Jednoho dne jsem šla ven, sedla jsem si na lavičku a naproti mě seděl štíhlý, černovlasý muž. Já zakřičela, věnuj se mi, jsem přece dáma jestli nevidíš!!
On se tak lekl, ze mu málem zaskočil jeho chlebíček, který právě jedl. Otočil se a v tom jsem se zamilovala. Věděla jsem, že to bude ten pravý. Na sobě jsem v ten den měla krásné růžové tanga a na tom bílou sukničku, takže myslím, že jsem ho dostatečně očarovala.
Ještě jsem se vám nepředstavila. Jmenuji se Aida Noskova, ale brzy už Bobinski. ( můj milovaný se jmenuje Richard Bobinski)
Zpět k mému příběhu: Richarda jsem tedy pozvala do mé oblíbené kavárny, která se jmenovala ,,SUKAZONA",
Kde jsme si sedli do mého oblíbeného rohového stolu blízko privátního pokoje pro hosty. Zatím, co jsme se seznamovali jsem si objednala vodku do které jsem si máčela pirožky ( jako pravá Ruska).
Asi o pár minut později mi Richard rekl, ze jsem atraktivni, začervenali se mi mé ruské tváře, v tu chvíli jsem si vzala tři pirozky a narvala jsem si je seduktivně před richardem do pusy a koukala se mu přímo do oči, sáhla jsem mu nenapadne pod stolkem do trenyrek a všimla jsem si ze se mu postavil a tak jsem se na nej koukla a usmala se. Řekla jsem "pojď vedle" a svůdně mrkla, on zčervenal a kývl hlavou.
Kdyz jsme vešli hned mi roztrhl mou sukynku a já jemu tričko, rozpletla jsem si svůj copanek a skocily jsme na to. Pokoj měl fialový zdi a různé pomůcky po zdech. Byla jsem velmi vzrušená. Nejdříve mi udělal pár cucfleků na krku a pak na podbřišku. Když uviděl moje svítivě růžová tanga, tak se rozhodl že mi bude říkat Růženko Aidinko. Křiklavý na mě: "Aidice ty dračice!" A strhnul mi je zubama. Ale najednou přišla do pokoje servírka Arina, která nás přerušila. Byla jsem velmi naštvaná, chtěla jsem jí podříznout krk a přišít si její prsa. Richard na ní začal svůdně koukat. Oh no! A dali sem si trojku. Domů jsem dorazila asi v 10 večer. Šla jsem do vany a tam jsem masturbovala při richardově fotce. Ach.