6. Bölüm | You Are Mine

62 7 3
                                    

multimediaya koyduğum şarkıyla okuyun lütfen.

Harry bana kızgın gözlerle bakıyordu. Bakışlarından ürkmüştüm. Korkarak ona doğru yaklaştım. Bir yandan da neden burada olduğunu merak ediyordum.

''Neden buradasın?''

''Jack'e neden öyle dedin?'' sesi sinirli çıkıyordu. Açıkçası ürkmüştüm.

''Sana hesap vermek zorunda değilim.''

''Hayır zorundasın!'' dedi. Ses tonu yükselmişti.

''Neden?'' benim de ses tonum yükselmeye başlamıştı.

''Çünkü sen hala benimsin.'' dedi. Şaşırmıştım. Diğer yandan da mutlu olmuştum, hala beni önemsiyordu.

Birşey demeden boş gözlerle suratına baktım ve ardından eve girdim. Herkes uyuyordu sanırım çünkü ışıkların hepsi kapalıydı. Kendimi salondaki boş koltuklardan birine atıp az önce olanları düşünmeye başladım. Az önce ne olmuştu öyle? Harry beni sevdiğini mi söylemişti, yoksa ben içtiğim tekilalardan sarhoş olup hayal mi görmüştüm? Yok canım, o kadar da sarhoş değildim. Bunlar muhtemelen gerçekti. Harry hala onun olduğumu söylemişti!

Birden içimi sıcak bir duygu kapladı. Ama onu bu kadar kolay affetmemeliydim. Hemen kafamdan bu düşünceleri elimi havada sallayıp savuştururmuş gibi yaptım ve bunları düşünmemeye çalıştım. Yukarı çıkıp hemen pijamalarımı giydim ve kendimi sıcacık rahat yatağıma attım.

***

Sabah başımda ağrıyla uyandım. Dün içtiğim tekilalar etkilerini gösteriyorlardı. Hemen banyoya girdim ve sıcak suyu açtım. Duştan çıktıktan sonra baş ağrım azalmıştı. Sıcak su hep vücudumu rahatlatırdı. Üzerime okul için birşeyler geçirip aşağıya indim.

Lucy ve Gemma kahvaltı hazırlıyordu. Onların yanına gidip yardım etmeye başladım. Sofrayı hazırladıktan sonra üç kız kahvaltı ettik. Bu arada dün gece olanları da en başından anlatmıştım. Gemma ve ben kahvaltıyı toplarken Lucy de hazırlanmaya gitti. Biz de mutfakta Gemma ile işimizi bitirip salona geçtik. Biraz oturduktan sonra Lucy yanımıza geldi ve birlikte okula gitmek için evden çıktık. Gemma da biriyle buluşacağını söyledi.

Yolda giderken Jack ile karşılaştık. Yola birlikte konuşarak devam ediyorduk. Okula giderken dün akşam olanları anlattım. İkisi de kısa süreli bir şaşkınlık geçirdi. Tabii olanları en başından Jack'e anlatmak zorunda kalmıştık. Jack'de bana hak vermişti.

''Ama bence Harry seni hala seviyor. Bu ortada.'' dedi Jack. Okula yaklaşmıştık ve henüz okuldan kimsenin bunları öğrenmesini istemiyordum.

''Çocuklar lütfen okuldan kimse bunları öğrenmesin. Aklıma geldikçe canım yanıyor zaten okulda da daha fazla duymak istemiyorum.'' dedim. İkisi de beni anlayışla karşıladılar.

Okula girdik ve dolaplarımıza doğru yürüdük. Lucy ile derslerimiz ortaktı. Jack ayrı dersi olduğunu söyleyip yanımızdan ayrıldı. Biz de Lucy'le sınıfa girdik ve yerlerimize oturduk. Öğretmen gelmişti ve yine sıkıcı bir tarih dersi başlıyordu...

Gemma

Kızlar evden çıktıktan sonra hemen Harry'i aradım ve buluşmamız gerektiğini söyledim. Bir saat sonra beni evden alacağını söyleyip kapattı. Dün akşam da evin adresini benden öğrenmişti. Benim Katie ve Lucy ile yaşadığımı biliyordu. Artık barışmaları gerekiyordu. Bu ayrılık ikisi için de iyi olmamıştı.

Odama çıkıp hazırlandım ve Harry'i beklemeye başladım. Geldiğinde arabasına bindim ve bir kafeye gittik. İçeri girip bir masaya oturduk. Harry bana meraklı gözlerle bakıyordu.

Love Will Remember (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin