3. bölüm hayatta kal yeter

36 1 0
                                    

--ĞĞöömüghmü.mjğü...

Tamam bu gerçekten garip bi sesti.Sanki adamın biri konuşurken ağızının içine kurbağa kaçmış gibi bağırıyordu.Çakımı çıkarıp yukarı doğru ilerledim.Nefes almak ve dışarıyı görmek için açtığım delikten baktım.İlk önce ayaklarını gördüm.Ayakkabılarının eski oldukları çok belliydi.Parça pinçik olmuştular.Daha sonra pantolonlarını gördüm.Onlarında ayakkabılardan farklı bir hali yoktu.Ve Yüzlerine gelince onlarda parça pinçikti ve...Bir dakika yüzleri paramparçaydı!..Bunlar yaşayan ölülerdeki zombiler gibiydiler.Hatta gerçekten zombiydiler.Olduğum yere oturdum ve düşünmeye başladım.Şoka girmiştim.Adada tek başımaydım bizi almaya gelen uçak en erken 15 gün sonra gelicekti ve etrafımda zombiler vardı.Tamda acınacak durumdaydım.Çakım elimde bir şekildeve her an zombilerin saldırması korkusuyla sabaha kadar bekledim.Sabahın ışıkları içeri süzüldüğünde tekrar yukarı çıkıp delikten baktım.Sesler kesilmişti ve zombileride göremiyordum.Çakımı daha sıkı bir şekilde kavradım ve yukarıya çıktım.Her yer toz toprak olmuştu.tozların üstyünde kıyafetler vardı.Sonra birşeyin bana dokunduğunu hissettim.Hızlı bir şekilde arkama dönüp arkamdaki şeyi ittim.Bu yanan bir zombiydi.Çakımı hızlıca kafasına saplayıp , kafasını ikiye böldüm.Küçük bir patlama oldu ve oda toza dönüştü.Olayı şimdi anladım.Zombiler sabahleyin ölüyorlardı.Etrafta kemiklerde vardı.Kemiklere bi anlam veremesemde onları yanıma aldım.Etraftaki bir toz yığınının üstünde bir çanta vardı.Onu alıp kemikleri içine attım.Sonra daha çok ağaç kabuğu ve öz toplayıp çantama koydum.Sonra ağacın tepesindeki dalları yontarak mızrakvari birşey yaptım.Yamuk yumuk olsada işime yarardı.Bunu 5 ağaçta daha uyguladım.Bunları kırdım ve kırık parçalardada aynı şeyi yaptımSonunda 12 kazığım vardı.Kemikleri özle birleştirerek kendime kasket gibi birşey Yaptım.Gece yaklaşıyordu.Gün batımında ağacın Üstüne çıkıp bekledim.Kazıklar elimdeydi.Sonra zombilerin doğuşunu izledim.Hepsi sanki yeni uyanmış gibiydiler.Aslında ölüm uykusundan uyanıyorlardı Yani yaptıkları şey normaldi.Bende ağaçlardan atlaya atlaya zombilerin az olduğu bir bölüme geldim.Ve zombilerin üstüne atladım...

--Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin