Napriek tomu, že niekto hovorí, že nikdy nebýva žiarlivý (v akomkoľvek zmysle), každý jeden z nás žiarli aspoň malým kúskom seba. Či už na niekoho, kto má niečo, čo veľmi chceme, alebo je to žiarlivosť vo vzťahu.
A Louis trpí najvyšším syndrómom chorobne žiarlivého priateľa.
Na začiatku nášho vzťahu (to sa píše tak strašne pekne :3) to ešte bolo, dalo by sa povedať, v norme. Keď ma niekto objal alebo mi len podal ruku, Louis sa na dotyčného pozrel pohľadom a lá "sledujem ťa" s prižmúrenými očami.
Neskôr, keď sa ma niekto čo i len dotkol, vraždil ho pohľadom a hneď prišiel ku mne, objal ma okolo pása, aby všetkým ukázal, že jediný, kto má právo sa ma dotknúť, je on, a nezabudol mi dať dlhý a vášnivý bozk. Ja som sa ale vôbec nesťažoval.
A dnes? Dnes to vyzerá asi tak, že pokiaľ chcem niekam ísť sám, musím sa mu každú chvíľu ozývať, kam, kde a s kým idem, potrebuje mať o všetkom prehľad. Pokiaľ sa s niekým zoznamujem, automaticky stojí po mojom boku s rukou v mojom zadnom vrecku na zadku, čím ešte jasnejšie ukazuje, že som zadaný a nikto sa o mňa nemá ani pokúšať, ale aj tak sa pár výnimiek našlo.
Nie, že by mi to nelichotilo, ale Lou sa vždy urazí, namiesto toho, aby chodil po dome nahý ako zvyčajne, týra ma tým, že si oblieka oblečenie, ktoré ho čo najviac zahaľuje a nedovolí, aby som sa ho dotkol.
Aj keď sa často správa horšie ako žena, príde mi jeho žiarlivosť rozkošná. Malý Lou chráni svojho o hlavu vyššieho priateľa. No nie je to zlaté?
Milujem žiarlivého Louisa! <3 (ktorého ale nie? :D ) Omg, chcela by som byť na mieste tej ženy :D
Bex.
DU LIEST GERADE
20 Reasons Why I Love Louis Tomlinson
FanfictionExistuje nekonečne veľa vecí, ktoré na Louisovi Tomlinsonovi všetci milujú. Ale tu je 20 hlavných dôvodov, kvôli ktorým som sa doňho zamiloval ja.