Bevezető

61 2 0
                                    

Megpróbálok eleget tenni a bírói követeléseknek és feljegyzem a minden napjaimat. Meg még azt mondták, hogy írjak le mindent magamról. Hát jó. Ferenczi Mia vagyok 16 éves. Van egy bátyám ő két évvel idősebb mint én. Ferenczi Levinek hívják. Apám Ferenczi Árpád, anyám Kelemen Klára. A szüleim azután váltak el, hogy én megszülettem. Apa Amerikába költözött és ő ott lett jogász. Azóta már újra házasodott és van egy közös gyerekük is. Anya úgy szint jogász - így találkoztak apával az egyetemen. - de ő még nem házasodott újra. Van egy barátja akivel már öt éve együtt vannak. Minden nyarat, karácsony és néha még a Szilvesztert is apánál töltjük. Amerikában nincsenek igazán barátaim csak azok akiket így hébe-hóba összeszedek egy kis bulira. Ezért van már az, hogy van egy két priuszom. De nem is számít. Mert a mostani miatt - ember ölés vádja - mehetek javítóba. Pedig én csak védekeztem. Ami igazából nem igaz, csak az egyik barátom helyet muszáj vagyok elvinni a balhét mert elég sokkal tartozom neki.

Most éppen a repülőn ülök és New Orleans felé tartok. Mivel a javítót apám intézte. Hát nem csodás? Mielőtt elindultam volna otthonról kutakodtam kicsit a javító után. Már a neve nem tetszet. Fehér holló. Ki ad ilyen nevet egy javítónak? De most komolyan! Mint kiderül szülők kéthetente jöhetnek meglátogatni a kijelölt napokon és nem lehet haza menni míg le nem jár a büntető időd. Remek. Nem hiszem, hogy apámon kívül sokan fognak meglátogatni, mivel nem hiszem, hogy két napra eljönnének ide a családom és a barátaim csak, hogy láthassanak. Nem is nagyon izgatom magam miatta. Miután leszálltam apa felajánlotta, hogy elvisz megnézni a helyet, de én rögtön tiltakozni kezdtem. Semmi kedvem most oda menni, amúgy meg így is két évet leszek odabent.

Mikor végre megérkeztünk hozzá, én rögtön bezárkóztam a vendégszobába. Semmi kedvem nem volt a kis porontyaihoz meg a feleségéhez. Inkább kapcsoltam valami zenét és kiültem az éjszakába a teraszra. Csak figyeltem az égen lévő csillagokat. Olyan szabadnak tűntek, mit amilyen én sosem leszek az életben.

CraziestWhere stories live. Discover now