Začátek konce

19 3 3
                                    

Myslela jsem si, že to nejhorší z dneška už mám za sebou a teď už přijde jen to dobré. Ještě nikdy jsem se takhle moc nespletla. Jeden e-mail, ve kterém jsem potvrdila čas setkání, mi změnil život.
Bylo pět hodin odpoledne a já vycházela z domu. Měla jsem jet na schůzku kvůli mé vysněné práci. Abyste byli v obraze, měla jsem v plánu stát se slavnou herečkou. A teď se mi můj sen začíná pomalu naplňovat. Arthur Volvox si mně vybral na hlavní roli ve svém filmu. Nikdy jsem o něm nic neslyšela. Na internetu jsem o něm taky nic moc nenašla. Ale stejně - budu hrát ve filmu! Upřímně jsem z toho byla fakt vedle.
Před domem už čekalo černé auto, pro mě neznámé značky, s otevřenými zadními dveřmi, které držel sluha v tmavém obleku. Hmm. Ten režisér ví, jak si najít herečku. V krátkých fialových šatech a vysokých botách jsem usedla na sedadlo.
Byla jsem tak hloupá. Kdybych do toho auta tenkrát nenastoupila, nemusela bych teď prosit o přežití tu nejarogantnější blbku a nejnaivnějšího kluka, jaké jsem kdy potkala. No jo, chybami se člověk učí.

Moc si cením, že jste si přečetli moji další kapitolu. Musím se prokousat začátkem k záživnějšímu ději, a proto doufám, že jsem vás zatím neodradila. :)
Budu strašně ráda, když mě podpoříte hvězdičkou. Potřebuju motivaci. Děkuju
HamsTerka

Válka SviníKde žijí příběhy. Začni objevovat