Yine okuldan çıktım ve düşünceli düşünceli yürüyorum. Aslında ne düşündüğümü ben de bilmiyordum ama içimde kötü bir his vardı. Sanki kötü bir şeyler olacakmış gibi...
aman defnee diyerek iç sesim beni geri döndürmüştü.Her zaman iç sesimle tartışırdım ,hatta kavga bile ederdim . ne saçma diymi diye düşünürken enseme bir yağmur damlası düştü. Küçük bir çığlık la kendime geldim . Başka düşecek yer bulamamış mı bu damla diye söylenirken adımlarımı hızlandırdım.
***
dün eve geldiyim de sırılsıklamdım o yüzden eve gelip ılık bir duş aldım. uzun zamandır karakalem yapmıyordum ve resim benim vazgeçilmez bir tutkumdu.tabi bunun yanında müzik de öyleydi .dün biri bana bir mesaj atmıştı ama numarayı da tanımıyordum tabi mesaj ı da okuyunca yukardan aşağı tüylerimin nasıl diken diken olduğunu çok net hissedebiliyordum . ne yapacaktım ben şimdi gitmelimiydim ama tanımadığım biri ...
kafam o kadar karışıktı ki kardeşimin gelip süt ile kurabiyelerimi aşırdığının farkın da bile değildim. ama umrumda değil . sanırım kararımı vermiştim gidecektim gerçi o parkın nerde olduğunu bile bilmiyorum ama olsun. mesaj da ki şahıs kimse bana ya oyun oynuyordu yada ... yada gerçekti .ben bu numarayı niye aramıyordum ki sonuçta gizli değil . ah salak defne ah . iç sesimi susturmayı başararak titreye titreye aldım elime telefonu .çalıyor çalıyor ve oha açtı . karşıda ki şahıs bir erkekti işte şimdi boku yedin defne .ben iç sesimle uğraşırken adam çok soğuk bir sesle sonunda kanatsız melek dedi. benim içime yine bir titreme girmişti . siz kimsiniz öğrenebilirmiyim beyefendi ? diye gayet tok bir cevap vermiştim. adam mesajı okuduysan yarın gelirsin umarım dedi ve telefonu kapattı. noluyo yaa kanatsız melek ne bu adam kim yaaa diye aklım da binlerce soru sorarken mesajı tekrar okumayı karar verdim. arkandaki soğuk nefesler ansızın seni hayatın dibine sokabilir kanatsız melek. Hava şimşeklerle aydınlandığı anlar belkide senin hayatının karardığı an olacak. dikkat et kanatsız melek ölümden beter anlar seni beklemektedir belkide.eyer olur da yazacağım yere gelmessen hayatının cehenneme döneceğini unutma .KANATSIZ MELEK .Off yaa nerde bu yağmur tatile gidecek zamanı bulmuş . daha fazla ağlamak istemiyordum o yüzden hemen yatmıştım.
***
bütün gün boyunca ruh gibi gezinmiştim ortalıkta ama maalesef akşam üstü olmuştu ve ben o adamın yazdığı yere gitmek zorundaydım aslında çok korkuyordum ki ben gece yarısı dabbe izleyen bir insanım hemde gök gürültülü havada annemler yokken. ama niye ise çok korkuyordum. tüm hazırlıklarımı yaptım ve annemden izin alarak çıktım .güneşin batmasına tam olarak iki saat vardı . ben parka doğru ilerliyordum ama ormanlık olması nedeniyle hava kararmıştı bile . çok korkuyordum keşke gelmesydim diye içimden geçirirken arkamda sanki bir nefes var gibiydi . döndüğümde kimse yoktu . aa defne bu kadar korkma diye güya iç sesim beni teselli ediyordu. bu seferde yaprak çıtırtıları vardı . tekrar döndüm ve ...
aaaaaaaaaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesiz Çığlık
Fiksi RemajaDefne masum,eğlenceli,güzel ve mutlu bir kızdı...Ta ki başına bu iğrenç olaylardan gelene kadar...