi peter duyarsa bu sefer kolay kolay kurtulamayiz.gözünü seviyim kendine hakim ol.O değilde abi sürekli peşimde olan su kizi nenyapicam kiz ben den küçük sonra kırılacak.sürekli peşimde tirsmaya başladım .az önce kızın birine beni gösteriyordu.sanirsam kiz yeni okulda çok masum görünüyordu.
-bak oğlum kızlara acimicaksin yoksa onlar seni kullanıp atarlar.masum kiz yoktur sadece masum rolüne bulunmuştur.
-abi ne olacak senin bu kiz düşmanlığın anlamadım bir gün aşık olacak misin çok merak ediyorum.
-oğlum ben aşka inanmıyorum yani hic bir zaman goremiceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Aşıklar
Teen FictionGenç kızın abisi ve sevdiği cocuk arasında kaldığı.intikam,macera,tutku,aşkın olduğu bir hikaye. Saf masum ve güzel (bilge) Serseri ve acimasiz bir abi (kaan) Aşka inanmayan serseri bir genc (Ege) ........................................