Koľko má ten malý blázon rokov? Dvadsaťštyri?
Na jednej ruke by som dokázal spočítať koľkokrát sa na svoj vek Lou choval. Síce má dvadsaťštyri rokov, ale mentálne by som mu občas viac ako nejakých desať netipoval. Neustále mňa aj ostatných otravuje s tým, že sa s nami chce hrať schovávačku, človeče, nehnevaj sa, len tak sa naháňať... myslím si, že by to mohol byť aj následok žitia s toľkými súrodencami.
Keďže ja sa v tomto "detskom" smere s Louim odmietam hrať (pretože hranie v posteli je niečo úplne iné a to narozdiel od detských hier milujem), našiel si za mňa náhradu v podobe Liama. Neustále sa náháňajú, oblievajú vodou, štvú sa (teda hlavne Lou Liama) a ja len pozorujem, akú neplechu tí dvaja stvárajú.
V jeden deň, keď pri nás Liam prespal, mu Lou okolo postele porozkladal lyžičky rôznych veľkostí a to ste mali vidieť ten cirkus, keď sa zobudil. Krik sa šíril celým domom, hrôza v jeho očiach bola na míle viditeľná a ja som musel všetky lyžičky pekne pozbierať, aby sa vôbec dostal von z postele a mohol Louisa vlastnoručne zabiť. Ani som sa mu vôbec nedivil.
Aj sa za mňa snažil nejako schovať, prosil ma o pomoc a použil svoj najnevinnejší kukuč, ktorý používa vždy, keď je v riadnej kaši, no ja som mu neplánoval pomôcť. Nech nesie následky za svoju šialenosť a detinskosť.
Občas mám chuť dať Louisa na vodítko, pretože je ako neriadená strela a navyše rád ocikáva stromy, keď ideme na prechádzku, a líže ma po tvári a nohách, ale nemyslím si, že by to nejako pomohlo. Mohol by to považovať za súčasť nejakej blbej hry a začať štekať po okoloidúcich. Viem si to úplne živo predstaviť.
Ja tak neskutočne milujem #Lilo vodné bitky. :3 Tie sú naj ♥ Inaaak, včera mi kamarátka poslala jednu krátku básničku alebo výrok a ja z toho nemôžem. :'D
Keď Louisovi v riti horí, Harrymu sa hneď vynorí. <3
Btw, videli ste Harryho tweet? :D
Náhoda? Nemyslím si.
Bex.
YOU ARE READING
20 Reasons Why I Love Louis Tomlinson
FanfictionExistuje nekonečne veľa vecí, ktoré na Louisovi Tomlinsonovi všetci milujú. Ale tu je 20 hlavných dôvodov, kvôli ktorým som sa doňho zamiloval ja.