Zmiany

5.6K 67 11
                                    

Trochę mnie tu nie było, huh?
W trakcie mojej nieobecności zdążyłam pojechać na dwie wycieczki (2 i 5 dniową), co oczywiście równało się z masą zaległości, zdążyłam też zmienić telefon, bo stary mi się zepsuł (a to było  główne narzędzie do pisania moich rozdziałów, so...)
W tym czasie także dużo myślałam na temat tego opowiadania, ale za nim powiem co wymyśliłam chcę was przeprosić.

Nie było mnie tu ponad... 2 miesiące? Byłam (jestem) pochłonięta nauką, bo praktycznie codziennie mam kartkówkę lub sprawdzian, a w dodatku moje oceny nie są najlepsze.

Wiem, że zawaliłam, ja to wszystko wiem i naprawdę przepraszam i mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Przez te dwa miesiące postanowiłam kilka ważnych rzeczy w mojej wattpadowej przygodzie.

Mianowicie:

1. Usuwam Loni. Nie jestem w stanie pisać czegoś na co nie mam ochoty, siły a tym bardziej weny. Wątpię, że jeszcze kiedyś do tego wrócę.

2. Chcę, żeby to opowiadanie miało takie właśnie zakończenie jakie ma. Chcę, żebyście to Wy je zakończyli tak, jak wam się będzie podobać. Możecie uśmiercić Leslie, pogodzić głównych bohaterów, cokolwiek. To Wy macie władzę, ponieważ wam ją przekazuję.
Dlatego byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście pod tą notką napisali swoje własne zakończenie, takie jakie sobie tylko zechcecie. Szczęśliwe czy nie, z wielką chęcią je przeczytam. To najlepsze co możemy w tej chwili zrobić dla tego opowiadania. Liczę na Was

3. Najważniejszym opowiadaniem w tym momencie jest dla mnie Mysterious Boy, dlatego, kiedy skończę je pisać robię sobie przerwę z wtt. Nie wiem na ile, na miesiąc, rok? Mam nadzieję, że będziecie na mnie czekać xxx

4. Rozdziały będą pojawiać się nieregularnie, kiedy będę miała czas to coś naskrobię i to dodam. Dlatego bądźcie cierpliwi.

5. Kiedy powrócę, nie przybędę sama. Pojawię się tu z nowym, dopracowanym jak tylko potrafię opowiadaniem, które (mam nadzieję) będzie petardą zaczęłam już je pisać.

Przy okazji zapraszam was też na mojego twittera: sartagine_xoxo gdzie możecie zadawać mi różne pytania (także odnośnie opowiadań) i składać zażalenia :)))

Przepraszam. Ja po prostu muszę odpocząć, bo zasypiam na stojąco śpiąc po 4 godziny (a jak kocham spaaaać).

Mam nadzieję, że będziecie czekać.
Dziękuję,
Kocham was xxx

Hi I'm your stalker ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz