Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Αυτές τις μέρες αναρωτιόμουν αν είμαι χαρούμενη. Λοιπόν, είμαι 100% σίγουρη ότι είμαι ευτυχισμένη. Από τότε που τα ξαναβρήκα με τον Kai όλα πηγαίνουν υπέροχα. Και δεν υπερβάλω καθόλου!
.
.
Τις προάλλες πήγα στο μπαλέτο μετά από τόσο καιρό. Όλα τα κορίτσια τρελάθηκαν από την χαρά τους μόλις με είδαν. Όλοι άρχισαν να με αγκαλιάζουν - ακόμα και η κυρία Diana. Έβλεπε με κλεφτές ματιές τον Kai. Φαινόταν πολύ χαρούμενος που ήρθα στο μπαλέτο και είδα τα κορίτσια. Με είχε πρήξει τόσο καιρό να τους επισκεφθώ. Μου έλεγε πως τα κορίτσια του παραπονούνταν που δεν ερχόμουν. Δεν άντεχα άλλο τα παρακάλια του κι έτσι πήγα μαζί του μια μέρα στη σχολή. Μπορώ να πω πως ένιωσα πολύ ωραία. Δεν ήθελα να πάω μέχρι να γίνω εντελώς καλά. Αλλά έκανα μια παράκαμψη. Σε μια στιγμή ο Kai ήρθε και με φίλησε μπροστά στα κορίτσια (ευτυχώς που δεν ήταν εκεί και η κυρία Diana). Είχα παγώσει, στη κυριολεξία! Πως μπόρεσε να το κάνει αυτό;! Μετά όλα τα κορίτσια άρχισαν να κάνουν και να λένε χαζομάρες. "Μην ανησυχείς, το ξέρουν ότι είμαστε μαζί" μου είπε ο Kai. Εγώ αμέσως κοίταξα την Minzy (αφού μας είχε δει να φιλιόμαστε στις ντουζιέρες). "Τι με κοιτάς; Ο Kai μας το είπε" . Δεν ξέρω αλλά εκείνη τη στιγμή ανακουφίστηκα.
..
Επίσης ξέχασα να πω πως ετοιμάζουν μια παράσταση. Θα ήθελα πολύ να χορέψω κι εγώ μαζί τους, αλλά....ξέρεις. Τους παρακολουθούσα πως χόρευαν την χορογραφία. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί. Βέβαια, ξεχώριζε ο Kai από όλους τους. Και μιας και είναι το μοναδικό αγόρι στο τμήμα, μάντεψε. Σήκωνε πολλά κορίτσια. Αλλά είπα στον εαυτό μου να μην ζηλέψω. Αφού αυτός το κάνει μόνο και μόνο επειδή του το ζήτησαν. Και επίσης επειδή μου είπε πως θα ήθελε εγώ να είμαι το μοναδικό κορίτσι να σηκώνει!!!! <3 Είναι τόσο γλυκός! Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως. Ο Kai είχε πολύ άγχος για την παράσταση. Κι εγώ προσπαθούσα να τον κάνω να αισθάνεται καλύτερα. Τον εμψύχωνα συνέχεια γιατί ξέρω ότι είναι υπέροχος χορευτής και δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα.
Και, λοιπόν, ήρθε η μέρα της παράστασης! Ήμουν τόσο χαρούμενη για τον Kai, αλλά και για τα υπόλοιπα κορίτσια, αλλά θα ήθελα πολύ να χορέψω. Δεν ήθελα να δείχνω ότι με πειράζει αλλά μάλλον δεν είμαι καλή ηθοποιός. Ο Kai με έβλεπε που ήμουν στεναχωρημένη και μου συμπαραστεκόταν. Του είπα όμως ότι θα είμαι εντάξει και αυτό έκανα. Πάλι ξέφυγα από το θέμα μας. Είχα πάει από νωρίς στο μέρος όπου θα χόρευαν και περίμενα καρτερικά για την έναρξη. Τα φώτα ξαφνικά χαμήλωσαν και εμφανίστηκε στη σκηνή η κυρία Diana, η οποία μας ενημέρωσε για την παράσταση και τα σχετικά. Έπειτα άρχισαν να βγαίνουν στη σκηνή το καθένα γκρουπ και να χορεύει. Περίμενα πως και πως να δω τον Kai πάνω στη σκηνή. Αφού χόρεψαν 5 γκρουπ ήρθε η ώρα να χορέψει το δικό μας γκρουπ. Μόλις ανέβηκαν πάνω στη σκηνή άρχισα να χειροκροτώ και να φωνάζω από χαρά. Σχεδόν αμέσως εντόπισα τον Kai. Ήταν τόσο όμορφος με την στολή του. "KAI Σ' ΑΓΑΠΏ!!!!" φώναζα συνέχεια. Για μια στιγμή κοιταχτήκαμε στα μάτια. Μου χαμογέλασε. Αχ αυτό το χαμόγελό του! Έπειτα πήραν όλοι τις θέσεις τους και ξεκίνησε η μουσική. Όλοι χόρεψαν καταπληκτικά! Το βλέμμα μου βέβαια ήταν κολλημένο στον Kai. Κάποτε θα χορέψουμε και μαζί σκεφτόμουν. Ξαφνικά η μαμά με σκούντηξε. "Ο Kai χορεύει πολύ ωραία" μου είπε. "Το ξέρω" ήταν το μόνο που μπορούσα να πω. Μετά από λίγα λεπτά τελείωσε η χορογραφία τους. Τα φώτα έσβησαν. Όλοι στήθηκαν για υπόκλιση ενώ το κοινό άρχισε να ζητωκραυγάζει και να χειροκροτεί. Και η σκηνή έμεινε άδεια, μέχρι τουλάχιστον να μπει το επόμενο γκρουπ. Εγώ πήγα αμέσως στα αποδυτήρια για να δω τα παιδιά και να τους δώσω συγχαρητήρια. Με τις πατερίτσες βέβαια έκανα 1 αιώνα να φτάσω αλλά η προσπάθεια μετράει. Κόντευα να φτάσω την πόρτα των αποδυτηρίων. Είδα κάποιον να στέκεται απ' έξω. Ήταν ο Kai.
"Τι κάνεις εδώ;" τον ρώτησα.
YOU ARE READING
Χάρισε μου τον τελευταίο χορό [EXO - Kai]
FanfictionΔύο άγνωστοι με ένα κοινό: τον χορό. Μπορεί η αγάπη τους για το χορό να τους φέρει κοντά; Αυτή είναι η ιστορία της Chaerin και του Kai. Άραγε η αγάπη τους θα είναι για καλό ή θα προκαλέσει αντιδράσεις;