Podľa toho, čo mi povedala Jay, Lou bol už od malička veľmi akčné dieťa. Na zadku nevydržal sedieť dlhšie ako pár minút, neustále sa musel hýbať, skákať, skrátka potreboval pohyb. Mal rád všetky loptové športy, taktiež sa zúčastňoval bežeckých súťaží, chodieval sa pozerať na zápasy a podporovať svojich obľúbencov. Pravý opak mňa.
A zostalo mu to doteraz. Veľmi rád si ráno, keď je v meste ešte málo ľudí, chodí zabehať, dokonca ma niekoľkokrát volal so sebou, avšak ja si radšej pospím dlhšie a relaxujem.
Zo športov sa venuje hlavne futbalu. Pamätám si deň, kedy mi radostne oznámil, že bude hrať za nejaký známy klub, ktorého meno si neviem ani za nič zapamätať, a celý večer pobehoval po dome a vykrikoval to z okna náhodným okoloidúcim.
Od prvého zápasu, kedy som mal možnosť sledovať, ako sa pohybuje po ihrisku, ako rýchlo beží, nemá najmenší problém niekoho obrať o loptu alebo dať gól, chodím pravidelne na všetky jeho zápasy.
Vybavil som si miesto na VIP lavičke, odkiaľ mám výhľad na celé ihrisko, no ja aj tak sledujem vždy len Louiho. Dres na jeho spotenej pokožke ma vždy donúti myslieť na neslušné veci a párkrát sa mi stalo, že som sa po zápase nenápadne vytratil na záchody, pretože ísť domov s erekciou nie je práve najpríjemnejšie.
Spomenul som už, že mi Lou dal jeden jeho dres, ktorý mu bol veľký? Nosím ho naozaj veľmi rád a pri pomyslení, že mám na chrbáte napísané 'Tomlinson', ma vždy príjemne zahreje pri srdci a na tvár sa mi vkradne veľký úsmev.
Môj najobľúbenejší futbalista. <3
Bex.
YOU ARE READING
20 Reasons Why I Love Louis Tomlinson
FanfictionExistuje nekonečne veľa vecí, ktoré na Louisovi Tomlinsonovi všetci milujú. Ale tu je 20 hlavných dôvodov, kvôli ktorým som sa doňho zamiloval ja.