Hoofdstuk 8

75 8 2
                                    

Dan vraagt Thomas of hij me ff kan spreken. "Ja sure." zeg ik en we lopen naar een andere kamer. "Wat wil je zeggen?" vraag ik.

P.o.v. Romy (HIHI lekker meer cliffhangers XD <3)
'Wat denk je dat Thomas wil zeggen tegen Rimke?' Vraagt Jeremy als Rimke en Thomas de kamer uit lopen. Ik kijk hem aan. 'Oewww, is er hier iemand jaloers? Volgensmij wel!' Ik zie dat Jeremy rood wordt. 'Misschien.' Zegt hij en gaat weer aan het werk. Ik pak mijn telefoon erbij. 6 berichten. Ik ga eerst naar de chat met Joost.
Joost: Heey! Alles goed daar?
Joost: Zullen we vanavond misschien met zijn alle een pizza gaan eten? Met Thomas er ook bij als hij wil?
Romy: Ja lijkt me leuk! Ik vraag het hier even na!
'Joo Jeremy, wil jij vanavond pizza eten met jullie squad en ons plus Thomas?' Hij kijkt op en kijkt eerst naar mijn telefoon. 'Ja is goed.' Zegt hij.
Romy: Ja een iemand hier vind het goed en Rimke wil het liefst elke dag pizza eten dus die vind dat vast ook wel goed. En Thomas, die eet wel mee, anders pak ik mijn stijltang erbij! Haha. Tot vanavond! X
OMG! Heb ik nou een X gestuurd naar Joost!?! Omg wat moet hij wel niet denken. Jeremy moet lachen. 'Wat?' Vraag ik en hij moet nog harder lachen. 'Je dacht hardop. Maar is er hier iemand verliefd? En dan zegt ze iets over mij! Man O Man.' Zegt Jeremy lachend. Ik moet blozen. 'Ddacht iikk hardd opp?' Vraag ik stotterend. 'Jep haha. Maar maak je geen zorgen, ik zeg niks. Als jij ook niks zegt over Rimke!' Zegt hij. 'Oke deal! Maar ik mag hem niet leuk vinden want ik heb met Jesse!' Jeremy kijkt me aan. 'Liefde is niet te bedwingen.' Ik kijk weer naar mijn andere chats. Ik klik op die van Julia.
Juull💕: Romy?
Juull💕: Mag ik alsjeblieft weer terug bij jullie wonen?😭
Juull💕: het is uit met mijn vriendje. Mag ik weer terug komen? Ik betaal weer gewoon de huur mee en alles!😭😭
Juull💕: Romy?!?!
Romy: Tuurlijk! Kom maar wanneer je wilt! We hebben niks aan je kamer verandert. Ow en we hebben nieuwe buren en miss is er wel een jouw type! Ik vond je oude vriendje al niet zo goed bij jou passen! Maar kom maar! We gaan vanavond bij hun pizza eten kan je ze ook ontmoeten!
Julia woonde hier eerst al maar ging bij der vriend wonen. Ik leg mn telefoon weg en ga weer aan het werk.

P.o.v. Thomas
'Ehh ik wil zeggen dat ehh.' Kom op Thomas je kan het! Het is tijd dat je het vraagt! 'Ehh dat ik elke nacht bij volle maan verander in een boom!' Rimke moet lachen. 'Lieve Thomas. Je bent altijd al een boom. En ik ken je langer dan vandaag. Dus wat wil je vragen?' vraagt ze. 'Eh, ik wilde vragen. Wil je een keer met me uit?' Ze moet blozen. 'Jaa, heel graag.' Uit blijdschap geef ik Rimke een knuffel. Als ik wil loslaten heeft Rimke me nog vast. Ik knuffel haar weer en wacht totdat Rimke loslaat. Als ze loslaat lopen we terug naar de andere waar Romy meteen een verslag aan Rimke geeft over wat er gaat gebeuren. Ik luister voor de helft mee en ga aan het werk. Ik ben een blije boom.

Heey! Lang niet geschreven I know right! Ik en Romy hebben het beide heel erg druk met alles enal. Ik hoopndat je het leuk vond. Laat even weten wat je ervan vind! Byeee ^^ Rimke

Nieuwe BurenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu