"Τι έγινε; που βρίσκομαι;" Η Chaerin άνοιξε τα μάτια της. Τα έβλεπε όλα λευκά. Άρχισε να διακρίνει καλύτερα το χώρο γύρω της και κατάλαβε πως βρισκόταν στο νοσοκομείο. Αλλά κανένας δεν ήταν στο σωμάτιο. Κοιτούσε δεξιά και αριστερά. Είδε πάνω στο κομοδίνο ένα κινητό. Το σήκωσε και το άνοιξε. Είδε την εικόνα ξεκλειδώματος οθόνης -η φωτογραφία της Chaerin να κοιμάται- και απόρησε. "Μα καλά, ποιανού είναι αυτό το κινητό και έχει την εικόνα μου;" Το άφησε πάλι στο κομοδίνο. Ξαφνικά η πόρτα του μπάνιου άνοιξε και βγήκε ο Kai. Ο Kai με το που είδε ξύπνια την Chaerin χαμογέλασε πλατιά.
-Ξύπνησες;-Ναι... αλλά δεν θυμάμαι πως κατέληξα εδώ.
-Έσπασες το πόδι σου.
-Ναι αυτό το θυμάμαι. Βασικά, αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι.-Αφού χτύπησες τα κορίτσια σε πήγαν στα αποδυτήρια για να αλλάξεις. Εγώ είχα πάρει τηλέφωνο τους γονείς σου. Μετά ήρθε το ασθενοφόρο και σε βάλαμε μέσα. Όταν φτάσαμε στο νοσοκομείο σε πήγαν αμέσως στα επείγοντα. Έσπασες το πόδι σου σε τρία σημεία και ο γιατρός είπε ότι πρέπει να χειρουργηθείς. Και κάπου εκεί λιποθύμησες.
-Τι;
-Αυτό που άκουσες.
-Οι γονείς μου που είναι;
-Πήγαν στο κυλικείο. Όπου να 'ναι θα έρθουν.
-Εσύ γιατί είσαι εδώ; Δεν θα 'πρεπε να ήσουν στο σχολείο;
-Και να σ' αφήσω μόνη σου;
-Ναι αλλά δεν θέλω να παίρνεις απουσίες για χαζομάρες.
-Χαζομάρες είναι η υγεία σου;
-Χτες το βράδυ το έπαθα όχι σήμερα το πρωί.-Ήθελα να ξυπνήσεις πρώτα και μετά να φύγω.
-Τώρα είμαι ξύπνια οπότε μπορείς να φύγεις;
-Με διώχνεις, ε; Κι εγώ που νόμιζα πως μ' αγαπούσες.
Ο Kai έκανε λυπημένη φατσούλα και ανοιγόκλεινε χαριτωμένα τα μάτια του. Η Chaerin ξέσπασε σε γέλια αλλά μετά σοβάρεψε το ύφος της.
-Και φυσικά σ' αγαπάω Kai. Αλλά πρέπει να φύγεις.-Καλά καλά. Θα τα πούμε αργότερα Chaerinάκι μου!
Ο Kai, επειδή φοβόταν μήπως μπουν ξαφνικά οι γονείς της Chaerin και τους πιάσουνε στα πράσα, της έστειλε ένα φιλί από μακριά. Εκείνη σχημάτισε ένα λοξό χαμόγελο με τα χείλη της. Ο Kai βγήκε έξω από το δωμάτιο και άρχισε να περπατάει. Ξαφνικά σταμάτησε. Είχε ξεχάσει το κινητό του στο δωμάτιο. Έτρεξε αμέσως πίσω και μπήκε σαν σίφουνας μέσα στο δωμάτιο. Πάγωσε. Η Chaerin έκλαιγε. Κοιταζόντουσαν στα μάτια. Η Chaerin χαμήλωσε το βλέμμα της γιατί ντρεπόταν να αντικρίσει τον Kai.
-Γιατί ήρθες πάλι;
KAMU SEDANG MEMBACA
Χάρισε μου τον τελευταίο χορό [EXO - Kai]
Fiksi PenggemarΔύο άγνωστοι με ένα κοινό: τον χορό. Μπορεί η αγάπη τους για το χορό να τους φέρει κοντά; Αυτή είναι η ιστορία της Chaerin και του Kai. Άραγε η αγάπη τους θα είναι για καλό ή θα προκαλέσει αντιδράσεις;