--Aaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Bağırarak yaratıkların üstüne atladım.İkisine kazığı saplayınca toz bulutuna dönüştüler.İyiki kung-fu kurslarına gitmişim(Evet ailem zengin olduğu için beni her kursa gönderdi).Diğerinin üstüne doğru ilerledim ve kasığı tam omurgasının ortasına sapladım.Hayatımda hiç bu kadar vahşice davranmamıştım.Aynı hızla diyerinin üstünr atladım.Üstünde birkaç delik açtıktan sonra oda toz oluverdi.Çok geçmeden etraftan diş takırdatmaya benzer bir ses duydum.Hemen en yakın ağacın üstüne çıktım ve aşağıya bakındım.Bunlar yürüyen iskeletlerdi ellerinde oklar vardı.Kazıklarımdan ikisini onlara fırlattım.Anında parçalandılar.Oklarını almak için aşağıya indim.Okları aldım tekrar yukarı çıktım.Daha sonra sayıları hızlı bir şekilde çoğaldılar.Bende sabah olmasını bekledim.Bu arada ağaçtaki elmaları yedim.Sonunda günışığı gözüme gözüktü.Yaratıklar anında toz oluverdi.Yere indim ve onlardan düşen eşyaları aldım.Tekrar eve gittiğimde.Evimden sesler geliyordu.İçeri girdim.Elimde sadece 6 kazığım kalmıştı.Bende çakımı çıkardım.Aşağı doğru ilerledim içeride 2 zombi ve bir iskelet vardı.Hemen 2 zombinin üstüne atladım ve 2 sininde kafasını kopardım.Ama iskeleti unutmuştum.Bir anda sırtımdan ok yedim.Sarsılmıştım.Ama ölmek de istemiyordum.Çakımı iskeletin tam boynuna fırlattım.Ve oda birden parçalanıverdi.Eşyaları ve kemikleri topladım.Topladığım kemik ve deri eşyalardan kendime yeni giyecekler hazırladım.Ve yere uzandım.Biraz dinlenmeliydim.