Part 8

91 9 0
                                    

Keesokan harinya...

Yoona keluar sebentar dari wad Eunwoo untuk mengambil secawan air.

"*batuk* yoo..yoon..*batuk*"

"Mungkin.. ini ke masa aku meninggalkan Yoona? Tidak! *dalam hati*"

Kelihatan doktor mula periksa keadaan Eunwoo.

"*batuk* *dalam hati* tidak! Aku tidak boleh mati! Aku kena lawan!"

"Nurse! Ppali bawa benda tu"

"Baik"

Yoona sudah sampai ke wad Eunwoo. Yoona terkejut dengan keadaan Eunwoo. Tidak! Eunwoo,tidak. Yoona menjatuhkan cawan yang dipenuhi air itu diatas lantai. Yoona bergegas berlari kearah Eunwoo.

"Satu,dua,tiga! Lagi satu!"

"Eunwoo oppa! Tolong jangan tinggalkan yoon! Oppaaa!! *nangis*"

"Yoo..yoon? *menarik nafas panjang* cita-cita yoon ingin membuka kedai manisan kan? Betul tak?"

"I..iya.."

"Oppa harap yoon mencapai cita-cita yoon pada satu hari nanti.. tanpa oppa..*batuk*"

"*geleng kepala* ani! Aniya! Yoon nak buka kedai bersama oppa juga."

"*gosok kepala Yoona* yoon.. inilah masanya untuk oppa pergi.. annyeong chagi, sarangahe.."

Ti..... denyutan jantung Eunwoo telah berhenti. Doktor cuba sedaya upaya untuk menghidupkan Eunwoo tetapi tidak berkesan.

"Nado.. saranghae.. *hug Eunwoo* oppa.. jaga diri kat atas sana ye? *nangis*"

Abang Yoona,kai bergegas berlari kearah bilik Eunwoo. Kai ternampak Yoona sedang menangis teresak-esak di pangkuan Eunwoo.

"Yoon.. mari kita kebumikan mayat Eunwoo ye?"

Yoona menganggukan kepalanya.

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

Selepas mengkebumikan Eunwoo.. Yoona berasa kesunyian tanpa Eunwoo. Yoona pergi kearah gambar Eunwoo yang terletak dibelakang cermin kaca itu.

"Oppa.. satu hari nanti yoon akan berjaya mencapai cita-cita yoon. Oppa..*nangis*"

"Yoona, mari balik."

"Nae..*lap air mata*"

[BERSAMBUNG]

Huhuhu bila saya type pasal Eunwoo nak dekat mati uh air mata saya meleleh huhu.. Eunwoo!!😭 btw selamat membaca

THE CANDY GIRL (MALAY VERSION) [COMPLETE]Where stories live. Discover now