Sabah çok erken kalkmıştım istemsizce. Evet Saat 05.15 neden bu saatte uyandım bilmiyorum. Sanırım heyecanlıyım. Ve heyecandan bu saatte kalktım. Heyecanlı olmamın sebebi bugun arasla buluşucaz. Birbirimizi daha iyi tanımak için. Derin düşüncelere dalmışım yine. Saatin geçtiğinin farkında bile değilim. Okula gitmem gerekiyordu. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Kendime geldim. Hemen odama geçip buz mavisi yırtık kot pantolonumu giydikten sonra üzerine salaş bi beyaz tişört giyip saçımın uçlarına doğal gözükecek şekilde maşa yaptıktan sonra geriye kalan makyajdı. Abartmak istemedim bi eyeliner bi rimel sürdüm. Birde olmazsa olmazım ten rengi rujum ve hazırım. Hazırlanıp aşağı indim annem uyanmış evden çıkmamı bekliyordu canım annem keşke babamda kalkmış olsada onu da öpüp gitseydim. Neyse ki Spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Ardından kumsalı aradım. "efendim arya" diyerek açtı"ben geliyorum kapıda ol 5 dakika içinde" diyip kapattım genelde kumsalın yüzüne kapatmayı severim. Kumsalların kapısının önüne gelmiştim her zaman ki gibi kumsal inmemişti. 10 dakika bekledikten sonra hanim efendi sonunda gelebildi. "Hoş geldiniz kumsal hanım" diyip güldüm "hoş buldum aryacım beklettim mi" dedi gülerek yok canım hiç bekletir misin" dedim ikimizde istemsizce gülmeye başladık. Sonra yola koyulduk. Konuşa konuşa okula geldik. Tabiki geç kalmıştık. Hoca sınıfa girmişti bile. Kapıyı çalıp sınıfa girdik. Tabikide arasla durukan oradaydı. Yerimize geçip oturduk. Tabi kumsal dersi dinlemek yerine uyumayı tercih etti ben ise dersi dinliyormuş gibi yapıp babamı düşündüm. Babamla olmayan baba kız ilişkisini. Bunları düşünürken bi an omzumda bir el hissettim. Kafamı kaldırıp baktığımda arastı o. Ders bitmiş farkında bile değildim. "ders bitti arya dalmışsın sanırım" dedi. "farkında değilim Evet dalmışım" diyip tebessüm ettim. "dışarı çıkalım mı arya" dedi "olur aras" diyip tebessüm ettikten sonra kumsalı uyandırıp "ben arasla dışarı çıkıyorum gelirim" diyip arasla aşağı bahçeye indik. Tabikide kumsal hala uyuyordu.. Aras "bu akşam nereye gidelim" diye sordu. Tabikide "bilmem sen bilirsin nereyi istersen" diyerek gülümsedim. O da bana bakıp gülümsedi. Arasla konuşurken kendimi çok tuhaf hissediyorum neden bilmiyorum. Hoşlanıyor muyum ona karşı bişeyler mi hissediyorum yoksa. Bunların cevabını akşam kendi içimde vericem. Zil çalmıştı sınıfa çıktığımızda durukanla kumsal baya iyi anlaşıyor gibi gözüküyordu. Arasla birbirimize bakıp güldük. Her neyse ki okul bitmişti Evet o heyecanlı anı sabırsızlıkla bekliyorum. Aras ve durukanla vedalaştıktan sonra kumsalı alıp bize gittik. Tabikide beni hazırlayacaktı. Neyse hazırlanmak için toplam 2 saatim var hazırlanmaya başlamam lazım. Kumsal bağırarak hadi arya seni hazırlayalım bakalım dedi ve birbirimize baktık güldüm. Neyse ben hazırlanayım barii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecelerden Biri
ChickLitBaba sevgisini hiç tatmamış bir kız, ona bu şefkati göstericek bir erkek. Tutku ve şevhet dolu bir aşk. Nasıl harika her şey dimi? Ama küçük bir sorun var. Erkeğimiz fazla gururlu kızımız ise erkeğimize karşı fazla gurursuz. Peki bu aşk onları kül...