11. kapitola
Elena
Přinesli nám pití a já se napila. To Mochito bylo výborné. Poděkovala jsem číšníkovi a vzala si jídelní lístek. ,,Tak co už máš vybráno? ", zeptal se mě se zájmem Nick. ,,Ještě ne", řekla jsem a přes lístek na něj vykoukla. Usmál se a dál se věnoval svému menu. ,,Po pár minutách přišel číšník ,,Co si dáte?", zeptal se nás s nuceným úsměvem, tentokrát to byl jiný číšník a ten se mi moc nezamlouval. Nicí si objednal jako první, a tím mi dal ještě čas na rozmyšlenou. ,,Já si dám carpaccio a poprosím o olej a ocet navíc děkuji", dořekl svou objednávku a přišla řada na mě. ,,A vy slečno?", zeptal se zdvořile číšník a usmál se ,,Dám si Carpaccio prosím", objednala jsem si a číšník odešel.
Nick měl spoustu otázek ohledně mě a mé práce mým životě a dalších věcech. Odpověděla jsem mu snad na všechny otázky, když jsem všechno dopověděla začala jsem se zase ptát já. Po nějaké chvíli donesli Carpaccio i s olejem a octem navíc.
Vzala jsem si nůž s vidličku a dala si první plátek Carpaccia. Bylo výborné. Vzala jsem si ocet a trochu jím polila carpaccio. Nick si vzal olej a udělal to samé co já s octem. Usmál se na mně a pustil se do jídla. Bylo na něm vidět že si jídlo vychutnává.
(na obrázku Carpaccio)
Napila jsem se Mochita a znovu se pustila do jídla. Zatímco já ještě dojídala předkrm Nick už ho měl dávno snědený. Koukal se na mě jak jím a já jsem zase začela rudnout. Vlastně jsem ani nevěděla co ,ale něco mě na něm přitahovalo. Konečně jsem dojedla a jeden z číšníků nám šel sebrat talíře. ,,Všechno v pořádku?", ujistil se a odešel k dalšímu stolu.
,,Tak dáš si se mnou ještě Sushi?", zeptal se mě mile a já přikývla. Počkali jsme než přišel číšník a objednali si. ,,Co si dáte?", zeptal se nás a Nick objednal ,, Mohl bych poprosit o tác se Sushi pro dva?", řekl a číšník přikývl ,,Ale jistě hned to bude", odpověděl a odešel. ,,Máš po obědě čas?", zeptal se mě se zájmem ,,Ano dneska mám volno až do šesti a pak musím něco zařídit ohledně obchodů", řekla jsem a usmála se na něho. ,, Šla by jsi tedy se mnou po obědě na procházku do parku?", zeptal se mě mile. Kývla jsem mu na znamení že sním moc ráda půjdu.
V duchu jsem jásala radostí ,ale na venek jsem to nesměla dát znát. Myslím že moje radost i přez všechno mé úsilí byla vidět jelikož se Nick rozesmál. Bože on měl tak dokonalý smích. Dobře En uklidni se! Řekla jsem si vduchu. Znám ho teprve pár hodin a už ho zbožňuju. Vím je to divné , ale znáte to.
Z mých myšlenek mě vytrh číšník který vypadal velice znepokojeně. ,, Omlouváme se, příprava Sushi bude trvat déle než jsme předpokládali. Nezlobte se", řekl provinile a vyčkával na naší reakci. ,, To vůbec nevadí nikam nepospícháme", řekla jsem a usmála se na něj číšník se podíval na Nicka který jen přikývnul. A číšník odešel. Asi po půl hodině nám konečně přinesli tác se Sushi.
(na obrázku tác se Sushi)
Tác byl ohromný. Bylo na něm asi 15 druhů Sushi. Musím se přiznat že některé z nich jsem ještě neochutnala. Nick si vzal čínský hůlku, sójovou omáčku k tomu a pustil se do jídla. Udělala jsem to samé a ochutnala první kousek Sushi. Bylo to opravdu vynikající...
Děkuji za přečtení tohoto dílu. Moc vám chci poděkovat za 200 přečtení.
Jste dokonalý, bez váz bych to nedokázala.
Tím že přečtení takhle rychle přibývají mě motivujete k tomu, abych psala další kapitoly.
Mám vás ráda :*
*DOOD*
ČTEŠ
I know you want me (POZASTAVENO)
Romance#Láska #Mafie #ztráty #svatba #vášeň A mnoho dalšího. Dívka jménem Elen se stane bossem mafie a bude žít neobyčejný život. Co když se její život zvrtne a nebude si vědět rady? Dozvíte se v tomto příběhu. Tento příběh bude jiný než všecky ostatní :*...