Επιτέλους, μετά από τόσο καιρό η Chaerin ένιωθε ευτυχισμένη. Ξεπέρασε τον Baekhyun και ήταν έτοιμη να ερωτευτεί ξανά. Τα σχέδιά της ήταν πλέον ο Kai. Δεν ήξερε ότι ο Kai δεν προσποιούνταν όταν έκαναν το "ζευγάρι". Αλλά μετά από το φιλί τους η Chaerin ήξερε ότι θα ξεκινούσε μια καινούρια ζωή. Όμως μετά σκέφτηκε την υγεία του Kai. Ήταν άρρωστος και τραυματισμένος. Ήθελε να ήταν κοντά και να τον προσέχει αλλά αυτό δεν μπορούσε να γίνει. Το μόνο πράγμα που μπορούσε ήταν να τον σκέφτεται.
Χτυπάει κάποιος την πόρτα του δωματίου της. Η Chaerin κρύβει αμέσως την σκισμένη φωτογραφία. Μέσα στο δωμάτιο μπαίνει η μαμά της.
-Σαν σίφουνας μπήκες στο δωμάτιό σου. Έγινε κάτι;
-Όχι.
-Ο Kai, πώς είναι;
-Έχει πυρετό. Γι' αυτό δεν ήρθε.
-Chaerin. Γιατί είσαι κόκκινη;
-Κόκκινη;
-Ναι.
[Η μαμά της την φιλάει στο μέτωπο.]-Λοιπόν;
-Είσαι ζεστή. Μήπως σε κόλλησε ο Kai;-Μα πως να με κόλλησε;
"Το φιλί! Όταν με φίλησε μάλλον τότε θα αρρώστησα."
-Πάω να φέρω το θερμόμετρο. Εσύ ξάπλωσε.
Η μαμά της Chaerin φεύγει ενώ η Chaerin ξαπλώνει στο κρεβάτι της. Μετά από λίγο έρχεται η μαμά της με το θερμόμετρο και τον βάζει στο στόμα της. Μετά από ένα λεπτό το βγάζει και το κοιτάει.
-Λοιπόν;-Έχεις 38. Θα σου φτιάξω αμέσως ένα φιδέ για να φας. Μην κουνηθείς από το κρεβάτι σου.
-Δεν είχα σκοπό να πάω κάπου.-Σοβαρολογώ. Μετά θα κάνεις ένα ζεστό μπάνιο. Ξέχνα αύριο το σχολείο.
-Μα αυτό δεν γίνεται!
-Chaerin είσαι άρρωστη. Θα χειροτερέψεις αν πας στο σχολείο.
-Καλά.
Η υγεία της Chaerin χειροτέρεψε. Αντίθετα ο Kai ήταν υγιέστατος. Την επόμενη μέρα η Chaerin δεν πήγε στο σχολείο. Όμως ο Kai πήγε. Ήθελε να την δει αλλά δεν εμφανίστηκε. Παρατήρησε όμως ότι ο Baekhyun και ο Tao τον κοιτούσαν με απειλητικό ύφος. Αλλά δεν τον πλησίασαν καθόλου. Έλειπαν δύο καθηγητές και έτσι το τμήμα του Kai σχόλασε νωρίτερα. Έτσι σκέφτηκε να επισκεφθεί την Chaerin.
Παράλληλα η Chaerin κοιμόταν στον καναπέ του σαλονιού. Μαζί της ήταν μόνο η μαμά της και την πρόσεχε. Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και η Chaerin ξυπνάει. Πηγαίνει η μαμά της να ανοίξει την πόρτα. Βλέπει να στέκεται στο κατώφλι ο Kai και τον υποδέχεται με χαμόγελο.
-Γεια σας.
-Γεια σου Kai. Πώς και τόσο νωρίς;
-Έλειπαν κάποιοι καθηγητές και σχολάσαμε νωρίτερα.-Α κατάλαβα. Έμαθα πως ήσουν άρρωστος.
-Ναι.
-Αυτά τα χτυπήματα στο πρόσωπό σου τι είναι;
-Άλλη ιστορία. Η Chaerin;
-Είναι άρρωστη.
ESTÁS LEYENDO
Χάρισε μου τον τελευταίο χορό [EXO - Kai]
FanficΔύο άγνωστοι με ένα κοινό: τον χορό. Μπορεί η αγάπη τους για το χορό να τους φέρει κοντά; Αυτή είναι η ιστορία της Chaerin και του Kai. Άραγε η αγάπη τους θα είναι για καλό ή θα προκαλέσει αντιδράσεις;