Richard se Na mne smutně díval a Karel se ozval "Kdo to kurva je?!"
Ríša smutně máchl kytkou díky čemuž z květu odlétla kapka vody a dopadla mi na pysky. Byla mi zima a zachvěla jsem se. BRRRR.
Richie najednou odešel
Já zařvu (stále nahá) "RICHIE NÉNÉNÉÉÉ"Vyběhnu na balkón a seskočím z něj (stále nahá) a běžím za Richiekem, najednou Richinda nastoupil do nějakého černého Wagonu s nápisem 'PUSSY' a odjel.
Začnu brečet, sednu si na obrubník (stále nahá), když v tom ucítím jak něco vstupuje do mého nitra.
Zvednu se a z žumpy mi trčí kámen
Ou "kurvíček burvíček hhhhhhh"
Si řeknu a cupitám domu.Vylezu po stromě na balkón a z balkónu do pokoje.
A vidím, že na mé posteli už Karel není.
"No co, stejně to všechno posral" si řeknuLehnu si na postel a pod peřinou něco křupne, kouknu se, je to dárek od Karla.
Nějaký obraz s názvem "obraz ženy hrající si se psem"
"Lol co to kurvič?" Si píše ptám
Dostanu vztek a obraz fláknu o tvrdý roh postele.
Obraz se zlomil
"AREEERHDJDJD" zařvu
Výletním na balkón (stále nahá)
S obouma půlkama obrazu a vyhodím je agresivně někam do neznáma jako pravá Ruska.Obraz narazil do stromu a ještě víc se rozbil.
Rychle cupitám zpátky do pokoje, a najednou si všimnu že ten kámen mám stále ve své hluboké trubici.
Začnu panikařit! Ach bože né snad nebudu z toho nemocná, KURVÍČEK BURVÍČEK, KURVA FIXÍK BIXÍK TOHLE SE MUSÍ STÁT ZROVNÁ MĚ? ! Bože.
Rychle si kámen vyndám z mého hlubokého nitra a jdu se okamžitě vysprchovat,
Konečně sprcha! Ach *orgasm*
Důkladně si umyju vlasy, prsa a celé tělo, a hlavně si vyčistím vnitřek žumpindy! Nechci dostat nějakou nemoc z toho. To by totiž bylo velice tragické.
No nic a jak tak si sprchuju uslyším někoho klepat ma dveře
"Obsazeno" zaječím
Najednou vtrhne nějaký muž v černém obleku do koupelny, nevidím jeho obličej.
Začnu křičet "POMOC"
Muž v obleku tam chvilku stojí a nejspíš na mě kouká.
Já se otřesu strachy a najednou uvidím jak mu začal stát jeho bambus.
101% muž
"VYPADNI TY ÚCHYLE" zařvu
A on se otočí do rohu koupelny a začne masturbovat.
"VYPADNI TI ŘÍKÁM" vyjedu
Začne sexuálně ječet, musím říct že to je trochu podobné Richikovi, ale jsem si nejistá
"AaararrchANDĚL" VYJEDE
"VYPADNI" VYJEDU
on se otočí, blíží se ke sprše, já se otřesu zase strachy.
Zase mu stojí.
Otevře dveře od Sprchy
Já ZAKŘIČÍM CO NEJVÍC NAHLAS CO TO JDE, Ale nikdo nepřišel na pomoc
Chytne mě a přiloží ke mě kapesník.
Omdlím