"....or takkan laa aku suka dia? eii.. gotjimal" kataku slow...
"Tuan muda... kita dah sampai sekolah" mr. kim memberhentikan lamunanku ...aku lantas mengejutkan Arora yg sedang nyenyak tidur kat bahu aku...
"Arora.. rora? bangun dah sampai" aku menepuk nepuk pipi dia dengan slow... karang kalau aku tampar nanti sakit jantung pulaa betina ni..
"Huarghh! dah sampai?" eii pompuan ni menggeliat mengalahkan jantan.. puihh... "K dah jom... mr. kim nanti balik x perlu ambil ya" kataku kepada mr. kim.. mr. kim hanya mengangguk..
"Jungkook~" panggil betina tu selepas kluar dari kereta.. aku hanya melihat sahaja mukanya.. "Kau x de mulut ke hah biskut hitam!" eii.. melebih ni melebih
"Apa kau cakap!" aku tarik rambut betina ni.. hahahahahah biar botak.. puas hati aku sikit ..
"Yaa.. yahh!! sakit huhu sakit!" kesian pulak aku nengok betina ni.. nasib kau perempuan.. kalau lelaki aku rasa dah mati kau sekarang..
"kau ni ganas... aku just nk ckp jee yang lepas balik nanti aku nak kluar" aku hanya buat dek jee sambil berjalan masuk ke dalam sekolah..
"Wehh jungkook... Mark ajak aku date!!" dia menjerit ke arahku dan ia membuatkan berhenti lantas berpaling ke arahnya... Dia dengan slownya berjalan ke arahku..
"Hemm... jom laa masuk kelas" mukanya berubah menjadi suram.. aku rasa macam nk peluk pon ada... kenapa hati aku rasa x keruan.. rasa macam nak bunuh mark pon ada...
Kita orang pon masuk ke dalam kelas dan belajar seperti biasa...
...............................skip sewaktu pulang sekolah...
arora povs-
"Arora... kau nak ikut kita orang pergi negok wayang x?" Solar mengajakku ... aku hanya diam dan tidak berkata apa apa..
"Arora? kau okey ke x ni?" kali ini Wheein bersuara..
"A..aku rasa x kot.. hemm lagipon aku..a.."
"Girlss!! wehh jom la pergi nengok wayang.. nanti lambat.. tiket dah beli.. " Jimin memotong ayatku.. aku terbuat eye contact dengan jungkook yang turut bersama sama bts itu ...
"Aku rasa x pergi kot... hemm" kataku slow dan membuat mamamoo serta bts serentak memfokuskan mata mereka ke arahku...
"Apa ni wehh... best laa x de kau..." pujuk Solar yang merangkap bestie aku... "Betultu.. nanti sapa nak gaduh and buat kacau dengan jungkook kalau kau tade.." sambung Jhope pulaa
"Korang naik ah kereta dulu nanti aku pergi... " Jungkook memberi arahan kepada hyungnya... mereka pon pergi ke arah kereta... mamamoo pon ikut sekali meninggalkan aku ...huhu
Jungkook povs-
Aku memandang muka muka arora lama.... Dia perasan dan terus menundukkan kepala ...
"Arora.... jom pergi.. kajaa" suara Mark membuakan aku berhenti daripada terus terusan memandang arora... Arora mengangkat mukanyaa dan memandangku dan mark bersilih ganti...
"Eh Mark.. kau nak ajak dia date? hah bawak laa dia ni... " aku terus memulaka langkah ke arah kereta yang dinaiki bts dan juga mamamoo ....
Tak semena mena tanganku di tarik oleh arora.... "K.kau x nak halang aku ke? kau suka ke aku degan mark? hah?" dia hampir nangis... oh god.. aku x boleh tegok perempuan ni nangis... hati aku x tenteram...
"Kau memang suka kan aku dengan mark?" katanya dengan nada sayu sambil menggenggam blazer baju sekolahku...
Aku terus menariknya ke dalam pelukanku... "Mark! sorry tapi aku dah tempah arora... mianhae yee!" aku terus membawa arora ke dalam kereta... Muka mark kelihatan sedih but apa aku kesah.. aku lebih rela tengok mark menangis daripada hati aku yang menangis sebab perempuan yang aku 'ter' sayang ni jadi hak milik orang lain....
"Wuuuu.... sweetnyaa korang!" setelah kereta bergerak , dorang semua ni jadi macam beruk jerit sana jerit sini... sakit telinga... aku memandang muka arora yang juga jadi beruk ketawa macam orang gila but dia still dalam pelukan aku .....
Beberapa minit kemudian kami sampai di Panggung wayang... kitorang terus masuk ke dalam kerana tiket sudahpon dibeli... "Aku nak duduk sebelah Wheein!" jerit jimin sambil bergerak laju memeluk kekasih hatinyaa wheiin...
"Duduk laa sebelah dia... asalkan kau tak kacau hidup aku" suga hyung bersuara.. kami pon duduk bersama pasangan masing masing... aku mestilah duduk sebelah Arora... kitorang berkongsi popcorn ... Sedap pula dia baring dekat pekukan aku ni... hahahaha....
"Jungkook~" namaku dipanggil olehnyaa.. sapa lagi kalau bukan si arora... "yup?" aku memandang mukanya....
"Chuppp" sebuah ciuman dihadiahkan olehnya kepadaku... tapi aku pula yang melebih sekarang siap dalamkan ciuman pulak tuh.... lama kitorang kiss sampai movie yang kitorang tonton pon x dilayan... almaklumlah bila ada awek kat sebelah mana nak di layan apa yang ada kat depan....
setelah beberapa jam... ecey lama betul kiss nyaa... ciah ciah.. aku sambung memeluknyaa dan mengusap lembut tangan miliknyaa... terasa hangat bila dengan dia....
Wait... Aku dah mula sukakan dia...
................tbs
YOU ARE READING
|COMPLETED|How Dare She Kiss Me?♥(Malay Ff Jungkook)
FanfictionSinopsis- Jungkook seorg namja yg gedik dan gilaa..dia dikenali sebagai kingka sekolah Busan High School manakala Arora seorg yeoja yg bijak, kaya dn cantik.. tapi ... arora ni boleh tahan Byuntae jugok ..Arora dan jungkook boleh dikatakn seperti a...