Milovaní? Ne díky

13 1 0
                                    

20. kapitola

Elena

Zajel mi rukou pod tílko a začal se nebezpečně přibližovat k mému hrudníku. Zarazila jsem jeho ruku a otočila ji v bolestném sevření. Zapištěl a upřel svůj pohled na mě. ,,Co to děláš?" zeptal se podrážděně. ,,No víš jak bych to řekla, pro mě omluva není sex s chlapem kterého pořádně neznám a teď odejdi hned!", řekla jsem jedovatě. Pustila jsem mu ruku a chtěla se otočit. On mě však chytil za pas a stáhnul dolů. Chytil mě tak abych se nemohla hýbat ,, když myslíš ", řekl a políbil mě na krk. Zvedl se a odešel.

Co to ksakru bylo!? Nevěděla jsem co dělat. Sedla jsem si ke stolu a otevřela notebook. Začetla jsem se do všech úspěšných obchodů. Už bylo půl 11 a já šla ven před budovu. Nick už na mě čekal v bílém džípu. Nasedla jsem a podívala se na něho. Usmíval se jako vždycky. ,,Zajdeme na večeři?", zeptal se a já přikývla. Přijeli jsme před luxusně vypadající restauraci. Vystoupili jsme a Nick mi nabídnul rámě. Bylo to od něho tak roztomilé gesto že jsem nemohla odmítnout. Vešli jsme do vnitř a zamířili ke stolu pro dva...

Tááák ano vím že je tato kapitolka extréémě krátká a moc se za to omlouvám.

Ale nestíhám

Doufám že se vám líbila a uvidíme se u další :)

PS: moc děkuju za přečtení už se blížíme k 500 přečtení!!

*DOOD*

I know you want me (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat