5. bölüm Kötü şans

22 1 0
                                    

Kalktım.Dünkü mücadelede bayağı hırpalanmıştım.Ve şimdiden canımı sıkan şeylerin uzun bir listesi vardı ;

1.Sırtım ve omurgamda dayanılmaz bir acı vardı.

2.Gözlerim uykusuzluktan ağrıyordu.

3.Karnım çok açtı.

4.Akşamları etrafımda zombiler ve iskeletler oluşuyordu.

5.Adada tektim.

6.En erken gelen uçak 15 gün sonra gelicekti.

Bu kadarı yetmezmiş gibi bir de kumda  uyuyordum.

Neyse kalktım.Ve etrafıma nakındım.Kazıkların orda bir ayna vardı.Cebimden çakımı aldım.Aynaya ilerledim.Aynaya baktığıda bir çığlığımı bastıramadım.

--Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!...

Gözlrim yerine 2 beyaz ışıltı vardı.Görüntü elindeki çakıyı bana fırlattı..

--------------------- ---------------------- ----------------------

Uyandım.Ter içinde kalmıştım.Kahretsin elim kanıyordu.Uyurken çakımı çok sıkı tutmuş olmalıyım.Gerçekten saydığım liste etkisini gösteriyordu.Ahh..canım çok yanıyordu.Sonra oku hatırladım.hala sırtımdaydı.Hemen oku çıkardım.Tişörtümden bir parça koparıp ağaç özüyle oraya yapıştırdım.Yukarı çıkıp bir kaç yararlı yaprak topladım.Bunları sırtıma sürdüm .Biraz daha rahatlamıştı. Bunlarla birlikte elma da topliyim dedim gerçekten çok acıkmıştım.Sonra gecenin yaklaştığını farkettim.Kazıkları ve çakımı yanıma alıp yeni giysilerimi giydim.Kemikler biraz canımı acıtsada buna zorunluydum.Dünkü olay bir daha olursa bunu kaldıramayabilirdim.Hızlıca yukarı çıktım ve en yakındaki ağaca çıktım..Gece oluyordu.Zombiler ve iskeletler topraktan çıkıyorlardı.Sonunda gece olmuştu.Her yer canavar kaynıyordu.Ve şu yeşil yaratık neydi.Gözüm o şeye takılmıştı.Kolları yoktu ve dört bacağı vardı.Bir zombinin ona doğru geldiğini gördüm.Oda zombinin yanına gidip...???Patladı mı?Evet patladı.Dumanlar kaybolduğunda yaratık hala ordaydı.Ah aman Allah ım başıma bir de bu mu gelicekti?Benimki bildiğiniz kötü şansdı hatta ölümcül şans bile diyebiliriz.Kendimden ve şansımdan nefret ediyorum!..

AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin