Dočasný ,,Domov"

19 2 2
                                    

17. kapitola

Elena

Konečně jsem se odhodlala a zvedla se ze země. Vešla jsem do místnosti kde na mě už čekali Nick a Jane. Vypadalo to že se skvěle bavily. Rozhodla jsem se jí o tom zatím neříkat a říct jen Nickovi. Došla jsem k její posteli a sedla si vedle Nicka. ,,Tak co ti říkali?", zeptala se mě se zájmem Jane. ,,Říkali že tvé plíce nevypadají moc dobře", odpověděla jsem a podívala se na Nicka. Nick měl kamenný výraz takže se nedalo poznat na co myslí.

Jane se na mě ušklíbla a chytila mě za ruku. Byla jsem ráda že je šťastná, chtěla jsem se smát s ní a usmívat se ,ale nešlo to. Byla jsem smutná a nevěděla si rady. Do místnosti přišla sestřička s prášky na spaní. ,,Zítra ráno se tu stavím a popovídáme si", řekla jsem a zvedla koutky do lehkého úsměvu. Jane si vzala prášky a okamžitě usnula. Nick mě pohladil po zádech a rukou naznačil že už půjdeme. Šla jsem za ním až na parkoviště kde jsem si nastoupila do auta a připnula si bezpečnostní pás. Cestou k Nickově domu bylo v autě hrobové ticho.

Zastavili jsme a já se rozhlídla. Málem mi spadla brada. Nickův dům vypadal tak luxusně. Prostě nádhera. Vystoupila jsem z auta a šla za Nickem. Nick vešel do vnitř a já za ním. Ve vnitř to bylo mnohem luxusnější a krásnější než jsem si myslela.

,,Tak pojď za mnou provedu tě tady", oznámil mi a otevřel první dveře ,,tady je koupelna", řekl a nechal mě si jí pořádně prohlédnout. Když jsem si jí prohlédla otevřel další dveře a další a další. Postupně jsme se dostávali do jednotlivých pater. ,,Tak a tady je tvůj dočasný pokoj", řekl a usmál se. ,,Nějaké věci máš ve skříni doufám že ti budou až si to tu trochu prohlédneš tak přijď dolů na večeři." oznámil mi a zavřel za sebou dveře. Otevřela jsem dveře za kterými se skrývala ta nejkrásnější koupelna ze všech.

Rozhodla jsem se že si dám rychlou sprchu. Vysvlékla jsem se z oblečení a pustila na sebe teplou vodu. Horká sprcha mi udělala dobře. Cítila jsem se po ní uvolněně. Vylezla jsem a omotala si ručník kolem těla. V šuplíku z bílého dřeva jsem našla fén a zapojila ho do zásuvky. Zapla ho začala si fénovat vlasy.

Když jsem byla hotová, vylezla jsem z koupelny a šla se podívat do skříně. Ve skříni jsem našla šedivé tepláky a černé volné tílko v mé velikosti. Oblékla se a vyrazila dolu do kuchyně. V kuchyni hrála veselá hudba a Nick vařil. Počkat on vaří?? WOW. Sedla jsem si k baru a pozorovala ho. Všimnul si mě a usmál se sundal si zástěru a šel ke mě. ,,Můžu prosit?", řekl s roztomilým úsměvem. Zavrtěla jsem hlavou a jen se na něj koukala. Čekala jsem že mu úsměv z obličeje zmizí ,ale nebylo tomu tak. Pozvedl obočí a vytáhl mě na nohy. A začal se mnou opatrně pohybovat. Začala jsem spolupracovat.

Kroutili jsme se do rytmu hudby. Byla jsem šťastná. S Nickem jsem se cítila dobře...

Táááák dneska už druhá kapitolka doufám že se vám líbí a uvidíme se u další.

Dejte mi do komentářů vědět jak se vám líbí nový díl.

Moc děkuju za přečtení a už se blížíme k 400!!

Jste dokonalý!!

Určitě se mrkněte na můj nový příběh You're like a drug for me .

*DOOD*

I know you want me (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat