Kapitola Chetyre - Erotic City

623 10 4
                                    

Včerejšek byl pro mě vážně trapný. Sexy Boy semnou nemluví, ale slíbil, že nic neřekne mámě. Bylo 14:48 a ležela jsem na posteli se svojí kočkou a myslela na Richarda. Ach ten můj Richie. Už už jsem si začala šahat na své intimní partie, začal mi zvonit telefon.

RICHIE volá..

"Čauky Aidice, nechtěla bys někam zajít?" Řekl tím svým svůdným hlasem, ze kterého vždy zvlhnu.
"Ahojki Richarde.. No nevím jestli mě Andy pustí. Je na mě furt naštvaný ze včerejška.." Řekla jsem smutně a na konci věty dáme trochu vzdychla, protože jsem věděla že ho to vzruší.
"Ach ty moje dračice... To nevadí, já tě nějak propašuju" řekl a zavěsil telefon.
Byla jsem tak šťastná. Věděla jsem že je Richie celkem rychlý (a to ve všem) a tak jsem si začala vybírat nějaké sexy prádlo. V tom slyším z mého balkónu:
"Dneska žádné prádlo potřebovat nebudeš" otočila jsem se, a stál tam Richard který pozoroval mlsně můj zadeček.
"A kam jdeme Rišánku?" Zeptala jsem se a nenápadně jsem se pohladila po vnitřní straně stehna.
"To je překvapení ty moje aidinko"

Vylezli jsme z balkónu celkem snadno, protože mám balkón v prvním patře a už jsme seděli v jeho autě. Richard mi zavázal oči šátkem a celou cestu jezdil palcem po mém stehně.

Auto se z ničeho nic zastavilo a ruka zmizela z mého stehna. Začínala jsem se bát ale v tom mě někdo chytá pod rukama a pod kolenama a zvedá. Je to Ríša.
"Kde to jsme?" Zeptám se zvědavě když mi Richie rozvázal šátek
"Otevři oči" zašeptal mi do ucha
Stáli jsme před luxusním Erotic City. Nevypadalo normálně. Vypadalo luxusně.

Vešli jsme dovnitř bez jediného slova. Když jsem viděla všechny ty robertky, biče, vibrátory a gely, cítila jsem jak začínám zase vlhnout. Doufám že to moje růžová tanga vydrží. Myslela jsem, že mi třeba Richie řekne 'vyber si jednu věc' a půjdeme k němu domů, ale tak to nebylo. Přišli jsme k prodavačskému pultu a Richard mi zašeptal do ucha: "vyber si kolik věcí jen chceš a já si vyberu taky"
Byla jsem tak moc vzrušená, že jsem myslela že se na něj vrhnu už tady a žádná prodavačka mě zajímat nebude.

Po 45 minutách vybírání mě Richie zavolal k pultu. Můj košík vypadal následovně:
-Jeden růžový kroutící se gelový vibrátor
-Olej na tělo a intimní místa
-Růžový třpytící se lubrikační gel
-růžový vibrační kroužek

Richardův takhle:
-Anální Kolík z 50 shades of grey
-Anální mini vibrátor
-Anální gel a sprej
-Růžový chlupatý pouta
-4 svazky černých provazů
-Modrý roubík
-Zelený bič

Položili jsme košíky na pult a ta prodavačka je někam odnesla. Zeptala jsem se Richarda:
"a teď půjdeme k tobě?"
"Ne, uvidíš"
Prodavačka přišla bez košíků a podala Richiemu nějaké klíče.
"Co to je za klíče?" Zeptala jsem se
"Drž tu svojí pusinku z ticha, nebo ti tam ten roubík barvu hned" řekl Richard a vzal mě za ruku a vedl mě někam do útrob tohodle nekonečného sex shopu.
Zastavili jsme se u pokoje 169.
Richard odemknul a naskytl se mi pohled na pokoj se všemi věcmi co jsme si vybrali, postelí, stolem a třemi... Co to vlastně je? Vypadá to jako sušáky na maso. (To my rusky známe)
"Co to je?" Zeptala jsme se Richieho a ukázala na ty velmi pohledné sušáky.
"Uvidíš" a vzal do ruky 4 černé provazy.

Řekl mi, ať si stoupnu do té krásné sušičky a začal mi přivazovat ruce a nohy k těm trámům. Pak ze mě z ničeho nic ztrhnul všechno oblečení. Zůstala jsem tam přivázaná s roztaženýma nohama a rukama. Richard mi začal jezdit jazykem po mém místě a už jsem de málem udělala ale v tom přestal
Řekla jsem: "Co to kurva..?"
Richard se zasmál a začal mi jezdit bičem po mých holých ruských zádech a najednou švihnul! Sykla jsem bolestí. Richard ke mě přišel zezadu a začal ukazováčkem jezdit po mém vchodě. A do ucha mi zašeptal: "Vzdychej pro mě Aidice"
Opět začal jezdit po mém vchodě, ale to nemusel protože hned po tom co řekl mé ruské jméno jsem se udělala. Začala jsem hekat a vzdychat s ruským přízvukem. Asi jsem vzdychala trochu moc, protože přišla prodavačka a řekla nám ať ztišíme. Richard mi už rozvazoval provazy a já jsem se na něj otočila a viděla jsem jeho stojící chloubu. Povalil mě na postel a dělali jsme všechno možné a použili jsme všechny ty vibrátory. Bylo to velmi exotické, u nás v Rusku se používá místo vibrátoru rovnou pěst. "Uvidíme se" řekl Richard po tom, co jsme přijeli před můj balkon.
Dala jsem mu pusu na bradu.
"Ahoj ty ruská matrioško" řekl a odešel
Přelezla jsem balkon a chtěla jsem jít do vany ale v tom se zarazím: u mé postele stojí sexy Boy.
"Kde si byla?"

(Psala fucikovska  )

Aida a Richard Kde žijí příběhy. Začni objevovat