Louisov štýl by som ohodnotil ako naozaj cool s trochou originality.
Po X-Factore, keď už existovalo "One Direction" a mali sme také tie menšie koncerty všade možne, začal nosiť farebné nohavice, nejakú košeľu alebo tričko a traky. Neviem, či si to uvedomoval aj on, ale minimálne ja (a spolu so mnou asi ďalšie stovky dievčat, dokonca aj chlapcov či mužov) som z neho nemohol spustiť oči. Nohavice mu nádherne zvýrazňovali každú jednu krivku, zadoček, a pridávali k tomu šmrnc.
A keď si košeľu zastrčil do nohavíc a dal si svoje obľúbené traky, vyzeral ako boh. Mal som chuť ho za tie traky zdrapnúť a zahrať sa na 'učiteľa a neposlušného žiaka', alebo ho proste cez niečo ohnúť a vyšukať z neho dušu.
Na moju smolu ho tento štýl asi omrzel alebo len potreboval zmenu, no voľnejšie farebné nohavice vymenil za čierne džíny, košeľu za tričká s podtlačou Adidas a traky sa stali minulosťou.
Až dokým Louis nezačal nosiť Adidas veci som tú značku veľmi nemusel. Neprišla mi ničím zaujímavá a nepáčili sa mi žiadne produkty. Ale teraz?
Keď vidím čokoľvek značky Adidas, cítim sa vnútorne spojený s Louim. Preto som si nakúpil asi doživotnú zásobu ich sprchových šampónov, a keď viem, že Lou nemôže byť so mnou, užívam si večernú alebo rannú sprchu s vôňou jeho obľúbeného šampónu.
Keby mi boli jeho veci dobré, tak tú jeho obľúbenú čiernu mikinu, ktorú som mu potajme ukradol pred niekoľkými mesiacmi, pokojne nosím po dome alebo po meste.
Ale keďže mi je malá, večer pred spaním si ju rozprestriem na druhú polovicu postele a v noci sa k nej túlim.
Ďalej tu máme nízke tenisky. Ja veľmi nepreferujem topánky, ktoré mi siahajú pod členky, ale už pár rokov je to taká Louiho súčasť. Dokonca v nich nenosí ponožky a vystavuje tak veľkú časť svojej bezchybnej pokožky na obdiv.
A nakoniec je tu niečo, na čom som závislý asi úplne najviac.
TIELKA.
Odhaľujú jeho mužské ramená, svaly na rukách a tetovania.
Keď nepočítame mňa, môže mať niekto originálnejší štýl, ako má on?
Proste... regkrkorerkngon... Síce to budem písať úplne všade, ale... ON JE DOKONALÝ! <3
Inak, tú vec s Adidas som písala podľa vlastnej skúsenosti :D Som divná? :D
Bex.
YOU ARE READING
20 Reasons Why I Love Louis Tomlinson
FanfictionExistuje nekonečne veľa vecí, ktoré na Louisovi Tomlinsonovi všetci milujú. Ale tu je 20 hlavných dôvodov, kvôli ktorým som sa doňho zamiloval ja.