Part 4

130 10 0
                                    

[Di dalam kedai~]

"Selamat datang semua, nama saya Wendy. Saya adalah owner kedai coklat ini. Jadi, yang baru masuk itu sila beri hormat kepada yang warga warga tua disini. Yang warga warga tua ni juga tolong tunjuk ajar kepada budak baru ini. Faham semua?", semua ahli pekerja menganggukkan kepala mereka tandanya bersetuju.

[Di dapur~]

"Haish, payahnya nak cabut coklat nih!", marah Yoona sambil keluarkan coklat itu dari tempat coklat itu. Eunwoo pergi kearah Yoona sambil menolong Yoona untuk tanggalkan coklat itu. Muka Yoona merah padam jantung pula berdegup kencang. Eunwoo memberikan senyuman manis kepada Yoona. Para pekerja di kedai itu semua menjerit "wuu~ so sweet~", jawab pekerja disitu. Kaki Yoona menggigil. Manakala Eunwoo muka bermerah padam.

Skip..

[Di luar kedai]

Yoona tunggu diluar sambil memeluk kesejukan untuk tunggu abangnya,Kai. "Mana oppa nih. Cepatlah!", berdengus Yoona sambil melihat jam di tangannya. Eunwoo ternampak Yoona di depan kedai itu. Eunwoo meletakkan kot bajunya itu keatas bahu Yoona. Yoona terkejut. Eunwoo senyum manis kepada Yoona. "Yoona, awak pijamlah dulu kot saya ye? Saya pergi dulu", cakap Eunwoo sambil berlari kearah kereta mewahnya itu. Yoona tersenyum malu. Beberapa minit kemudian, Kai sudah sampai tempat Yoona tunggu dia. Yoona pukul bahu Kai tandanya marah. "Yah! Apsal lambat sangat?! Hah? Aku tunggu kau punyalah lama!", bebel Yoona kepada abangnya itu yang sedang menutup telinga itu.
Kedua dua adik beradik itu pulang kerumah tambahan pula, Yoona tidak  berhenti membebel sepanjang menuju kerumah mereka.

[BERSAMBUNG]

THE CANDY GIRL (MALAY VERSION) [COMPLETE]Where stories live. Discover now