#12

10.6K 466 6
                                    

Noise: Siema!
Ja: Ty nie jesteś Noise...
Noise: Noise? Ciekawie się nazwał, nie powiem... Skąd wiedziałaś, że to nie on? (powiedziałbym ci teraz jak się naprawdę nazywa, ale skoro nazwał się Noise, to na razie nie chce ci zdradzać swojego imienia... No i by mnie zatłukł ;) )
Ja: Po pierwsze: Zawsze mówi do mnie "Witaj złotko"
Po drugie: Ta długa wiadomość tym bardziej utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie jesteś Noise, bo on pisze krótkie sms-y
Po trzecie: A więc kim jesteś?
Po czwarte: Skąd masz jego telefon?!
Noise: Łał... Ta wiadomość też była długa... Hm... Nazywam się Site i zostawił telefon u mnie w domu ;)
Ja: Site? Czy nie możecie być bardziej kreatywni?! Dlaczego nie podasz mi swojego prawdziwego imienia? Pewnie zaraz po niego wróci i jak zobaczy, że ze mną piszesz, to cię zatłucze ;)
Noise: Jestem jego przyjacielem, znasz mnie, bo także chodzę z tobą do klasy (tak, przejrzałem wasze wiadomości :D) i gdybym powiedział ci jak mam na imię, wiedziałabyś jak ma na imię Noise ;)
Noise: Taaa... Pewnie zaraz po niego przyjdzie...
Ja: No... coś w tym jest...
Noise: Ja lecę, właśnie idzie do mojego domu po telefon, widzę go przez okno. Muszę usunąć te wiadomości ;)
Noise: Kiedyś do ciebie jeszcze napiszę... Pa ;*
Ja: Narazie Site...
Ja: To. Było. Dziwne... Bardzo. Dziwne...

**********

Zacznę jak Site: Siema!

Jest przed północą? Jest. A więc wtorek się jeszcze nie skończył i dodaję rozdział tak jak obiecałam ;)

Rozdział dedykowany dla mirvian_ ❤ bo... tak mi się podoba okey?! Żartuję... Zajrzyjcie do niej, bo pisze naprawdę świetne opowiadanie ❤
Pewnie jutro mnie zatłucze, ale kij z tym!

Jak wam się podoba rozdział? Chciałam wprowadzić coś... kogoś nowego, aby nie było nudno i aby w opowiadaniu było więcej niż dwóch bohaterów (Daniel był tylko wspomniany, więc się nie liczy :p)

Ja już lecę...
Ilysm moje wiśnioczangi ❤

Hi I'm your stalker ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz