Druhé ráno jsem se probudila, a nemohla jsem přestat myslet na včerejší trojku, hlavně jsem nemohla přestat myslet na Richarda.
Naštěstí byla Sobota, nemusela jsem jít do školy. Dnes jsem taky byla doma sama takže nejspíš zavolám Richardovi.
Hovor:
"Čau Rišánku"
"Kdo jste?" Řekl Richard udiveně do telefonu
"No přece tvá dračice"
"Je já si ne uložil tvé číslo Aidice" řekl
"No tak si ho ulož, jinak nechceš přijít ke mě ? " se zeptám
"No nevim no." Řekl Richard
"jsem dnes doma sama , a celkem se nudim"
" Jo přijedu, budu u tebe tak za půl hod!" Řekl Richard
" Už se těším Rurinku"
"Já taky má Růženko"Konec hovoru.
Než Richard přijel rychle jsem našla nějaké hodně sexy prádlo z Viktorky.
Vzala jsem si své druhé svítivě růžová Tanga a Svítivě růžovou lace podprsenku.
Přes to mini sukénku, takže až se předním naschvál ohnu, uvidí mé tanga.
Pak jsem si vzala crop top s velkým výstřihem.Asi v 10:32 přijel Richie, zazvonil na zvonek a já cupitám ke dveřím trochu se cestou poupravím ... A otevírám.
A tam stojí můj černovlasý sexoušek
"Ahojki" řeknu svůdně ještě do toho mrknu
" Ahoj" Řekne v sexy tónu hlasuV ruce držím klíče a naschvál je upustím , (jakože mi upadly).
Konečně příležitost při které se krásně ohnu.Ohnu se pomalu svůdně dolu pro klíče a najednou ucítím jemný dotek na mé levé půlce zadku, dostala jsem z toho mráz po zádech, a hrozně jsem se otřesla až on se zeptal "co to kurva..? "
"No to víš jsem tak trochu citlivá" odpovím
A on řekne "líbíš se mi když jsi citlivá"
(V obýváku)
Najednou se mi začínají červenat mé ruské tváře, a něco ve své ruské vagině , A cítím jak z mě vytéká ruská citlivá tekutina.V tom jako kdyby mi Richard četl myšlenky řekne: "Si vlhká krásko?"
Začnu se červenat ještě víc a on mi začne sjíždějí rukou dolu po břiše
V ten moment ho zarazím a řeknu
""ja ale nejsem oholena"
Odpověděl
"mne se to ale moc líbí má Aidice" pak dodal "stojí mi z toho má dlouhá hadice"
"A jak dlouhá ?" Se zeptám
"Na to si už přijď sama" odpověděl zatímco na mě mrknulklekla jsem si a rozepnula zubama jeho poklopec a jeho penis mě pleskl do mé pravé ruské tváře, hleděla jsem na to a zeptala jsem se udiveně "co mám dělat?"
richard nezaváhal a... Strčil mi ho přímo do mých ruských úst
Řekl "cucej, jako cucáš ty svoje lízatka"
Začla jsem tak moc seduktivně cucaj jak mi řekl, až v tom někdo přišel...