4.bölüm

11 1 0
                                    


resimde  eslimin kıyafeti.


Vücudumun bütün fonksiyonları kısa bir süreliğine kaybetmiştim. O çok beğendiğim beynim bile işlevini yitirmişti. çok şaşırmıştım karşımdaki buz mavi gözlere hala baktığımda adamın şaşırdığını gördüm ama o kadar kısa sürdü ki belki de beynimin bana oynadığı bir diğer oyunudur.

Ne yapacağımı bilemiyordum. adamın gözünü kırpmadan bana bakması bana hiç mi hiç yardımcı olmuyordu. O kadar rahat ki iki elini cebine koyup beni tepeden sona kadar incelemesi üzerine kendimi bir oda kilitleyip ömür boyunca odamda saklanmayı düşündürüyordu. göz ucuyla amcama baktığımda o her zamanki kadınların bayılacağı gülüşü takmış konuşuyordu.

Gözümü çevirip adama baktığımda aynı yerinde durmuş hala bana baktığını gördüm . o kadar korkuyordum ki etrafta bana yardım edecek kimse yoktu artık korkudan tırnağımı etime batırıp bekledim. Artık benden atak gelmeyeceğini düşünmüş olacak ki adımlarını bana yönlendirdi. O buz mavilere bakarken bir çift gözün elini uzatmasını gördüm.

Buz mavi gözlerin adımları durması benim ne zaman tuttuğum nefesimi bıraktım.

"Merhaba ben gizem." Kıza baktığımda saçları siyah, beyaz tenli, kocaman siyah gözlü olan bu kız hem çok güzel hem tatlıydı .geri çekilip benden cevap beklediği için amacama dönecektim ki her zaman ki gibi benim yanımda olup

"Merhaba canım benim adım Ahmet ,karşındaki güzel yeğenim ise eslim, bir kaza sonucu konuşamıyor."dedi.

Amcamın söylediği ile kızın acıma dolu bakışı görmeye beklerken gülen yüzüyle "Çok geçmiş olsun canım ,ama çok şükür ki başka bir şey olmamış."

Demesi gülümsememi sağladı. bu kız hem merhametli hem de akıllı bu kızı ilk günden çok sevmiştim inşallah arkadaş oluruz.göz ucuyla ona baktığımda bana doğru geldiğini gördüm.korkudan dudaklarımı parçalacak şekilde ısırdım.

Başımı gizeme çevirdiğimde ona içtenlikle gülüp amcamla konuşmaya başladı.kafamı kaldırıp ona baktığımda çok çok yakınıma geldiğini gördüm gözleri hiç kırpmadan boynunu kulağıma getirdi.bir nefes alıp dudakları kulağıma değdirerek beni belirsizlik içinde bırakıp amcama yöneldi.

"Ben sana ne demiştim benim küçük huriat albahr."dedi.

&&&&&&&&&

Yemeğimiz yemiş şimdik de koltuklarda oturmuş kahvemizi içiyoruk.tabi diğerleri içiyordu benim üzerimde mavi bakışlar varken nasıl içebilirim ki.

Adının Gürhan olduğunu gizemle kardeş diğer bayanla da çiğdem teyzeleri olduğunu öğrenmiştim tabi kısa süre sonra istanbula gideceklerini öğrenmiştim.

Gizemin çok içtenlikle gülümsemesi dobra olması beni sevindiriyor. istanbul da aynı üniversiteyi kazandığımızı onun işletme benimde hukuk olması bizi tekrar görüşeceğimiz için mutlu olmuştuk.evet bu bir hafta içerisinde hukuk kazanmıştım amcama söylediğimde "Sana güveniyordum zaten ama şunu bil ki ben hep seninle gurur duyuyorum demişti."

"lavabo ne tarafta".

Gürhanın söylediği söz ile huzursuz oldum. Bu arada gizemle konuşmayı bırakmıştım ama dönüp bakmamıştım zaten gözleri benim üzerimde olduğunu biliyordum. Amcam bana dönüp "güzelim sen bir yardımcı olur musun?".dedi.ben şok olmuş biçimde gürhana baktığımda sırıttığını gördüm.ben tam cevap verecekken gürhanın ayağa kalkması benim sözcükleri yutmamı sağladı.başımı sallayıp ayağa kalktım .onun yüzüne bakmadan yürüdüm .ben önde o arkada olması tedirgin ediyor ve şimdiye kadar sesiz olması fırtına öncesi sessizliğe işaret gibi.

Çok şükür tuvalete geldiğimizde yüzüne bakmadan elimle gösterip geri döndüm.ama bileğimden sertçe tutup içeri sokarak duvara yaslanmamı sağladı.göğsüm onun göğsüne değiyordu. sanki aramızda yer kalmış gibi vücudunu bana bastırmıştı.dudaklarını ısırmış sanki kendini zor tutuyordu.ellerim aramızda ezilmişti.kıpırdanıp hareket etmeye başladım.

"Rahat dur".sert ve boğuk sesiyle. Adama bak hem sıkıştırıyor hemde rahat dur diyor daha kıpırdandım. ellerim alıp yukarıya bastırdı. diğer elinide bacağımı sıkması bir oldu.yüzü öyle yakın ki yüzüme nerdeyse dudakları dudaklarıma değiyordu.

bacağımdaki elini elbisemin içine koyarak yukarıya doğru okşaması bedenimi daha ne kadar geri çekebildiğim kadar geriye gitmeye çalıştım ama nafile tek vücut olmuştuk.burnunu boyuma koyup küçük küçük öpmesi bende yabancı duygular veriyordu.daha önce kimseyle bu kadar yakın olmamıştım.

öpmesi bacağımı okşaması o kadar değişik ki ne hissedeceğimi bilmiyorum.birden boynumu ısırması ile kafamı ısırdığı tarafa koymaya çalışıyordum hem izin vermiyordu hemde emiyordu.kafasını boynumdan kaldırıp yüzüme çevirdi.dudakları kırmızı olmuştu.kafamı sağa sola salladım.yapma demek istedim bırak beni dedim.demek istediğimi anlamış gibi"Eğer bunu yapmazsam asla bırakmam."demesi üzerine dudaklarıma yapışması bir oldu.ne geri çeviriyordum ne de karşılık veriyordum.ama o ısrarla dudaklarımı aralamak için zorluyordu.üst dudağımı ısırdığında dudaklarımı istemsizce açmıştım.dili hiç vakit kaybetmeyerek içeri girip diliyle dilime değip boğuk bir şekilde inledi.bacağımdaki eli kalçalarımı sıkıp kendine bastırıyordu.dişlerimi dudaklarını serçe ısırdım.inlemesi ile dudaklarını çekmiş dudaklarıma bakıyordu.

"Sen..?."boğuk ve nefes nefese .bırak beni dercesine kafamı salladım.

yazardan..

Eslim hem korkuyor hem adını bile bilmediği hisler içerisinde .Gürhan kızın yanlışlıkla mı ısırdı bilmiyor ama bu ona inanılmaz tahrik ediyor zaten o gölde kızı çırıpçıplak saf bir ürkekliğiyle bakması adamı zora sokmuştu. adam hiç böyle durumla karşılamamıştı.diğer erkekler gibi bir kadın görüp saldıran erkek hiç olmamıştı ama bu kıza bakarken hiç kollarında bırakası gelmiyordu ama böyle korkutuğunuda biliyordu o yüzden yavaşça ellerini üzerinden çekip hemen dışarıya çıktı .bir az daha kalsaydı kimse kızı elinden alamazdı.adamın gitmesiyle bacakları titreyerek duvara tutundu .kız derin nefesler alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı.hiç böyle olay yaşamamıştı tamam çıkma teklifleri ,aşık olanlar vardı ama bu kadar zorba olanı yoktu. kısa bir süre sonra kendini toparlayarak salona gitti. girdiğinde gürhanı görememişti .rahatlayarak gizemin yanına oturup sohpetine devam etti.

"peki siz ne zaman istanbula geleceksiniz?"gizem . 

"bilmem daha amcamla konuşmadım muhtemelen iki hafta sonra geleceğiz."  deftere yazdı.

"çok iyi o zaman geldiğinde görüşelim zaten numaranı aldım sık sık haberleşiriz. "tatlı sesiyle. eslim içtenlikle gülümseyerek onayladı. Gizem de eslim gibi bu kızı sevmişti içtenliği, güzelliği , hiç yakınlarında böyle bir kız görmemişti .ama kesinikle bu kızıyla iyi anlaşacağını biliyordu. Ahmet beyde çiğdem hanımı gördüğünde çok beğenmişti . bu yaşına kadar güzel kadınlarla  beraber olmuştu fakat kendisi sert ve sinirli yapısı olduğu için kadınlar hem çekinir hemde deli gibi yatağına girmek isterler.bu karşısındaki kadın konuştukça kendini rahat hissediyordu.

Gürhan dışarda sigarasını son defa içip içeriye girdi. salona girdiğinde hiç eslime bakmadan  Ahmet beyden izin isteyerek teyzesini ve kız kardeşini alarak evlerine doğru arabalarına binip uzaklaştılar. eslim amcasına odasına gideceğini söyledi. parmakları dudaklarına dokunduğunu bilmeden yürüdü.odasına girince kapıyı kapatıp sırtını duvara verdi. kız elleri dudaklarına dokunduğunu görünce hemen ellerini çekti.ne oluyor bana allahım aklımı koru diyerek üstünü değiştip yatağına girdi.kız ne yaptığını bilmiyordu ama bildiği bir şey varsa adamın dudaklarını tekrar istediğidir.

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN BEYAZ RENGİ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin